- Reaction score
- 166
Ik zal de tabel met je delen.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 281
Misschien is het alleen maar eerlijk om toe te voegen dat temperaturen boven de 180 °C, zoals de genoemde 200 en 210 °C, P2P en zelfs formamide volledig vernietigen. Ventileer alles wat van de bovenkant van de condensor komt naar buiten! Serieus!
Houd het onder de 180, beter onder de 175 °C en kalibreer de infraroodthermometer aan de erlenmeyer die je gebruikt, anders zul je nooit precies weten hoe heet het is.
Veel succes
Houd het onder de 180, beter onder de 175 °C en kalibreer de infraroodthermometer aan de erlenmeyer die je gebruikt, anders zul je nooit precies weten hoe heet het is.
Veel succes
↑View previous replies…
- Reaction score
- 10
Maar hoeveel minuten, 30 minuten zoals er staat of 10 minuten verdeeld in drie porties bij 60w? 150 - 160C?
Ik wil deze synthese proberen, omdat ik een collega heb die toevallig een magnetronreactor heeft.
@G.Patton @William Dampier Enige input hierover?
- 15 minuten totaal, want ik heb gelezen dat sommigen dat deden.
Ik wil deze synthese proberen, omdat ik een collega heb die toevallig een magnetronreactor heeft.
@G.Patton @William Dampier Enige input hierover?
- Of wordt het einde van de reactie misschien bepaald wanneer de gassen niet meer vrijkomen?
Last edited:
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 281
Ik voeg het artikel bij zodat je zelf kunt kijken. Ik zag elders een bericht waarin iemand een goede opbrengst claimt, zoals 80% in een aangepaste huishoudmagnetron (gat voor condensor) met temperaturen niet hoger dan 175°C om ontleding van formamide te voorkomen. Hier werden geen verdere details over gegeven.