1-Fenyl-2-propanon (P2P) synthese uit diethyl(fenylacetyl)malonaat

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ik heb dit proces met succes doorlopen!
We proberen alleen een klein probleem met zoutneerslag in de alkalinefase op te lossen.
Ik ben G.Patton erg dankbaar voor al zijn hulp, nogmaals bedankt.
 

hello999

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 26, 2023
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Voer CAS 20320-59-6 officiële procedure na 4 uur reactie bij 80 ° C, stoppen met verwarmen, dan is de alkali pH aan te passen met natriumhydroxide, tot 7, kan het niet omhoog gaan, gelaagdheid verschijnt, de olielaag is op de top, en dan etherextractie wordt toegevoegd, en de gelaagdheid begint, en de etherlaag wordt geëxtraheerd, en de bovenste laag begint, en de destillatie bij atmosferische druk bij 220° gaat steeds verder omhoog, en de temperatuur houdt het op 110°, en er wordt veel vloeistof gedestilleerd, en ik denk dat het ether is, en dan begint het te verschijnen, en dit fenomeen in de kolf Ik dacht dat het 216° destillatie zou zijn om P2P te produceren, maar er is geen probleem Hoe kan ik het verhelpen?
OMFev1UKyi
67sndKGcSX
KeJz5TXa7Z
S2AbnWfuwd
ZTvwW8VFmN
 
View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Er is een gedetailleerde video van dat proces lijkt eenvoudig.
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
31
Points
28
Hallo, heb je het probleem opgelost dat je geen 12 op PH kunt krijgen? Ik heb ook hetzelfde probleem ondervonden. Help me alstublieft. Hartelijk dank.
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
De 20320 -> PAA en fenylaceton methode uitgevoerd,


1. Een alkali-waterige oplossing van 50 % wordt van tevoren bereid zodat het de tijd heeft om af te koelen. Natriumhydroxide 115 g (NaOH) wordt opgelost in water 115 g en afgekoeld tot kamertemperatuur.
2. De afgekoelde NaOH-waterige oplossing wordt in een druppeltrechter gegoten en deze trechter wordt op een reactor geplaatst.
3. Diethyl(fenylacetyl)malonaat 800 g wordt in de reactor gegoten. De reactie wordt uitgevoerd bij kamertemperatuur, maar tijdens de hydrolyse kan geforceerde koeling worden gebruikt.
4. Een roerder wordt aangezet en het toevoegen van NaOH aq oplossing begint langzaam. De reactietemperatuur moet worden geregeld (het mengsel wordt zelfverhit). Terwijl de oplossing wordt toegevoegd, verandert de kleur van het reactiemengsel (RM) en wordt het dikker totdat het volledig dik en klonterig wordt. De klonten worden gebroken tot een homogene massa.

Na het toevoegen van NaOH wordt het mengsel in de loop van minuten steeds lichter en dikker. Op een gegeven moment krijgt het mengsel weer de kleur van 20320-59-6. Dit was de kleur van het mengsel na een paar minuten.

Dit was de kleur van het mengsel na een paar minuten NaOH toevoeging



Naarmate de tijd vorderde, begon het terug te keren naar de originele kleur:




Daarna bleef het gewoon in deze staat:






Weet iemand wat ik kan doen om dit te verhelpen, een trial and error / probleemoplossingsmethode?
Ook wat moet ik onderzoeken, wat voor soort reactie is dit, zodat ik me kan verdiepen in de optimale reactieconditie?
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2024
Messages
65
Reaction score
5
Points
8
Meneer: Hebt u met succes zuiver fenylaceton verkregen? Zijn er nog extra stappen? Zijn de verhoudingen van eventuele toevoegingen van oplosmiddelen gewijzigd?
 

Junjun888

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 31, 2023
Messages
6
Reaction score
9
Points
3
Uitvoering Synthese van fenylazijnzuur en fenylaceton (P2P) uit het natriumzout van fenylacetylmalonzuur 10. Laat het mengsel heet worden. Giet, terwijl het mengsel nog heet is, de waterlaag op de bodem af en gooi deze weg. De lagen kunnen gescheiden worden met behulp van een scheitrechter. Verzamel de bovenste laag. Waarom ligt mijn product niet bovenaan maar onderaan?
 

Beginner from China

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2024
Messages
18
Reaction score
2
Points
3
Ik wil vragen of dit geschikt is voor beginners? Wat ik een beginner noem is iemand die het helemaal niet begrijpt. Ik heb even gekeken en de publicatiedatum is recent. Met andere woorden, is dit de nieuwste methode?
 

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 11, 2022
Messages
66
Reaction score
27
Points
18
Eigenlijk niet, je zou waarschijnlijk eerst basischemie moeten leren voordat je een synthese probeert. Je kunt ook zonder kennis werken, maar als er iets misgaat, kun je het behoorlijk verknoeien.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Zeer eenvoudige synthese als de kwaliteit van je grondstoffen in orde is. Je kunt experts in DM aanschrijven, wij helpen je hiermee.
 
View previous replies…

Beginner from China

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2024
Messages
18
Reaction score
2
Points
3
Dank je wel. Nu we het er toch over hebben. Ik heb precies één vraag. Ik heb gezocht naar de benodigde ingrediënten. Maar de prijzen variëren enorm. Mijn vraag is onder normale omstandigheden, welke kwaliteit grondstoffen hebben we nodig?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
De meeste reagentia moeten van Reagent grade zijn. Hoe zuiverder het reagens, hoe minder bijproducten en onzuiverheden in het eindproduct.
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2024
Messages
65
Reaction score
5
Points
8
Meneer: Hoeveel uur duurt dit reactieproces? Binnen welk bereik moet de temperatuur geregeld worden? Wat is de gewenste pH-waarde voor het toevoegen van natriumhydroxide?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hallo, welke reactie bedoelt u precies? Moet ik raden?
 
View previous replies…

qwe111

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2024
Messages
65
Reaction score
5
Points
8
1. Een alkali-waterige oplossing van 50 % wordt van tevoren bereid zodat het de tijd heeft om af te koelen. Natriumhydroxide 115 g (NaOH) wordt opgelost in water 115 g en afgekoeld tot kamertemperatuur.
2. De afgekoelde NaOH-waterige oplossing wordt in een druppeltrechter gegoten en deze trechter wordt op een reactor geplaatst.
3. Diethyl(fenylacetyl)malonaat 800 g wordt in de reactor gegoten. De reactie wordt uitgevoerd bij kamertemperatuur, maar tijdens de hydrolyse kan geforceerde koeling worden gebruikt.
4. Een roerder wordt aangezet en het toevoegen van NaOH aq oplossing begint langzaam. De reactietemperatuur moet worden geregeld (het mengsel wordt zelfverhit). Terwijl de oplossing wordt toegevoegd, verandert de kleur van het reactiemengsel (RM) en wordt het dikker totdat het volledig dik en klonterig wordt. De klonten worden gebroken tot een homogene massa.
5. RM wordt uit de reactor in een trechter van een vacuümfiltratiesysteem geplaatst en gefiltreerd. Er wordt fenylacetyl-malonzuur natriumzout verkregen.

sorry meneer.
Bedankt voor uw antwoord.
Mijn vraag is
1: Hoeveel uur is de meest redelijke tijd om natriumhydroxideoplossing toe te voegen?
2: Binnen welk bereik moet de temperatuur worden gehouden bij het toevoegen van natriumhydroxideoplossing?
3: Wat is bij benadering de dosering van 800g20320-59-6 zoutzuur om de pH aan te passen tot minder dan 3?

Nogmaals sorry meneer. Omdat het experiment mislukte, voelde ik me gecompliceerd en stuurde wat spamberichten. Ik zal het niet meer doen. Ik wens je een gelukkig humeur!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Afhankelijk van de grootte van je reactie. Het belangrijkste is dat je het zo snel toevoegt als de temperatuur kan worden geregeld.
50-60*C is max.
Ongeveer 105 g is nodig om het neutraal te maken en iets meer om het pH 3 te maken. Je kunt op het gehoor spelen met pH-indicatorpapier tijdens de reactie.

Controleer je reagentia vóór de synthese. Uw cas 20320-59-6 kan zijn zijn niet zo goed.
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2024
Messages
65
Reaction score
5
Points
8
Oké, nogmaals bedankt meneer.
Ik zal een nieuw exemplaar van het materiaal bestellen en het experiment opnieuw uitvoeren.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hallo, correct. Denk je dat hij je probeert te misleiden? =)
 

qwe111

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 25, 2024
Messages
65
Reaction score
5
Points
8
Nee meneer.

Ik vertrouw je gewoon.

Ik denk dat je veel kennis hebt! Dus ik vertrouw u nog meer!

Ik heb fouten gemaakt in mijn vorige experimenten. Mijn mengtijd is elke keer te kort. Ik bleef de natriumhydroxideoplossing toevoegen toen ik zag dat het mengsel niet vast zou worden. met als gevolg dat ik teveel oplossing toevoegde. en het verkeerde spul kreeg.

Nu ben ik zo verdrietig! ! !
 
Top