4-MMC (mephedrone) synthese. Brominatie in dichloormethaan.

magnesium_sulphate

Moderator in Lithuania section
Resident
Joined
Apr 11, 2024
Messages
19
Solutions
1
Reaction score
21
Points
3
Ook een interessante en belangrijke vraag. 4MMC poeder en 4MMC kristallen - zijn ze qua structuur en werking op de hersenen op de een of andere manier verschillend? Zijn ze effectiever, mg per mg? Of gaat het alleen om het visuele effect en de zekerheid voor de consument dat er niet met de kristallen geknoeid of geknipt kan worden in plaats van met het poeder?
Ik herinner me dat vroeger, voor het tijdperk van 3MMC en vervolgens 3CMC, mephedrone vaak in beide vormen werd verkocht, voor dezelfde prijs (min of meer), en veel mensen gaven vaak de voorkeur aan de poedervorm?
Neemt de potentie toe als het poeder eenmaal gekristalliseerd is? Of zijn de effecten hetzelfde, gram poeder staat gelijk aan gram kristal?
Een zeer interessante en belangrijke vraag die ik graag beantwoord zou zien door de professionals.

Bedankt.
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
51
Points
28
Kristallisatie is een techniek om het product te zuiveren.
De effecten zijn hetzelfde. Kristallen zijn echter aantrekkelijker en op deze manier is het te ontvangen (hersenwerking) intenser (minder onzuiver)
 

TheVacuumGuy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 20, 2023
Messages
122
Reaction score
51
Points
28
Als ik dit teruglees, moet ik toevoegen dat kristallen natuurlijk zuiverder ZIJN.

Maar qua effect is er geen verschil tussen bijvoorbeeld 0,8 g kristallen of 1,2 g poeder. Hoewel de vieze smaak het voor sommigen minder kan maken. Maar doe iedereen een plezier en maak gewoon kristallen.
 
Top