Ja wil niet kristalliseren elke manier altijd fucked up.Must zijn IPA of kan ethanol, methanol of andere alco.This twee laatste foto's ziet er echt noce Je verdampt dit of laat gesloten
Want ladingen van 500g zijn zelden voor eigen gebruik en kristallen lijken schoner dan poeder of verbrijzelde kleine crastals, omdat je er als winkelier iets in zou kunnen mengen om te rekken.
Welke methode is goed om HCL met water te verdampen, als het mogelijk is om het tot 70-80 graden te koken, of kan dit het product beschadigen of zal de opbrengst lager zijn?
Ik wil dit proberen en nu heb ik veel te verdampen zal voor altijd duren.Voordat ik gebruik concentraat HCl zelfs zonder aceton komt altijd goed.Nu weet ik niet hoe om snel te verdampen
Als je te snel hcl geeft, raak je de 4mmc freebase oververhit en begin je mephedrone te roken en onzuiverheden zoals iso mephedrone pyrizine te produceren. Dan verlies je veel kwaliteit en efficiëntie. Er zijn verschillende methoden, experimenteer zelf en kijk wat voor jou het beste is.
HCl 1:10 Aceton.
Reade Onderwerp. Alles wat je vraagt staat erin. In forum is een recept met DCM met kristallisatie in de waterlaag en een recept met benzeen of tolueen en kristallisatie uit olielaag.