4MMC/MEC grote kristallen

breathing.fire

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2022
Messages
38
Reaction score
12
Points
8
Dit kristal waar Je zet voor 1 g 0,7 ml water zijn moeilijk te?Welke temperatuur is er 8 of - 8 en 12 uur
 

Sergey Kush

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 20, 2022
Messages
20
Reaction score
36
Points
13
Ja, de optimale temperatuur is -8C. Maar je kunt het op kamertemperatuur (+20C) laten staan, maar dan blijft er veel mephedrone in de vloeibare fase. Als de temperatuur lager is dan -8C, dan verandert het water in ijs en is het niet mogelijk om de kristallen van het water te scheiden.
 

Sergey Kush

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 20, 2022
Messages
20
Reaction score
36
Points
13
de belangrijkste voorwaarde voor succesvolle kristallisatie door deze methode is om volledige rust en onbeweeglijkheid van de oplossing te garanderen. zelfs als je de container aanraakt, of luid met je handen naast de container klapt, zal alle mephedrone onmiddellijk kristalliseren als een lawine in een fijne fase. en in plaats van kristallen krijg je dan stroperige pap.
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28

Bedankt voor je antwoord.
dus voeg je alle methylamine in één keer toe aan 2b4m in dcm bij 32-36C en houd je het dan 4 uur op deze temperatuur?
of voeg je de methylamine langzaam toe aan 2b4m in de tijdspanne van 4 uur, en houd je het reactiemengsel ook op 32-36C?
Welke manier is de juiste?
 

Netflix

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 9, 2022
Messages
54
Reaction score
52
Points
18
Hoeveel gebruik je dcm op 1kg 2b4m ??
 

Sergey Kush

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 20, 2022
Messages
20
Reaction score
36
Points
13
Het is correcter om het hele volume methylamine in één keer te gieten, maar dan is het erg moeilijk om de gewenste temperatuur te handhaven. Ik doe dit: eerst voeg ik 1/2 methylamine toe, en na 1 uur voeg ik nog eens 1/2 methylamine toe en blijf nog 3 uur roeren. effectief koelen is nodig om de temperatuur niet boven 36 °C te laten stijgen, omdat de reactie exotherm is en verloopt met een grote afgifte van warmte.
 

Sergey Kush

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 20, 2022
Messages
20
Reaction score
36
Points
13
je moet begrijpen dat in ons land (Rusland - ja, datzelfde oord van het kwaad, waar een verdomde dictator regeert, maar goede mensen leven)) 2b4m verboden is. dus moet ik 2b4m maken door 4m te bromineren. en ik krijg een concentratie van ongeveer 2,5 liter DCM per 1 kg 2b4m. hier moet ook rekening mee worden gehouden. beschikbare concentratie van methylamine - 38% in waterige oplossing
 

breathing.fire

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2022
Messages
38
Reaction score
12
Points
8
I1 kg 2b4m
Hoeveel U gebruikt methylamine voor 1 kg 2b4m
 

breathing.fire

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 19, 2022
Messages
38
Reaction score
12
Points
8
En welke opbrengst heb je van dit poeder
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28

Sergey, heel erg bedankt voor je antwoord op mijn vragen. Sluit je het reactievat af met een stop of zet je er een condensor op?
Is het beter om te voorkomen dat het methylaminegas volledig ontsnapt, of is het beter om te proberen het terug te condenseren?
Als je een stop op het reactievat zet, ontstaat er dan druk die tijdens de reactie moet ontsnappen?
En als laatste, wat is je opbrengst van 1kg 2b4m? Hoeveel poeder en hoeveel kristal na kristallisatie?
 

Sergey Kush

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 20, 2022
Messages
20
Reaction score
36
Points
13
Ik sluit het reactievat niet af om geen overdruk te creëren. Het vat staat helemaal open. Ik gebruik ook geen condensor of dephlegmator. methylamine verlaat het vat, maar slechts een klein deel - dit is niet essentieel (hiervoor gebruiken we een overmaat methylamine). opbrengst met 1kg 2b4m ongeveer 670-690g bloem. in kristallen - 640-650g
 

tetrazole

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 27, 2022
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Hallo jongens. Enig idee onder welke omstandigheden het mogelijk is om zulke 4mmc kristallen te verkrijgen?
 

Attachments

  • zjxkZfWiyN.jpg
    zjxkZfWiyN.jpg
    264.1 KB · Views: 224

hlebsladky2

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 10, 2022
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Privet! Leuk om je terug te zien, Serega!
 

hlebsladky2

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 10, 2022
Messages
12
Reaction score
3
Points
3
Kent u een goede manier om 4methylpropiofenon te maken? Voor zover jij weet is het nu moeilijk te vinden.
 

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
lijkt op een aardbeien granita :D
 

subzero013

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
32
Reaction score
22
Points
8
Deze foto's werden meer dan een jaar geleden gepost door de gebruiker met dezelfde nickname als jij op een ander forum en daar beweerde hij dat ze niet afkomstig waren van methanol, maar van een mengsel van methanol en nefras. De tijd van kristallisatie gaf je toen niet 1 week aan, maar 9 uur. Ben je nep? Voor zover ik me herinner had Kush problemen en op Russischtalige fora is hij sinds de zomer niet meer verschenen.
 
Top