aaronstevens (valentino cartel)

Status
Not open for further replies.

feinkostParanoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
12
Reaction score
10
Points
3
Ik heb dezelfde slechte ervaringen met aaronstevens, helaas! ondertussen denk ik ook dat het heel slim frauderen is bij aaronstevens!
in het begin met kleinere testaankopen van verschillende dingen is alles in orde geweest!
de communicatie was altijd uiterst professioneel, nu weet ik ook dat het alleen maar "mooie woorden" waren om een bepaald niveau van "vertrouwen" op te bouwen!
Ik bestelde een kilo droge amfetamine!
maar de laatste aankoop heeft hij me goed geneukt!
Ik werd helaas gedwongen om verschillende redenen geen bb-markt escrow te gebruiken voor de laatste aankoop (een van hen monero!)
wat de grootste fout is geweest!!!
Kijk wat ik kreeg na een goede 4 weken wachten!
Ik denk dat de foto's die ik upload voor zich spreken!
Ik heb al veel vuiligheid gezien in mijn leven, maar dit slaat alles!
Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met Aaron Stevens om de fraude te melden en een oplossing voor het probleem te vragen, aangezien de vorige communicatie altijd zo "professioneel" was geweest, dacht ik dat ze een oplossing zouden vinden waar ze allebei blij mee zouden zijn! Kortom, meer Maar weer hoorde je geen "mooie woorden" en "excuses"!
Toen verdween aaronstevens als een geest!
Ik zou de admin van het forum ook mijn e-mail geschiedenis met aaronstevens als bewijs geven als er twijfels ontstaan!


Achteraf ben je altijd slimmer
AjI3V9BU1h
IOlgy7S2MR
 
View previous replies…

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
okay wat is dit nu weer lmao im sorry for whatever this is this is so bad its funny again scamming is the one thing but taking a shit in your mailbox is another
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Gecondoleerd met uw verlies! Het is gek in wat voor een puinhoop deze draad is veranderd!
 
View previous replies…

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Ik denk niet dat het een puinhoop is. Het is goed voor analysedoeleinden en om een platform beter te leren gebruiken.
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
"Mensen hier op dit platform keuren oplichting niet goed"

Dit is helemaal onjuist.

Vraag me hoe ik dat weet.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Omdat ze hem verboden? En een lijst hebben van bekende scanners met meer dan 30 threads? Of de escrow service die ze aanbieden en die dit in de eerste plaats zou voorkomen?
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Sorry dat was bedoeld voor marty€mcfly
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
Nee, niet omdat ze hem verboden.

"De escrow-service die ze aanbieden en die dit in de eerste plaats zou voorkomen?

Het sleutelwoord in wat je schreef is "de meeste."

Het geld dat ik heb gestoken in de escrow service die ze hier aanbieden is verdwenen.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Ik ben niet erg technisch onderlegd, maar zou het borgsysteem dit niet hebben voorkomen?
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
Cotton Jerzy Sorry dat was bedoeld voor marty€mcfly

Ah, ik zag dit net. Geen zorgen.
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
Ik zal voor het nageslacht toevoegen dat hun link directory hier zeker een paar wenkbrauwen zal doen fronsen.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Zo denk ik over de meeste leveranciers hier, lol. Ik houd het bij kleine testbestellingen of monsters totdat ik genoeg positieve feedback zie voordat ik een grotere bestelling doe. Gelukkig kreeg ik de mijne net voor oktober binnen,
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
escrow-geld verdwijnt nooit. Tenzij je publiekelijk bewijs levert van wat je hebt gezegd. Je wordt verbannen omdat je de reputatie van het forum in diskrediet brengt. We wachten allemaal op je bewijs.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Voor zover ik weet en op basis van analyses, Cotton Jersey: je hebt meer dan genoeg voordelen ontvangen van zeer "Wijze Mannen" via dit specifieke platform. Zonder hen zou je niet in staat zijn om dit soort dingen te begrijpen. Het is een kunst om dankbaar te zijn.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Er zijn manieren om je geld terug te krijgen, zelfs als je bent opgelicht! Maar je moet te maken hebben met mensen die gecertificeerd zijn en een goede reputatie hebben! Je kunt niet verkeerd gaan.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Ja, de escrow zou dit zeker hebben voorkomen, maar het is de taak van de koper om het platform te helpen begrijpen wat er aan de hand is om het op te lossen. Als je op deze manier wordt opgelicht, is er een afdeling ~hier op het platform ja~ voor, maar het moet gaan om legitieme claims die in strijd zijn met de voorwaarden & anderszins voorkomen hadden kunnen worden.
 

feinkostParanoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
12
Reaction score
10
Points
3
ja het moet amfetamine zijn
naar verluidt
Ik denk dat het moet worden vermomd als een cappuccino poeder (zie de foto van de verpakking, hahahhaha)
Eerlijk gezegd zou ik er helemaal geen probleem mee hebben om het te zuiveren, dat zou echt het minste probleem zijn, maar er is echt 0 werkzame stof, dus het zou de moeite niet waard zijn! Het is echt heel triest!
ZRJmVOidqC
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Zo denk ik over de meeste leveranciers hier, lol. Ik houd het bij kleine testbestellingen of monsters totdat ik genoeg positieve feedback zie voordat ik een grotere bestelling doe. Gelukkig kreeg ik de mijne net voor oktober binnen,
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Doet dit iemand denken aan de situatie met JohnWilkesBoof? Hij was ook een topper, totdat hij op een dag zei dat de politie achter hem aanzat en hem naar de gevangenis bracht. Ik kan me zijn excuus niet herinneren, maar hij begon zich heel onvoorspelbaar te gedragen en toen was hij gewoon weg. Iets wat me net opviel is dat zij misschien wel de enige verkopers zijn die ik ben tegengekomen die sessie alleen gebruiken voor communicatie, ik weet zeker dat het toeval is, maar ik vroeg me af hoe ze gepakt konden worden terwijl honderden openlijk op telegram verkopen.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Ik was gewoon vergeten dat ik een foto van mijn bestelling had gemaakt, ik voel me slecht dat deze mensen hierdoor zo royaal zijn belazerd. Ik ben niet super bekend met Meth, maar deze partij was de beste die ik heb gezien.
 

Attachments

  • JL6OXGHgvR.jpg
    JL6OXGHgvR.jpg
    4 MB · Views: 186
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top