aaronstevens (valentino cartel)

Status
Not open for further replies.

dark9999

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
waar is mijn bestelling? ik bestelde 100g cocaïne maar ontving slechts 98.5g ik bestelde heroïne van valentino kartel en nog steeds niet ontvangen dat nog????? heb bericht hem op sessie. via e-mails geen antwoord!
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
We zouden nu een lijst moeten maken van al het geld dat hij heeft opgelicht... Het spijt me broer
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Als die persoon kan posten, laat hem dan naar het forum gaan en zijn claim posten, met een gedetailleerde beschrijving van de omstandigheden.
 

bulltime

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 31, 2023
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Verkoopt aaron hier nu niet eens? Ik kan hem niet vinden.
 
View previous replies…

american gopnik

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 18, 2023
Messages
28
Reaction score
15
Points
3
Iemand die anderen bedriegt, is het ergste uitschot dat er bestaat. Ga naar buiten en verdien je geld door eerlijk werk te doen. Dit soort mensen zijn narcistisch en ze voelen niet eens wroeging voor het onrecht dat ze doen... alsof de wereld hen iets schuldig is. Of ze zijn boos op de wereld omdat hun leven shit is. Het is jouw EIGEN FOUT dat je leven shit is, jij verdomde loser.
 

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2022
Messages
67
Reaction score
126
Points
33
Deals
16
We zijn het hier helemaal mee eens, we doen ons uiterste best met al onze middelen om deze problemen op te lossen, wees voorzichtig broer.
 
View previous replies…

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Heb je per ongeluk op mij geantwoord? Ik denk dat het opgedragen was aan aaron wat je zei.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Dit gaat over mijn opdracht die doorspekt was... Verdere proefdrukken van mijn klant en zijn klant worden morgen verstuurd, aangezien iedereen slaapt.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Terwijl aaron goede zaken deed met velen en over het algemeen op een goed tempo zijn bestellingen deed, was alles over hem voor mij vanaf het begin verdacht omdat ik kon zien dat hij niet echt betrokken was bij de gemeenschap voor persoonlijke doeleinden en ook zijn brede voorraad die nooit op dezelfde plaats bij elkaar leek te zijn, leek voor mij gewoon op 'Darknet Vendor 101', Hoe dan ook, dropshipping is een modern bedrijfsmodel, maar ik vond het afgezaagd om deze vorm van reclame te maken terwijl je duidelijk niet de man bent :D Door zijn verdachte gedrag kweekte ik echt veel wrok tegen hem, omdat hij deze geweldige community zou misbruiken voor zijn persoonlijke gewin.

Met leugens kom je meestal niet ver, maar in dit geval werd het intrigerende complot dat Aaron om zich heen heeft gecreëerd en de vele andere personages (kopers en verkopers) die hij op deze marktplaats heeft, op 29 augustus van dit jaar voor mij ontmaskerd. Toch had ik geen zin om er iets aan te doen, omdat het hebben van verschillende identiteiten op het darkweb iets heel gewoons is en iets wat ik ook doe.

Toch was het 22 augustus toen een gebruiker contact met me opnam op Breaking Bad en vroeg om een grote verscheidenheid aan drugs, maar voornamelijk Oxycodon voor privégebruik. We raakten in gesprek en een week later was het pakket onderweg. Op dat moment nam de koper weer contact met me op met het volgende bericht:

So at this stage I would like ya'll to take a break, open session and see if that ID might be familiar to you :D

Het verhaal gaat verder...

Omdat ik nog nooit eerder contact had gehad met aaron in een sessie, kon ik niet zien wat er ging gebeuren en nam ik contact op met de gebruiker met een lui bericht 'Yo Gordon' om hem te laten weten wie ik ben.

2 uur en 2 minuten later werd mijn berichtaanvraag geaccepteerd. De gebruiker antwoordde:

Toen ik verder ging met hem te confronteren door te zeggen:
Hij zei de hele dag niets, hoewel hij daarvoor ZEER responsief was en in de VS was het nog steeds middag.
Ik bleef graven:
Hij kwam naar buiten en zei:
I got some fugazi explenations as to why my customer was referring him to me, because aaron is supposed to be a big Oxycodone supplier in the US :D :D Voor mij is het vrij duidelijk :)

De BB gebruiker die mij het profiel heeft gestuurd heeft ook een dag niet gereageerd en zei toen:

Toen ik antwoordde:
Ik kreeg geen antwoord, toen het pakket werd afgeleverd werd er nooit meer contact met me opgenomen maar het account is nog steeds actief vanaf vandaag (laatste keer actief: 9 oktober 2023)

Dat laat misschien wat ruimte voor interpretatie, maar voor mij is het vrij duidelijk.

Uit de gegevens die ik kan zien in het adres blijkt dat de persoon achter het account uit de VS komt! (Vraag me niet naar zijn adres :D)

Ik zou verder kunnen gaan met het toevoegen van bewijs van bovenstaande verklaringen (screenshots + video's) die ik heb, maar het is een verspilling van tijd en energie!

Andere situaties die hebben geleid tot mijn mening over aaron zijn:

1. Toen ik net begon als verkoper had ik gebruikers zoals Chobeskunk en 2 andere mensen uit Frankrijk wachten op een antwoord van aaron voor meer dan 3 weken al na het plaatsen van een bestelling en het verzenden van munten, het letterlijk nooit gestopt sinds dat mensen kwamen hier zo nu en dan met hetzelfde probleem van worden ghosted voor weken en dat is 4 maanden geleden.
Ghosting na het nemen van een bestelling=oplichterij
2. Zijn cocaïne werd getest op 70%, geadverteerd op 90% +
3. Mensen bestelden meth, kregen 4MMC
4. Hij geeft toe dat hij Oxycodon doorspekt met Fentanyl verkocht op Session.
5. Posten over 95% 4MMC maar vuile troep verschepen naar klanten. Als dit uitkomt zegt hij echt dat hij het heeft afgehandeld door met het vliegtuig naar het lab te vliegen om het werk van zijn chemici te verbeteren.

Jongens, dit is allemaal zo slecht, ik kan niet geloven hoe dit zo lang en ver door kon gaan en hoe deze man nog niet verbannen is? Het was belachelijk om naar te kijken, maar eerlijk gezegd, willen we dat soort aandacht dat een gebruiker die drugs kocht op Breaking Bad in het ziekenhuis belandde? aaronstevens moet weg en elk van zijn nevenaccounts!

Ik vraag me echt af hoeveel geld hij van mensen heeft opgelicht.

Ik dring echt aan op de noodzaak van gedwongen escrow-transacties op Breaking Bad, iedereen die mensen buiten het forum om oplicht zou onmiddellijk gebanned moeten worden als het niet is toegestaan door de admins.
 
View previous replies…

J03703

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 27, 2023
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Dat is zo sus, het lijkt erop dat Aaron zich een beetje vergist heeft, ik denk dat dat gebeurt als je met zoveel nevenaccounts jongleert dat je vergeet wie je moet zijn.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Het is echt heel gevoelig voor mij, ik weet het eerlijk gezegd niet. Vooral dat deze gebruiker nooit meer contact met me heeft opgenomen, ook al was de levering perfect, dat is ongebruikelijk.
 

Jackie Moon

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 5, 2023
Messages
1
Reaction score
5
Points
3
Gordon, ik heb niet half zoveel inzicht in deze wereld als jij, maar in mijn land ben ik een sluwe oude vos in het vak en Aarons gedrag was vanaf het eerste moment verdacht.
Ik hou hem al een jaar in de gaten, hoe arrogant hij andere verkopers probeert neer te halen. Maar het lijkt erop dat ik ook oud word, want de tijd verstreek, ik zag de positieve beoordelingen zich opstapelen en het kwam gewoon in me op dat het misschien het proberen waard is...
Toen brak het schandaal uit, gelukkig voor mij. Gelukkig ook voor jou, want je hebt hem in korte tijd praktisch verslagen met je betrouwbaarheid.
Dus ik kom binnenkort bij je langs voor een beetje amfetamine, als je het niet erg vindt... 😇😂😂😂
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
De meeste dingen zijn zo voor de hand liggend, dat inzicht niet echt nodig is denk ik :) Maar je kunt natuurlijk altijd contact met me opnemen en dan kunnen we kijken of we een opdracht voor je kunnen uitvoeren! Natuurlijk vind ik het niet erg :D :D :) :)
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
@aaronstevens en anderen

Het BB team is zich er terdege van bewust dat arrestaties voorkomen in onze business. Niet elke arrestatie vernietigt een bedrijf.
Zodra het nieuws bekend werd dat @aaronstevens in de problemen zat, nam hij onmiddellijk contact met ons op en vroeg ons om alle bestellingen te annuleren zodat mensen hun geld terug konden krijgen.

Ik ben me er ook van bewust dat @aaronstevens het verlies van zijn bedrijf probeert te beperken en zich inspant om de meeste bestellingen bij klanten af te leveren.

Totdat de situatie zich stabiliseert hebben we tijdelijk alle aanbiedingen van @aaronstevens verborgen. Zodra de meeste problemen zijn opgelost, kan @aaronstevens doorgaan met handelen op BB, maar niet met het publiceren van messengers contacten zodat alle deals via escrow gaan.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Dit is geen excuus voor het verkopen van namaakproducten die kopers blootstellen aan een fysiek gevaar, zoals zijn LSD
Dit is precies wat Breaking Bad probeert te elimineren van de drugsmarkten, verkopers die hun consumenten uitbuiten omdat ze niet beter weten.

Lees alle beschuldigingen hier in de thread, het gaat gewoon verder dan wat dan ook dat kan worden gerechtvaardigd door een arrestatie die hem/het team zogenaamd een paar dagen blokkeerde om zaken te doen. Waar deze thread over gaat is veel groter
 
View previous replies…

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Heb je het bewijs gezien? Ik wil niet optreden als advocaat, maar als iemand beschuldigt, moet hij zijn beschuldigingen bewijzen.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Je hebt gelijk, er was geen bewijs voor een laboratoriumtestresultaat, ik hoop dat we bewijs kunnen krijgen!
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Ik vraag niet om laboratoriumtesten. Bekijk op zijn minst het slachtoffer en zijn verhaal. Wat hij gebruikte, hoeveel, wat waren de symptomen, bewijs dat hij het bij Aron kocht. Alleen dit.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Ik denk dat het mogelijk moet zijn om dit via Cut te krijgen, aangezien hij contact heeft met de koper. Als er een bewijs van TXID is, is dat nog beter.
@NoCutt Kun je iets repareren? :)
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Alle e-mailcontacten zijn nog steeds zichtbaar op zijn profielpagina
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
@Gordon Ramsay @NoCutt Jullie zijn ook verkopers. Iedereen kan binnenkomen en zeggen dat een klant in het ziekenhuis is beland na het gebruik van uw product. Dat zou natuurlijk een smet zijn op uw reputatie. Daarom ben ik van mening dat we alleen op dergelijke beweringen moeten reageren als we iets meer zien dan alleen een beschuldiging.
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
364
Reaction score
680
Points
93
Deals
65
Je hebt gelijk. Ik hoop dat de claim kan worden bewezen of uitgelegd zodat verdere schade kan worden voorkomen. Het platform zou dit soort negatieve publiciteit niet nodig hebben.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
natuurlijk is dat meer dan eerlijk, de distributeur lijkt al te slapen, ik vraag hem om chat proof of wat er nog meer nodig is. Maar ik heb ook nooit kwade bedoelingen gehad met aaron zelf of zijn bedrijf. vanuit het perspectief van mijn klant zou het ook behoorlijk onduidelijk zijn om mij dit te vertellen en niet eens te vragen om een terugbetaling of iets dergelijks, wat logisch zou zijn als het inderdaad niet geregen was. Ik heb een heleboel transacties tijdens die tijd moet het deze im 95% zeker
91338519b20956d1ecb2529c86666438e519a167a0e151bafd417da1e7196b36
 

tegritycantbebought

Don't buy from me
Resident
Joined
May 9, 2023
Messages
13
Reaction score
16
Points
3
UPDATE.

Ik heb contact met hem gehad na het maken van deze Post.

Hij vroeg me om hem een bewijs van de transactie te sturen en het gesprek dat ik met Aaronstevens had voorafgaand aan zijn vermeende arrestatie waarin mijn bestelling werd gedaan.

Ik voldeed aan zijn eisen en leverde hem al het bewijs dat ik had, wat naar mijn mening meer dan voldoende was.
Maar hij heeft sindsdien niet meer geantwoord.
En dit gesprek vond plaats op 8 oktober.

Ik zal de gesprekken die ik heb gehad met aaronstevens met alle plezier naar je doorsturen @HEISENBERG als dat nodig is, want ik zal het hier niet posten omdat het gevoelige informatie bevat.

Ik weet niet wat ik van deze hele situatie moet denken.
Ik ben in de war, sceptisch en ik voel me genaaid, en ik heb niet het gevoel dat er van de kant van Aaronstevens ook maar iets wordt gedaan om dit op te lossen.

Ik vind dat hij op zijn minst de beleefdheid moet hebben om iedereen die wacht een dagelijkse update te geven.
Want ik ben al mentaal voorbereid op het feit dat mijn geld allang weg is, samen met dat van anderen.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666

Helemaal mee eens.
 

kotkata

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
May 27, 2023
Messages
15
Reaction score
12
Points
3

Het moment waarop je niet meer weet wie antwoordde - is het Aaronstevens of is het FBI, CIA. AI of een ander acroniem...
 
Last edited:

cubesquare

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 11, 2022
Messages
150
Reaction score
97
Points
28
Het is niet langer iemand die je kunt vertrouwen. @HEISENBERG - Ik zou gewoon alle sporen van deze gebruiker en "valentino cartell" verwijderen.

Als die gast is gearresteerd, hoe kan het dan dat zijn accounts nog steeds toegankelijk zijn? De hele Session shift was ook een rotzooitje - huil me een rivier, deze klootzakken zijn niet meer dezelfde org die ze ooit waren.
 
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top