Terwijl aaron goede zaken deed met velen en over het algemeen op een goed tempo zijn bestellingen deed, was alles over hem voor mij vanaf het begin verdacht omdat ik kon zien dat hij niet echt betrokken was bij de gemeenschap voor persoonlijke doeleinden en ook zijn brede voorraad die nooit op dezelfde plaats bij elkaar leek te zijn, leek voor mij gewoon op 'Darknet Vendor 101', Hoe dan ook, dropshipping is een modern bedrijfsmodel, maar ik vond het afgezaagd om deze vorm van reclame te maken terwijl je duidelijk niet de man bent
Door zijn verdachte gedrag kweekte ik echt veel wrok tegen hem, omdat hij deze geweldige community zou misbruiken voor zijn persoonlijke gewin.
Met leugens kom je meestal niet ver, maar in dit geval werd het intrigerende complot dat Aaron om zich heen heeft gecreëerd en de vele andere personages (kopers en verkopers) die hij op deze marktplaats heeft, op 29 augustus van dit jaar voor mij ontmaskerd. Toch had ik geen zin om er iets aan te doen, omdat het hebben van verschillende identiteiten op het darkweb iets heel gewoons is en iets wat ik ook doe.
Toch was het 22 augustus toen een gebruiker contact met me opnam op Breaking Bad en vroeg om een grote verscheidenheid aan drugs, maar voornamelijk Oxycodon voor privégebruik. We raakten in gesprek en een week later was het pakket onderweg. Op dat moment nam de koper weer contact met me op met het volgende bericht:
So at this stage I would like ya'll to take a break, open session and see if that ID might be familiar to you
Het verhaal gaat verder...
Omdat ik nog nooit eerder contact had gehad met aaron in een sessie, kon ik niet zien wat er ging gebeuren en nam ik contact op met de gebruiker met een lui bericht 'Yo Gordon' om hem te laten weten wie ik ben.
2 uur en 2 minuten later werd mijn berichtaanvraag geaccepteerd. De gebruiker antwoordde:
Toen ik verder ging met hem te confronteren door te zeggen:
Hij zei de hele dag niets, hoewel hij daarvoor ZEER responsief was en in de VS was het nog steeds middag.
Ik bleef graven:
Hij kwam naar buiten en zei:
I got some fugazi explenations as to why my customer was referring him to me, because aaron is supposed to be a big Oxycodone supplier in the US
Voor mij is het vrij duidelijk
De BB gebruiker die mij het profiel heeft gestuurd heeft ook een dag niet gereageerd en zei toen:
Toen ik antwoordde:
Ik kreeg geen antwoord, toen het pakket werd afgeleverd werd er nooit meer contact met me opgenomen maar het account is nog steeds actief vanaf vandaag (laatste keer actief: 9 oktober 2023)
Dat laat misschien wat ruimte voor interpretatie, maar voor mij is het vrij duidelijk.
Uit de gegevens die ik kan zien in het adres blijkt dat de persoon achter het account uit de VS komt! (Vraag me niet naar zijn adres
)
Ik zou verder kunnen gaan met het toevoegen van bewijs van bovenstaande verklaringen (screenshots + video's) die ik heb, maar het is een verspilling van tijd en energie!
Andere situaties die hebben geleid tot mijn mening over aaron zijn:
1. Toen ik net begon als verkoper had ik gebruikers zoals Chobeskunk en 2 andere mensen uit Frankrijk wachten op een antwoord van aaron voor meer dan 3 weken al na het plaatsen van een bestelling en het verzenden van munten, het letterlijk nooit gestopt sinds dat mensen kwamen hier zo nu en dan met hetzelfde probleem van worden ghosted voor weken en dat is 4 maanden geleden.
Ghosting na het nemen van een bestelling=oplichterij
2. Zijn cocaïne werd getest op 70%, geadverteerd op 90% +
3. Mensen bestelden meth, kregen 4MMC
4. Hij geeft toe dat hij Oxycodon doorspekt met Fentanyl verkocht op Session.
5. Posten over 95% 4MMC maar vuile troep verschepen naar klanten. Als dit uitkomt zegt hij echt dat hij het heeft afgehandeld door met het vliegtuig naar het lab te vliegen om het werk van zijn chemici te verbeteren.
Jongens, dit is allemaal zo slecht, ik kan niet geloven hoe dit zo lang en ver door kon gaan en hoe deze man nog niet verbannen is? Het was belachelijk om naar te kijken, maar eerlijk gezegd, willen we dat soort aandacht dat een gebruiker die drugs kocht op Breaking Bad in het ziekenhuis belandde? aaronstevens moet weg en elk van zijn nevenaccounts!
Ik vraag me echt af hoeveel geld hij van mensen heeft opgelicht.
Ik dring echt aan op de noodzaak van gedwongen escrow-transacties op Breaking Bad, iedereen die mensen buiten het forum om oplicht zou onmiddellijk gebanned moeten worden als het niet is toegestaan door de admins.