- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 0
waar is mijn bestelling? ik bestelde 100g cocaïne maar ontving slechts 98.5g ik bestelde heroïne van valentino kartel en nog steeds niet ontvangen dat nog????? heb bericht hem op sessie. via e-mails geen antwoord!
- Reaction score
- 20
We zouden nu een lijst moeten maken van al het geld dat hij heeft opgelicht... Het spijt me broer
↑View previous replies…
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
@NoCutt heb je misschien een bewijs van de klant? Ik geloof wat je zegt, maar een bewijs zou helpen!
@HEISENBERG
@HEISENBERG
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
Verbaast me niets. Aaron heeft toegegeven dat hij fentanyl-gekruide oxycodon verkoopt.
- Reaction score
- 3
- Reaction score
- 17
Waar heb je het over? Jij hebt beide kanten van het gesprek geschreven... ten eerste, wie zou bij zijn volle verstand al deze informatie op openbare forums zetten zodat iedereen het kan zien?
Waarom is dit account (deze accounts) nog niet verbannen van de site?
U bent te onwetend om te begrijpen waarom een gemiddelde man uw frauduleuze aard van een mijl afstand kan herkennen.
Waarom is dit account (deze accounts) nog niet verbannen van de site?
U bent te onwetend om te begrijpen waarom een gemiddelde man uw frauduleuze aard van een mijl afstand kan herkennen.
- Reaction score
- 684
- Deals
- 65
Het screenshot is een screenshot van een gesprek tussen Cut en een van Aarons slachtoffers.