AAN IEDEREEN DIE DENKT DAT ONZE ORGANISATIE OPLICHTERS ZIJN
Hier spreekt de baas van de hele organisatie
Ten eerste wil ik iedereen bedanken die Valentino Cartel heeft gesteund tijdens deze moeilijke periode en we willen jullie laten weten dat jullie steun niet onopgemerkt blijft, we waarderen jullie echt allemaal.
Recentelijk hebben we een aantal hatelijke, negatieve commentaren gezien over onze organisatie en dat maakt ons verdrietig. We begrijpen al jullie frustraties, maar het is niet prettig om te zien dat onze trouwe klanten zich tegen ons keren na één verkeerde handeling.
Om de dingen op te helderen, het lid dat deze sector van het bedrijf runde is gearresteerd en zijn sessie, prototnmail en telegram zijn allemaal gecompromitteerd. De gegevens op zijn apparaat zijn versleuteld, dus jullie hoeven niet bang te zijn dat jullie gevaar lopen, maar we denken dat het het beste is om een ander e-mailadres te gebruiken. Door het verlies van de berichtendiensten heeft het nieuwe lid dat is toegewezen om deze sector te behandelen geen eerdere informatie, dus alles wat hij nu doet is nieuw voor hem. Dat betekent dat hij geen van de oude klanten of hun bestellingen kent, daarom vraagt hij mensen om betalingsbewijzen en de berichtengeschiedenis met het oude lid. Elke besteller kreeg een bestelnummer toegewezen dat op zijn telefoon werd opgeslagen. Op die manier konden ze de trackingnummers doorgeven aan het verpakkingsteam. Na de arrestatie van dit lid zijn we ontzettend veel informatie kwijtgeraakt en op dit moment proberen we zoveel mogelijk informatie te verzamelen zodat we de problemen kunnen oplossen. Het andere probleem is inbeslagname, veel van onze pakketten die zijn verstuurd zijn onlangs in beslag genomen en onze belangrijkste magazijnen in Frankrijk en Duitsland zijn gesloten, waardoor onze organisatie verder wordt belemmerd. De afgelopen drie weken waren extreem klote als ik eerlijk ben tegen jullie.
Veel van jullie hebben gezegd dat we oplichters zijn en daarom ben ik zo transparant tegen jullie. Alle klanten die dit nieuwe lid wegwijs maken op deze site worden enorm gewaardeerd. Hoewel ik net heb gezien dat onze verkooprechten zijn ingetrokken, wat jammer is om te zien. Stuur ons een e-mail voor vragen. Het belangrijkste is om het vertrouwen te herstellen dat hiervoor is opgebouwd. Dat willen we doen door iedereen een reship van maximaal 75% te geven, afhankelijk van hun situatie. Stuur ons een e-mail met het bewijs van de transactie, je oorspronkelijke bestelling, hoeveel of niets ervan is aangekomen en je afleveradres. We kijken uit naar nieuwe zakelijke kansen die op ons pad komen.
Info over Bestellingen geplaatst tussen 25 sept en 2 oktober zijn voor onbepaalde tijd verloren gegaan. Alle nieuwe bestellingen die vanaf 5 oktober zijn gedaan, zijn verwerkt, tenzij ze via de bbgate-site zijn gedaan. Bedankt voor uw begrip. Blijf veilig mijn mensen.
De Baas