Alles in één draad voor ethyl-methyl PMK glycidaat conversie naar PMK

mixxxman

Don't buy from me
New Member
Joined
May 7, 2022
Messages
16
Reaction score
4
Points
3

Gewoon een vraag voor de zekerheid en omdat ik nieuwsgierig ben.

Is de weg naar ketonen hetzelfde als poeder of als olie?

Heel erg bedankt
 

orgasmatron

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 2, 2022
Messages
25
Reaction score
14
Points
3
Dat is een goeie. Het smeltpunt ligt erg laag, rond de 35-45⁰C kan het gedeeltelijk heen en weer smelten, waardoor het er vreemd uitziet als was. De betere (poederachtige) soorten, en nu gok ik, zijn waarschijnlijk zuiverder en hebben een beter gedefinieerd smeltpunt rond 45 graden. Als je mengsels hebt, kunnen deze eigenschappen variëren en tenzij je erg geschoold en ervaren bent, kan het erg onvoorspelbaar zijn. Ik heb geen analyse van derden gezien, maar het zou niet logisch zijn om twee verschillende gedragingen en dezelfde substantie te hebben.
Het is een redelijke hypothese.
Hun verkoopteam zal je geen beter antwoord geven, tenzij je meer geluk hebt dan ik.

Bedankt
 

mixxxman

Don't buy from me
New Member
Joined
May 7, 2022
Messages
16
Reaction score
4
Points
3

ja, het kan heel interessant zijn om precies te weten wat het verschil is tussen poeder en olie.
Ik zat te denken, misschien kan het een zout van dit molecuul zijn, wanneer het als poeder is?
en, als de weg kan worden verschillend tussen de olie en het poeder aan het keton
 

mixxxman

Don't buy from me
New Member
Joined
May 7, 2022
Messages
16
Reaction score
4
Points
3
Als iemand zijn kennis kan delen... we zijn meer dan blij :)!
bedankt
 

orgasmatron

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 2, 2022
Messages
25
Reaction score
14
Points
3
nop. toen ik de allereerste keer informeerde naar de 'nieuwe pmk-olie' (CAS 28578-16-7), en vroeg wat eventueel de nieuwe aanpak zou zijn om dit in echte pmk-olie te veranderen (uiteraard CAS 4676-39-5), was het antwoord groots .... "het is een handelsgeheim, gelieve niet te verspreiden..." zeiden ze. Ik kreeg een video, het was uitstekend! Het nieuwe product vereist alleen... dat je het opwarmt!... en in de video, die ik nog steeds heb btw, warmt de 'wetenschapper' een reageerbuis met het gestolde product op met behulp van een brandende kaars. Ik was op zijn zachtst gezegd....flabbergasted. Het verandert in een olie voor je ogen....
Ik hoop niet dat we het over het verschil tussen 28578-16-7 en 13605-48-6 hebben. Dit is eigenlijk een stabiel poeder en hoewel het bij de juiste behandeling hetzelfde eindproduct oplevert, is het een heel ander molecuul en levert het minder op dan zijn nieuwere broer of zus.

Proost!
 

PepitoPistol

Don't buy from me
Resident
Joined
May 3, 2022
Messages
10
Reaction score
4
Points
3
Ar
Heb je het over iets VERMELDEN? Wow, ik had nooit kunnen bedenken dat als je een was verhit, deze smelt en verandert in een olieachtig iets...
Mensen, doe alsjeblieft je onderzoek, lees, kom dan hier en stel specifieke vragen...
Er is een basiskennis scheikunde nodig voor dit alles.
Ik wil niemand eruit schoppen, maar sommige vragen impliceren dat je niet eens weet wat een casegetal is, wat een zout is, enz... Het zal (nog meer) gevaarlijk voor je zijn. De eerste stap is om je best te doen om te studeren en wat basiskennis op te doen.
De rest is zo goed als al beantwoord in deze thread, lees het nog eens voordat je steeds weer hetzelfde vraagt.
Gewoon mijn 2 centen.

Was/olie en poeder zijn niet hetzelfde, ze hebben niet hetzelfde cas-nummer.
Veel succes!
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Hallo,

Dit is het uiteindelijke spul dat ik kreeg van CAS 28578-16-7 wasvorm:
GR2rsV1AIx

;-)
Ik zal in ieder geval andere methoden testen en wat veranderingen aanbrengen om het zo goed mogelijk te verbeteren.
 

Cruela

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 13, 2022
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Hallo jongens.
Ik ben een beetje in de war over welke route ik moet volgen.
Ik heb 1 kg nieuwe pmk (denk ik) maar ik weet niet of het was of poeder is.
Als ik in de zak knijp, voelt het als kinetisch zand, niet als poeder.
Het product ruikt verbazingwekkend met deze karakteristieke safrol odoor
Maar het heeft een kruidige of azijnachtige geur, een jeukende neus.

De leverancier gaf me deze instructies:
1- meng deze 4 ingrediënten in deze volgorde
Pmk poeder, HCL, Water en Ethanol de verhouding is 1:2:1:1
Test met 100 gr poeder per keer
2- Meng deze vier ingrediënten samen en roer ze goed verhit op 70-75 graden en roer gedurende 3 uur containers kunnen niet volledig worden afgesloten
3- En dan is er nog de gelaagdheid. Haal de andere weg. Laat de olie staan

Ik denk dat deze methode voor de oude versie is en dat ik het proces moet volgen dat @Fring heeft gedaan.

Wat zou jij doen?

Bedankt voor je hulp.
 

Attachments

  • TW4LsAqhN1.JPG
    TW4LsAqhN1.JPG
    1.3 MB · Views: 253
  • vYuQOHC24e.jpg
    vYuQOHC24e.jpg
    1.1 MB · Views: 242

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,022
Points
93
Het poeder lijkt echt.
Misschien
Uitstekend. Er is altijd een bijmenging van afgewerkte olie in deze producten.
heel goed mogelijk
De jouwe is waarschijnlijk een natrium- of kaliumzout (controleer op oplosbaarheid in water). De voorgestelde methode zou moeten werken.
 

little499

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 25, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Meneer, ik denk dat deze vraag misschien een beetje dom is, allemaal omdat ik een mewbie ben, maar ik wil het vragen:
Hoe moet ik het kristalliseren als ik de nieuwe bmk olie methode gebruik?
 

masterpell

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
3
Ik weet niet wat mijn leverancier me heeft geleverd en de olieachtige substantie die het produceerde was verrassend.
9UhIaPKZeO
 
Top