Amfetaminesynthese van P2NP via Al/Hg (video)

Madeinkorea

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Heeft iemand de Al/Hg amalgaammethode in kleine hoeveelheden geprobeerd?
Ik heb het geprobeerd met dezelfde verhouding maar 10 keer minder van alles en kreeg direct een groenachtig/grijs neerslag na het gieten van p2np oplossing op het amalgaam.
enig idee wat er gebeurd kan zijn?
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93

Jullie gids heeft me enorm geholpen!
Zodra ik erin geslaagd ben om een betrouwbare leverancier van kwik(II)nitraat te vinden, ben ik er klaar voor!

Heel erg bedankt voor je werk!
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1
Ben je zeker van de P2NP-kwaliteit? Heb je deze precursor geherkristalliseerd en het smeltpunt gecontroleerd?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
mijn geld staat op geen goede samensmelting
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1

Madeinkorea

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
3

Ik heb de P2NP van een verkoper die hier op het forum wordt geadverteerd met goede recensies, dus ik zou zeggen dat de kwaliteit goed is, ik zal het in de nabije toekomst herkristalliseren en het smeltpunt controleren.
 

Madeinkorea

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Ik denk dat hij bedoelde dat de samenvoeging niet goed genoeg was voor de reactie.
Dat zou het geval kunnen zijn, ik kon het nog niet nagelen, er zijn in het verleden complicaties opgetreden met amalgamatie. De laatste keer dat ik het probeerde begon de folie te knetteren en te roken na het spoelen, maar deze keer reageerde het niet zo agressief, misschien was dat het probleem.
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ja, dat is wat ik bedoelde, dank je.
een ander lastig ding waar sommige mensen moeite mee hebben is te weinig zouten toevoegen voor mlgm, contra-intuïtief hoe minder je toevoegt hoe meer het gaat schuimen en bubbelen als je het wast (waardoor je DENKT dat het goed mlgmated is).Je wilt een beetje alert bubbelen (geen schuim) met algemene vergrijzing van de sol. en je glanzende bois die naar de top drijven.Wanneer 80-90% naar boven is komen drijven, ga je verder zoals gewoonlijk.Respecteer de procedure, weeg je zouten af, 1:1 (met reden).
en vergeet niet om plezier te hebben
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1
Ik raad aan om dit in elk geval te doen (meet elke nieuwe batch van leveranciers), als je zeker wilt zijn van je synthese.
 

obwiju

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 2, 2022
Messages
14
Reaction score
6
Points
3
Hallo, kent iemand een Europese leverancier van kwiknitraat, kwikchloride of salpeterzuur? Een week geleden heb ik salpeterzuur gekocht van een leverancier die in deze thread http://www.aurelio-online.com/ wordt genoemd.
maar ik weet niet of ze het naar mij willen opsturen.
Bedankt!
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93

Bekijk Constantylious van de EU-leverancierslijst in Breaking Bad

Hij heeft Mercurius-computers en werkt met escrow.

Je kunt beter wegblijven van het clearweb als het gaat om dat soort chemicaliën.

Je kunt alle aanbevolen leveranciers hier vinden:

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/b/europe.10/
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Onyxmet 10/10 van prijs tot service tot alles, neem wat zwavel mee als je toch bezig bent, het is goedkoop.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1
Hallo. We zouden graag feedback van u krijgen over deze leverancier. Deel ons alstublieft het resultaat van uw deal.
 

danil1398

Don't buy from me
Member
Joined
May 2, 2022
Messages
11
Reaction score
0
Points
1
Groeten aan iedereen weer, we hebben een paar vragen over synthese

1. Kan P2NP bederven of zijn eigenschap verliezen?
2. Hoe herken je de corrupte P2NP?
3. Hoe en in welke omstandigheden bewaar je P2NP? Moet hij in de kou staan?
4. Tijdens de synthese, in de eerste stap Al Amalgam. We werkten volgens de instructies en 4 keer mislukte de samensmelting. Toen we voegden "Our Made Living Nitrate" reactie was te snel, in slechts tien minuten werden bellen gemaakt, donkere vloeistof en alle aluminium steeg naar de oppervlakte en we besloten om amalgaam te beoordelen en er waren zeer weinig andere aluminums, hebben we de indruk dat het is gesmolten tijdens amalgaam. En toen we een oplossing van de bereide P2NP toevoegden, ontbrak de reactie en was er geen. Wat ging er mis?
5. Vóór de mislukte synthese hierboven, hadden we er een die een geweldig verloop had, maar aan het einde, bij het toevoegen van een natronloogoplossing, kregen we te veel van een amfetaminebasis, ongeveer 100ml, terwijl we in eerdere procedures ongeveer hetzelfde kregen als in de videosynthese. We realiseerden ons dat er iets mis was en voegden ook zwavelzuur toe, maar het reageerde niet.
6. Kan in de laatste stap, in plaats van aceton, isopropile alcohol met zwavelzuur worden gebruikt? Of was het uitsluitend aceton?
7. Bij één gelegenheid hadden we een ongebruikelijk grote opbrengst waarbij we ongeveer 3x meer pasta verkregen. We bedoelen een natte pasta, eenmaal door de stof geperst. Wat kan de oorzaak zijn geweest?

P2np bleef lang staan omdat we niet bij het kwik konden komen, dus we betwijfelen of onze P2NP kapot is gegaan.

Voor de rest hadden we een dozijn succesvolle synthese tot dan toe.

Alvast bedankt voor de antwoorden :)
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
1.Ja, door lucht en temp. boven 8C
2.Donkerder van kleur, ik zou herkristalliseren zelfs als het net een beetje meer oranje wordt.Je wilt het kanariegeel.
3.Diepvries, luchtdicht, lang houdbaar als het puur is.
4.Lees mijn post net boven, je wilt alert-ish borrelen, geen schuim, geen zeer duidelijke reactie.Als je kwik amalagam is amalgamating heftig het is ofwel te weinig of te veel.Heb je het wegen? Lees patton's draad over isomeer scheiding, het is een goede bron voor synthese ook.
5.idk
6.Ja, het werkt geen probleem.
7.Het kan neerslaan anders afhankelijk van oplosmiddel, conc. van neerslag sol., temp. van moeder sol. en van neerslag sol., conc. van freebase in de ipa.Het maakt geen verschil.Gebruik geen stof, dubbele zak koffiefilters als kwalitatieve papier is niet op het menu,

like en abonneer
 

Heartburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 10, 2022
Messages
18
Reaction score
13
Points
3
Ik nam 5 mg monster in 1 ml methanol, maar niet alles wilde oplossen. Na 10 minuten schudden werd de oplossing gefilterd door een 7 micron spuitfilter. Uit de GCMS-analyse bleek dat de hoofdpiek de gewenste piek was. Andere verbindingen opgelost in het monster was: P2NP, 2-fenyl-methylaziridine, 2-methyl-3-fenyl-aziridine, en de minst voorkomende was benzylmethylketoxime, som van bijproducten minder dan 0,2% piekoppervlak (oplosmiddel niet in vergelijking). Een ander monster van 100 mg werd verbrand in een laboratoriumoven, waarbij 16 mg stof overbleef dat niet oplosbaar was in methanol. Vervolgens werd het stof getest met MgCl2 in ammoniumbuffer, met diaprecipitatie, dus ik weet zeker dat het een anorganisch fosfaatzout is. Mijn opbrengst in post #437 zou dus 6,05g moeten zijn in plaats van 7,2.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,737
Points
113
Deals
1
In aanvulling op @UWe9o12jkied91d post, kun je het smeltpunt controleren. Deze test geeft duidelijk antwoord over de zuiverheid van je p2np.
 

Diva

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 21, 2022
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Als je iets weet, vertel het me dan alsjeblieft
 

Diva

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 21, 2022
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Bedankt voor deze video
Ik wil weten of P2NP beschikbaar is en hij noemde het gebruik ervan niet in de video.
Bedankt ☺️
 
Top