Amfetaminesynthese van P2NP via Al/Hg (video)

SD850IS

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 30, 2021
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Ik kan watervrije aceton niet vinden... Als ik in het verleden aceton heb gebruikt voor een synthese, was dat aceton uit een bouwmarkt.
Het merk heet klean strip. Wat is het verschil en kan aceton uit een bouwmarkt worden gebruikt in de synthese?

Amfetaminesynthese???

 

m03

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 16, 2022
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Ik vraag het gewoon uit nieuwsgierigheid... als we niet in staat zouden zijn om de 2L platbodemkolf uit de eerste video te krijgen en deze zouden vervangen door zoiets als een melkfles, zou deze dan door de hitte smelten en in wezen de synthese vervuilen?
Gebruiken we in dezelfde eerste video ook alle 50 g natriumhydroxide voor de oplossing?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Je kunt een experiment uitvoeren: giet 60-70 graden heet water in dit soort fles en laat het 10-15 minuten staan. Houd er rekening mee dat je op deze fles geen refluxcondensor kunt aansluiten.
ja
 

m03

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 16, 2022
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Zal het gebruik van geen reflux problemen veroorzaken in de synthese?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Het oplosmiddel wordt geheel of gedeeltelijk verdampt.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Ik ben het niet met je eens, je kunt vrij nauwkeurig bepalen of iemand legitiem is of niet door een paar vragen te stellen.

En nee, de reden voor SMART mensen is om hun contacten niet publiekelijk bekend te maken, alles wat publiekelijk is, staat plotseling op de controlelijst van wetshandhavers. Minder mensen weten van sommige leveranciers hoe beter voor mensen die serieus zijn en op grote schaal werken.

Ik ben het tot op zekere hoogte niet eens met G.Patton, ja BBlistings bieden legitieme bronnen, maar ze zijn ongereguleerd als het op prijzen aankomt. Ik heb met sommigen gesproken en hun argumenten zijn lachwekkend.

De prijzen zouden moeten worden gereguleerd op het forum dat overeenkomt met de buitenmarkt en gereguleerd moeten blijven en niet het Amerikaanse "open markt" waardesysteem moeten gebruiken.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Het betekent een markteconomie. Niemand zal met verlies verkopen. Als we de prijzen reguleren, zal niemand met ons samenwerken. We kunnen alleen de vervulling van de deal regelen als escrow-service.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
G.Patton,

Ik ben het ook niet met je eens over dit bericht.

Mensen zullen hier werken als er een markt is, en de vraag zoals we kunnen zien is groot op het forum.

Het reguleren van een markt betekent niet dat verkopers verlies lijden, zo werkt de economie niet. Als je een gereguleerde markt hebt, betekent dit dat meer prospects geïnteresseerd zullen zijn om op het forum te werken en dat de leden zich veiliger zullen voelen.

Laten we bijvoorbeeld een voorbeeld nemen:

Een van jullie verkopers hier op BB-list verkoopt P2nP / 1KG voor 200$, de richtprijs in Europa is 100$. Dit betekent dat de verkoper minstens 100% winst maakt, hoe kan het dan een verlies zijn als de markt gereguleerd zou worden tot 100$/KG? Natuurlijk maken ze winst, niet 100% maar misschien wel 20%.

Dit is een bedrijf en moet dienovereenkomstig worden behandeld, ik denk dat het forum op de lange termijn meer verlies zal maken door een ongereguleerde markt omdat, zoals je kunt zien, de meerderheid van de leden op zoek gaat naar bronnen buiten het forum omdat mensen weten dat de markt buiten het forum veel goedkoper is en dat de kwaliteit gelijk is.
 

melk

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 13, 2022
Messages
44
Reaction score
13
Points
8
Je bent een heel vreemd persoon.
Als mensen vragen naar een product beweer je dat je het altijd kunt vinden en alles onder de normale prijs .
maar u geeft nooit direct antwoord. Alleen waar, op een heel achterbakse manier.
Ik vertrouw u niet om eerlijk te zijn.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Ik heb je punt niet begrepen.

Als je dit onderwerp verder wilt bespreken, stuur me dan een PM.
 

andre010

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 11, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hallo, kunt u mij alstublieft helpen?

Is het mogelijk om Lithiumaluminiumhydrid in THF (LiAlH4) te nemen in plaats van Al/Hg met de methode die je in de video laat zien?

Kan ik uw synthese met LiAlH4 in THF kopiëren?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Nee, meneer. LiAH is alleen voor laboratoriumgebruik, het is ZEER pyrofoor. Lees het veiligheidsinformatieblad van waar je mee wilt werken alsjeblieft! Ook heb je ergens in deze sectie een procedure voor LiAH-reductie, als je zoekt en kijkt zul je inderdaad zien dat ze heel verschillend zijn.

NaBH4 is een goede vervanger, kijk in de thread.
 

andre010

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 11, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3

ook met LiAH-Reduzierung
Dus met NaBH4 in plaats van Lialh4 in THF zou ik de procedure uit je video kunnen kopiëren?
 

Benz88

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Apr 4, 2022
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Hé jongens, ik heb deze synthese verschillende keren met succes uitgevoerd met zeer goede resultaten. Helaas stoort de geur van isopropanol. Hoe zit het met ethylacetaat? Is het mogelijk om iso te vervangen door ethylacetaat? Alvast bedankt beste community.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Ja, deze synthese werkt perfect met ethylacetaat, gebruik gewoon minder azijnzuur dan met isopropanol, anders komt alles goed.
 

andre010

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 11, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Weet jij een procedure om Amfetamine te synthetiseren door reductie met LiAlH4 in THF snel en kort te beschrijven?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5

alsjeblieft, brand je huis niet af
shulgin beschrijft dit ook enkele tientallen keren in pikhal
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Niet precies, zoek naar de NaBH4-procedure in dit subforum. De eerste is gratis, de tweede vind je zelf. :p
 

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18

Kunt u deze leverancier delen of mij een privébericht sturen?
 

Jack

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 24, 2021
Messages
53
Reaction score
17
Points
8
Kan iemand mij in detail het exacte moment beschrijven waarop ik de kwikoplossing van het aluminium moet afgieten bij het bereiden van een aluminium amalgaam? Het is onduidelijk of er een zwaar grijs dik neerslag moet ontstaan of niet.
 
Top