Amfetaminesynthese van P2NP via Al/Hg (video)

hjames

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 30, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ik heb nu alleen een rondbodemkolf van 4000 ml, ik hoop dat die niet "te groot" is voor een kleine schaal zoals 10gr?
Mijn excuses voor mijn (stomme) vragen
 

Pavel

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
0,1 mm of 0,2 mm .... 0,5 mm of zelfs meer als 1 mm hangt af van de hoeveelheid. Geachte heer G.Patton Misschien is het waardevol om aan het recept toe te voegen dat het beter is om een plaat aluminium te gebruiken in plaats van folie. Dit kalmeert de reactie en beperkt de hoeveelheid niet. Je kunt deze vellen ook aan de lijn bevestigen en als de reactie te heftig wordt kun je er een paar vellen uithalen tot het rustiger wordt.
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Het zou niet handig zijn, maar wel goed.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Je moet dun Al gebruiken. Al platen zijn te dik. Je idee met lijn zal niet werken zoals je je voorstelt.
 

Pavel

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
Nogmaals, mijn excuses dat ik jou tag en niet de auteur. Ik kom uit een arm land waar experimentators alleen maar kunnen dromen van apparatuur zoals in de video. En de mensen die er beroepsmatig bij betrokken zijn, gebruiken deze methode niet. We zouden kunnen beschikken over: een elektrisch fornuis, een pot, een wijnrek, een pot, een fles, een emmer. - Dit soort apparatuur. en met 0,25kg aluminium zal alles koken en eruit vliegen.... Maar als je plaatstaal gebruikt....
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Er is hier iemand die experimenteert met dikker alu dat zogenaamd 1kg reacties doet, maar patton heeft gelijk, folie werkt het beste.Je bent welkom om het te proberen, maar je zult je hoofd tegen de muur slaan.Ik heb persoonlijk schijven, pellets, plaat geprobeerd NIETS werkte beter dan 0,25 dikte aluminium verkregen uit wegende schijven, het is bijna folie maar niet helemaal.
Ik weiger ook te geloven dat je geen plastic vaten en leidingen hebt. Een reactor met een ommanteling met een vat in een groter vat, een condensor met een grote buis in een kleine buis, kleinere buizen voor de waterstroming en boem, je hebt echt een goede reactoropstelling.
 

the money

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 26, 2022
Messages
50
Reaction score
28
Points
18
Kan ik ethanol gebruiken in plaats van isopropylalcohol?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Ik denk van wel, P2NP is oplosbaar in EtOH.
 

the money

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 26, 2022
Messages
50
Reaction score
28
Points
18
Bedankt voor al je inspanningen
Je zult altijd de berg zijn waarop ik leun
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Ethanol scheidt niet zo goed af als isopropanol, dit kan je opbrengst verlagen.
 

the money

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Nov 26, 2022
Messages
50
Reaction score
28
Points
18
In mijn land is het moeilijk om isopropylalcohol te verkrijgen, maar ethanol is gemakkelijk te verkrijgen.
 

G. Chauich

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 13, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Als het correct wordt uitgevoerd, hoeveel gram amfetamine moet er dan geproduceerd kunnen worden?
 

Xiaoyan

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 6, 2021
Messages
22
Reaction score
5
Points
3
Hallo,

Hoe kan ik er zeker van zijn dat ik alle kwikresten in het amalgamatieproces heb verwijderd?

Welk ander product kan worden gebruikt om zwavelzuur te verminderen??
anders dan aceton, om zo'n sterke geur te voorkomen ...
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Zolang er genoeg aluminium is, worden je kwikzouten erdoor opgegeten, waardoor ze in metallisch kwik veranderen en een legering maken met het Al. Nu spoelen om de resterende in water oplosbare zouten te verwijderen en oplosmiddelextractie om minimale verontreiniging te garanderen (noch metallisch kwik noch zouten zijn al te goed oplosbaar in water).Deze extracten worden gedroogd met een droogmiddel, waardoor water en verontreinigingen verder worden verdreven.Als je je na deze stappen nog steeds niet helemaal zeker voelt, kun je doorgaan met stoomdestilleren.
Als je zwavelzuur wilt verdunnen, kun je IPA gebruiken.
 

Xiaoyan

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 6, 2021
Messages
22
Reaction score
5
Points
3
Om aluminium schoon te maken, spoel ik het meerdere keren af met gedestilleerd water, maar het blijft er vies grijs uitkomen. Betekent dit dat het vervuild is of waarom gebeurt dit?
 

nkd23

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Nov 18, 2022
Messages
24
Reaction score
11
Points
3
Is het mogelijk om thuis te poken (niet meer dan 10g P2NP)?
Moet je een gasmasker gebruiken (vanwege de hg)?
 

Pavel

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
1
1. goede ventilatie
1. Oogbescherming
2. gezichtsbescherming
2. handbescherming
3. gasmasker -?? ok! - Weet je welk type filter je moet gebruiken?
hg is vergiftiging maar denk alsjeblieft dat je oma mogelijk een paar hg-thermometers heeft gebroken ....
HET BELANGRIJKSTE PROBLEEM is dat je hg niet ruikt, raak je gezicht niet aan, vooral je lippen en ogen niet, eet of drink niet voordat je je hebt gewassen. wees voorzichtig als je naar het toilet gaat. ;)
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Het is de moeite waard om bescherming te gebruiken, je hebt maar één lichaam.
 

nkd23

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Nov 18, 2022
Messages
24
Reaction score
11
Points
3
Ik heb tyvak volledige lichaamspakken en masker dräger xplore 3500 met A1B1E1K1 filter

Is het veilig om thuis kleine batches te maken (5-15g P2NP)?


En wat doe je met het afval?
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Maar het is maar dat je het weet, er zijn hele grammen kwikzouten nodig die je direct inneemt om je in de nabije toekomst te doden. Als je mogelijk bent blootgesteld, neem dan een kuur van 50 mg alfaliponzuur gedurende een maand of zo , een paar dagen na de mogelijke blootstelling. Neem niet meer dan 50 mg per dag.

Met de juiste instelling is alles mogelijk.
 

nkd23

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Nov 18, 2022
Messages
24
Reaction score
11
Points
3
Daarom vroeg ik het

Ik wil me niet vergissen of een ander.

Het filter voor het masker is voor hg en al het slechte spul.

De buis uit het raam is een goed idee

Kan ik de buis van de condensor in een bekerglas doen met vloeistof die de hg/kwikdampen bindt of neutraliseert?


En wat doe je met het afval van bijvoorbeeld de amalgamatie (waterspoelingen)?
 
Top