- Reaction score
- 10
Ik heb een vraag. Zijn deze kristallen die verschijnen in de onderste grijze laag van de basisoplossing P2NP dat niet gereageerd heeft? Het is merkwaardig, ze zijn net verschenen toen ik de actieve reactie ongeveer twee uur had, langer dan normaal. (Meestal laat ik een half uur voorbijgaan voordat ik verder ga met de basificatie)
De uiteindelijke opbrengst is erg hoog (75%, min of meer), en ik denk dat het uiteindelijke uiterlijk heel bevredigend is.
De uiteindelijke opbrengst is erg hoog (75%, min of meer), en ik denk dat het uiteindelijke uiterlijk heel bevredigend is.
- Reaction score
- 146
hallo vriend... ja, zoals onze vriend Gpatton zegt, die kristallen zijn zouten, in dit geval zijn het natriumzouten die worden gevormd in de modderlaag wanneer deze bij hoge temperaturen is geweest en er daarna een snelle temperatuurdaling is geweest, zie je, het is normaal om ze te zien wanneer je aan de voorwaarden voldoet die je uitlegt. Voor de rest ziet het resultaat er goed uit... gezondheid en vreugde broer!
- Reaction score
- 10
- By user123qwe
-
23 Jan
Bedankt voor je antwoord! De laatste tijd heb ik mijn TEK gericht op het regelen van de temperatuur, waarbij ik probeer nooit 60-65ºC te bereiken. En dat heeft mijn leven veranderd. De opbrengst en de kwaliteit zijn aanzienlijk verbeterd.