Szia,
btcboss2022. Regi hozzászólás, csak érdekel a válasz. Jellegzetes illatból megérthetjük, hogy a finom, édes, vegyszeres, jellegzetes Speed illatra gondoltál? Vagy valami más?
Omdat ik de eerste al 8 jaar niet meer geroken heb, maar zelfs na 20 jaar zal ik het me nog precies herinneren.
Sindsdien heb ik geen goede meer gezien. Soms kom ik hier wat dooie troep tegen, waarbij de geur in sporen waarneembaar lijkt te zijn, maar dat niet is. Vandaag is onze markt op het punt waar een nicotinegeel iets uitkwam in de zomer, het voelt alsof het misschien een 50% effect heeft in het begin, maar hier zijn de 20-30% maxima. 1G in de neus, al mijn zenuwvezels trilden, ik snoof, hijgde, draaide, was echt in de war... Na 2 uur, scherpe nuchterheid, na 3 uur plunderde ik de koelkast thuis, at mezelf dood. Daarna sliep ik 10 uur lang zo vast als een premature baby die net in een nieuwe couveuse is gelegd. Dagenlang kon ik zijn geur niet herkennen, maar ik wist dat ik hem kende en dat het een heel gewone geur was. Toen realiseerde ik het me. Het rook naar sterke, zoete koffielikeur. Niet hetzelfde, gewoon hetzelfde.
Ik weet niet wat dat was. Maar mijn ervaring met amfetamine, waarmee ik in het begin een soortgelijke start maakte, was dat ik er niet 3 uur mee rondliep, maar 3-4 dagen lang met mijn kaak klikte zonder met mijn ogen te knipperen.
Deze hebben al bijwerkingen tijdens actieve tijd die je een gespannen gevoel geven, en bovendien voel je je er niet beter van, sterker nog... Je wordt er dom van. Wat je ook doet, het kost je drie keer zoveel tijd als normaal, omdat je lichaam tevergeefs ronddraait, je hersenen het overschreeuwen en je je haast. Oh, en het veroorzaakt zulke geheugenproblemen dat je constant naar alles op zoek bent, want zodra je iets weglegt, vergeet je alweer waar je het hebt neergelegd. Tot op de dag van vandaag weet ik niet wat het spul was, maar ik zie het nooit meer terug. Dit wordt verkocht als amfetamine, en je krijgt zulke slimme verklaringen als je erover begint dat "amfetamine op 10 manieren gemaakt kan worden". Je vertelt me dat amfetamine ook amfetamine blijft als je het op een andere manier doet. Daar is geen antwoord meer op.
Dus, in ruil voor de situatie waarin je je bevond toen je dit schreef... zou ik alle geregistreerde inwoners van Mos Eisley nu de keel dichtknijpen.