Vragen?

Sir_Smokealot

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Is het toegestaan om rc-verkopers te bemiddelen, zelfs als ze geen sponsor zijn?

Ik vind dit een leuk forum, maar ik ben nog steeds een beginner in synthese, dus ik zou graag rc-verkopers willen bemiddelen, omdat ik de rc-scene erg goed ken en dus een deel zou kunnen teruggeven.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Wat bedoel je met bemiddeling?
 

Sir_Smokealot

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 21, 2023
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Iemand zoekt iets en ik geef hem bestaande aanbieders met een reputatie voor wat hij zoekt, als die er zijn. (Geen extra kosten alleen een link of naam naar een leverancier)
 

Jeff_Benzoz

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 27, 2023
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Navigating_BB question: w {VPN&Opera} alles werkt, maar w {TorOnion App} theostI can do is send and receive mesages and few other. Is dat gebruikelijk?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Dit is een probleem aan de kant van de browser, niet aan onze kant.
 

GermanWhite

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 22, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hallo,
Kan iemand mij helpen. Ik heb MDMA-stenen die ik vloeibaar wil maken en dan opnieuw in mallen wil gieten voor stealth. Weet iemand de procedure of waar ik de procedure op het forum kan vinden om MDMA stenen vloeibaar te maken en terug te brengen naar 1 vast MDMA object.
 

sm0ker

Don't buy from me
Resident
Joined
May 12, 2023
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Ik vraag dit voor de derde keer. Ik heb een vrij goede verzameling over MA synth (PDF) waar kan ik deze posten? Elke thread met deze vraag is gewist...
 

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
Ik kan geen berichten beantwoorden, alleen ik of kan ik de antwoordknop op tor browser niet gebruiken?
 

stoneda$$a$$in

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 15, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Na urenlang zoeken ben ik eindelijk lid. Is er een manier om te adverteren waarnaar je op zoek bent? Bijvoorbeeld methaqualon, "714", quualudes. Ik kan geen betrouwbare verkoper vinden op het web. Hartelijk dank
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
Ik weet dat er geen 100 procent garantie is voor de veiligheid van de koper, maar is de aankoop via het escrow-systeem van dit forum een goede manier om mogelijke po-po's uit te sluiten?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
@HEISENBERG, moet ik deze vragen beantwoorden als ik denk dat ik het weet (bijvoorbeeld iemand die vraagt naar zijn synth PDF's, waar te posten, de bibliotheek [mijn antwoord]) of is dit voor administratieve antwoorden?
 

lacusht91

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 14, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hy. Ik wil voor het eerst inkopen doen op de markt. waar moet ik op letten? Zijn alle verkopers op de markt al in orde?
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Kijk je naar iets dat je wilt kopen?🤷🤔 dit is iets dat je zelf moet leren. Als het te gemakkelijk is, leer je het niet. Alle info die je nodig hebt, vind je hier. Pak een stoel en begin te lezen
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Kijk je naar iets dat je wilt kopen?🤷🤔 dit is iets dat je zelf moet leren. Als het te gemakkelijk is, leer je het niet. Alle info die je nodig hebt, vind je hier. Pak een stoel en begin te lezen. Nee, CAVEAT EMPTOR
 

SasquatchMonero

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 17, 2023
Messages
28
Reaction score
10
Points
3
Waarom gebruikt Account Upgrade betalingen met bitcoin? Btc is zo traceerbaar als fvck. Waarom gebruiken we Monero niet voor betalingen?
 

2-79-790125

Don't buy from me
Member
Joined
May 26, 2024
Messages
82
Reaction score
21
Points
8
Mijn totale onwetendheid hier onthullen, maar is BTC traceerbaar? Kun je in lekentaal uitleggen hoe Monero anders is dan BTC en daarom minder traceerbaar?
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Btc zijn voor altijd traceerbaar. Monero zijn voor vijf dagen
 

Muktika

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Dec 24, 2022
Messages
28
Reaction score
2
Points
8
Hallo. Geef a.u.b. een link naar de instructies voor het meten van de temperatuur in de kolf.
p/s
kolf 5000ml, moet de thermometer lang zijn om de vloeistof te bereiken? overweeg een kwikmodel? dank u.
 

tuko.salamanka

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 27, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Iemand een idee hoe ik de hondentest kan doorstaan? Ik wil hasj verzenden vanuit een andere stad.
 
Top