Ik ben de beheerder en ik hoop wat hulp te kunnen werven. Ik zie het nut en de noodzaak in van zo'n groep, hoewel ik hopeloos ondergekwalificeerd ben voor de baan. Op dit moment staan mensen op het punt om een krachtige chemische stof te mengen met een andere krachtige chemische stof in een glazen pot op hun aanrecht. Ze hebben niet eens nagedacht over wat er daarna zal gebeuren. Het zou kunnen overkoken en de hond van de familie kunnen verminken of brand kunnen stichten of hen blind kunnen maken. Er zijn mensen en berichten op deze site, die in hun zoektocht naar (wat ze ook zoeken) de logica hebben laten varen en op het punt staan een "klooi en zoek uit"-aanpak te kiezen voor iets dat hun vrijheid of hun leven kan beëindigen. Als ze geluk hebben gebeurt er helemaal niets. Ze hebben het recept niet nauwkeurig genoeg gevolgd. Ze hebben reactanten in de verkeerde volgorde toegevoegd. Misschien hebben ze een recept gekozen dat niet werkt omdat het veel makkelijker was dan een recept dat wel werkt, of omdat iemand een onvolledig geheugen had van iets wat hem verteld was of wat hij gezien had. Iemand die vastbesloten is om drugs te maken zonder eerst het mechanisme van basischemie te begrijpen, is een serieus gevaar dat kan worden vermeden.