- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 26
Ik heb van een leverancier hier 5 kg BK4 (2b4m) gekocht en met hulp van iemand met ervaring hebben we ontdekt waarom mijn synthese niet werkt omdat BK4 4-methylpropihenon bevat. Ik moest proberen te wassen met kokend water om de 4-methylpropihenonlaag te verwijderen wanneer deze zich vormt als een olie. Ik probeerde ongeveer 150g BK4 schoon te maken en ik verwijderde meer dan 15ml 4-methylpropihenon en toen dacht ik dat het schoon was en mijn synthese klopt nog steeds niet. Ik zal een foto bijvoegen waar ik aan het schoonmaken ben met heet water en je kunt de 4-methylpropihenon bovenop zien.
De synthese als ik zuur toevoeg wordt donker, bijna zwart. Zie de bijgevoegde foto, de donkere vloeistof is nadat ik zuur heb toegevoegd aan het mengsel, het wordt zo donker vanwege het 4-methylpropihenon. Dit komt doordat het 4-methylpropihenon bevat, mpf veroorzaakt het.
Het heeft me niet alleen veel geld gekost, ik heb zoveel BK4 gebruikt en alles is weggegooid. Niet alleen de tijd die het me gekost heeft om al deze syntheses te maken. Kunnen we dit alsjeblieft oplossen, ik kan het me niet veroorloven om zoveel tijd en geld te verliezen.
De synthese als ik zuur toevoeg wordt donker, bijna zwart. Zie de bijgevoegde foto, de donkere vloeistof is nadat ik zuur heb toegevoegd aan het mengsel, het wordt zo donker vanwege het 4-methylpropihenon. Dit komt doordat het 4-methylpropihenon bevat, mpf veroorzaakt het.
Het heeft me niet alleen veel geld gekost, ik heb zoveel BK4 gebruikt en alles is weggegooid. Niet alleen de tijd die het me gekost heeft om al deze syntheses te maken. Kunnen we dit alsjeblieft oplossen, ik kan het me niet veroorloven om zoveel tijd en geld te verliezen.