BK4 (2b4m) met 4-methylpropihenon

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
156
Reaction score
51
Points
28
Ik heb ook 250g 2B4M gekocht, dus ik heb hetzelfde probleem denk ik, maar bij mij was mijn oplossing niet donker toen ik een synthese deed met 1g 2B4M.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
na zuur?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
in deze b2m4 allemaal normaal, zonder strontkleur
 

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇵🇱
Joined
Nov 2, 2021
Messages
70
Reaction score
113
Points
33
Deals
53
Hallo - sommige gebruikers beweren dat mijn producten slecht zijn. Ik wil je alleen informeren dat ik niet oplicht en sinds 1 maand krijg ik veel bedreigingen dat ik uit de markt moet stappen. Ik denk dat het een actie is van iemand die me uit de markt wil hebben. Ik heb altijd goede beoordelingen gehad en geen problemen.
 

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 6, 2023
Messages
78
Reaction score
25
Points
18
Ik zeg niet dat je oplicht. Ik heb je naam niet genoemd, ik probeerde het professioneel te houden en geen namen te noemen.

U zei in een privébericht dat anderen hebben geklaagd over de kwaliteit, ik wil gewoon dat het werkt. Eerste bestelling en ik heb zoveel uren en geld verspild aan andere ingrediënten die voor de synthese zijn gebruikt. Tijd en geld die ik niet kan missen.

Als ik iets koop dat niet goed is, zoals ik heb laten zien op foto's en in de beschrijving, dan is een vervangend product zeker eerlijk, ik zou nooit dreigen, ik wil gewoon eerlijk zijn omdat ik het gevoel heb dat ik hier heb verloren.

Ik ga proberen om opnieuw met IPA in contact te komen en hopelijk lost dit het probleem op. Ik zou al deze foto's en beschrijvingen niet maken als ik zou liegen, gewoon te veel moeite. Ik wil gewoon wat eerlijk is alsjeblieft
 

Attachments

  • 5fWNM13bQV.jpg
    5fWNM13bQV.jpg
    579.9 KB · Views: 110

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Misschien moet je contact opnemen met klanten die een probleem hebben en dit oplossen. Er wordt in het topic niet gesproken over de oplichter. er is een probleem met de zuiverheid van bk4. Ik heb persoonlijk de tijd genomen om dit bk4 te controleren. Ik ben geen verkoper van iets op de site en ik heb hier geen geldelijk belang bij. Ik help mensen gratis met dit probleem.
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Ik heb zelf 2b4m gemaakt en ik heb nooit problemen.
 

Attachments

  • 47KCWkO2BF.jpeg
    47KCWkO2BF.jpeg
    5 MB · Views: 372
  • LhUsPoZ0tC.jpeg
    LhUsPoZ0tC.jpeg
    5.5 MB · Views: 356

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Bro we happy about y, y can stop spamming? Mensen proberen probleem op te lossen
 
View previous replies…

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
doe het zelf 2b4m. of maak het vuile water schoon en kristalliseer opnieuw met dcm. ook syntheses worden slecht uitgevoerd en dan hebben mensen problemen als ze elkaar helemaal niet kennen van chemie xD iedereen hier wil chemicus worden en ze kennen de basis van chemie en de synthese die plaatsvindt niet xD
 

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 6, 2023
Messages
78
Reaction score
25
Points
18
In plaats van mensen uit te lachen waarom bied je niet aan om te helpen in plaats van te lachen en te zeggen xD, erg onvolwassen.

Dit forum is er om mensen te helpen, niet om te lachen en grapjes te maken omdat iemand hulp nodig heeft.
 

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
jullie willen allemaal chemicus worden om geld te verdienen. jullie moesten naar school om positieve chemie te leren, niet de productie van medicijnen xD
 

czasodpoczac

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hallo connect!
waar je ook gaat, je bent altijd herkenbaar aan je niveau nul Engels.
Waar ga je nu heen, jij kleine engerd?
Je zou het geld teruggeven dat je hebt verkloot.
Ik zie je eerder dan je denkt.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Wat is er gebeurd?
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
je moet Engels leren nerd. het is meteen duidelijk dat je niet leest en niet begrijpt waar we het over hebben. Niet de slimste persoon zou een herkristallisatie doen van dсm...
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
dit zijn geen kristallen en je hebt er vuil in)) Wil je pitten meten? of moet ik je monolithische kristallen van 5 kg laten zien? )))
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
20 mm diameter kristallen mijn kleine jongen =)

en het opslaan van aminoketon als vrije base is niet zo'n slim idee. En ja, aminen zijn in normale toestand kleurloze transparante vloeistoffen. Je hebt de kleur van urine in aminoketon, duidelijk onzuiverheden ...
Voordat je je uitslooft, denk dan op zijn minst een beetje na voor wie je je uitslooft =)
 

Attachments

  • dDc56S2ojn.jpg
    dDc56S2ojn.jpg
    313.9 KB · Views: 128

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Ja en weken nodig om te maken is
Ik heb het in 1 dag gemaakt.
Alle synthese gaat 1 dag volgende dag product is klaar voor gebruik.
Zoals dit im foto nodig weken. Dobry hebben tijd om weken te wachten
 

Attachments

  • m4SBCNJaxr.jpeg
    m4SBCNJaxr.jpeg
    70 KB · Views: 121
  • HBJIeg9VE2.jpeg
    HBJIeg9VE2.jpeg
    325.2 KB · Views: 120

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Je probeert iedereen met stront te vermengen om te bewijzen dat je cool bent, maar dat is niet zo, te oordelen naar je foto's. We zijn op zoek naar de beste optie voor het reinigen van bk4, waarin er ongeveer 30 procent onzuiverheden zijn, en als je dom bent, herlees dan de post vanaf het begin, daar staat een indicatie van mij wat voor soort onzuiverheid en reinigingsopties. We proberen mensen te helpen, ondertussen post jij onzin om mij iets te leren. De beste oplossing is dat jij je mond houdt als je niets goeds te bieden hebt om het probleem op te lossen.
 

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 6, 2023
Messages
78
Reaction score
25
Points
18
Ik heb het geherkristalliseerd, 60g 2b4m (gewassen met heet water om 4-methylpropihenon olie die bovenop drijft te verwijderen) in 100ml IPA bij 60c temperatuur, gecontroleerd met behulp van een waterbad en thermometer, ik kreeg 44g terug dus hopelijk is het nu puur. Ik ben nu bezig met een 1g 2b4m experiment.

Ik weet dat foto's niets betekenen, maar ik wilde alleen vuile ongewassen 2b4m vs gewassen en geherkristalliseerde 2b4m laten zien.

Hopelijk werkt het 1g experiment
 

Attachments

  • F9rxdPpACE.jpg
    F9rxdPpACE.jpg
    326.8 KB · Views: 136
  • EC4xnWhFpB.jpg
    EC4xnWhFpB.jpg
    146.5 KB · Views: 131

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
168
Reaction score
106
Points
28
Ja dit geel is vuil 2b4m whriet kristal is nu zuiver
 

white7proton

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 6, 2023
Messages
78
Reaction score
25
Points
18
Laten we hopen dat de 1g synthese die ik aan het doen ben goed uitpakt.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Meneer, hiervoor hebben we geherkristalliseerd uit IPA. Alleen de witte kleur is geen garantie voor zuiverheid, het is vreemd dat u, als chemicus, dit niet weet)
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Bro 44 gr zijn nat poeder... we controleren hoe ipa werkt voor reiniging
 
Top