- Reaction score
- 108
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 182
20 mm diameter kristallen mijn kleine jongen =)
en het opslaan van aminoketon als vrije base is niet zo'n slim idee. En ja, aminen zijn in normale toestand kleurloze transparante vloeistoffen. Je hebt de kleur van urine in aminoketon, duidelijk onzuiverheden ...
Voordat je je uitslooft, denk dan op zijn minst een beetje na voor wie je je uitslooft =)
en het opslaan van aminoketon als vrije base is niet zo'n slim idee. En ja, aminen zijn in normale toestand kleurloze transparante vloeistoffen. Je hebt de kleur van urine in aminoketon, duidelijk onzuiverheden ...
Voordat je je uitslooft, denk dan op zijn minst een beetje na voor wie je je uitslooft =)
Attachments
- Reaction score
- 108
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 182
Je probeert iedereen met stront te vermengen om te bewijzen dat je cool bent, maar dat is niet zo, te oordelen naar je foto's. We zijn op zoek naar de beste optie voor het reinigen van bk4, waarin er ongeveer 30 procent onzuiverheden zijn, en als je dom bent, herlees dan de post vanaf het begin, daar staat een indicatie van mij wat voor soort onzuiverheid en reinigingsopties. We proberen mensen te helpen, ondertussen post jij onzin om mij iets te leren. De beste oplossing is dat jij je mond houdt als je niets goeds te bieden hebt om het probleem op te lossen.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 182
Bro we happy about y, y can stop spamming? Mensen proberen probleem op te lossen
↑View previous replies…
- Reaction score
- 108
- Reaction score
- 108