HIGGS BOSSON
Expert
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 719
Beschrijf de synthesetechniek die je hebt gebruikt.
Wie is de leverancier?
BK4-poeder ziet er schoon uit. En kleine hoeveelheden methylpropiofenon zouden niet tot zulke resultaten moeten leiden.
Wie is de leverancier?
BK4-poeder ziet er schoon uit. En kleine hoeveelheden methylpropiofenon zouden niet tot zulke resultaten moeten leiden.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 179
Ik vraag het hem na. Standaard 50 gram bk4+350 dcm+methylamine 40% 100 ml, 2 uur gemengd, controle temp 30 graden.
Bij hem heeft 100 gram bk4 ongeveer 15 ml methylpropiofenon, dat is niet goed. En wassen in heet water hielp niet, misschien helpt recristallyzatie
Bij hem heeft 100 gram bk4 ongeveer 15 ml methylpropiofenon, dat is niet goed. En wassen in heet water hielp niet, misschien helpt recristallyzatie
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 179
Je maakt me van streek. De methylamine is uitgewassen met een hoge kwaliteit, het zuur is gebruikt met minder dan de helft van de theoretisch benodigde hoeveelheid, het zuur is heel langzaam toegevoegd, met aceton wordt het blauwe troep (hij schreef al met een foto in een andere post). Als je bk4 neemt en het smelt, smelt het bij ongeveer 56-60 graden, maar de auteur heeft niet de technische mogelijkheid om het monster in een capillair te smelten zoals het hoort. Maar we weten allemaal heel goed dat de smelt van bk4 in water zou moeten zinken (voor geheugen 1,4 g/ml), omdat de dichtheid veel hoger is dan water (1 g/ml), en de dichtheid van de MP is 0,991 g/ml.
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,887
- Deals
- 1
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,887
- Deals
- 1
Het is onjuist. Het product kan vervuild worden door stoffen met een hoger mp. Zoals je in dit geval veronderstelt, is het 4-methylpropiofenon. Vandaar dat de mp van bk4 moet stijgen.
Ik weet niets over dit product. Zoals ik het begrijp, jij ook niet. Je hebt alleen maar aannames. Ik wil deze discussie graag voortzetten met de auteur van het onderwerp.
Ik weet niets over dit product. Zoals ik het begrijp, jij ook niet. Je hebt alleen maar aannames. Ik wil deze discussie graag voortzetten met de auteur van het onderwerp.
Last edited:
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 179