Goedkoopste manier om ecstasy pillen te maken van MDMA zonder een pillenpers

Toomuchname

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2022
Messages
35
Reaction score
23
Points
8
Wat je nodig hebt

Om je eigen XTC-pillen te persen, heb je een pilvorm nodig (je kunt dit soort dingen kopen bij AliExpress), een koffiemolen, een hamer, een bankschroef, wat Microkristallijne Cellulose(MCC-Ph102), wat kleurstof in poedervorm en natuurlijk MDMA.

MDMA malen

De eerste stap die je moet nemen is het vermalen van de MDMA-kristallen tot een vol poeder in de koffiemolen. Als je te grote kristallen hebt, moet je ze in kleinere stukjes breken voordat je ze in de koffiemolen doet.
Maal het vervolgens tot een zeer glad poeder.

De mengverhoudingen bepalen

Voordat we het mengsel maken, moeten we de verhoudingen tussen het actieve en niet-actieve ingrediënt berekenen.

Ga naar de bankschroef en zet het langere deel van de pillenmal er verticaal in, zet het middelste deel van de mal erop en druk het langere deel in de bankschroef zodat het middelste deel van de mal een vuldiepte van 1 cm heeft.

Vul dat gat nu op met MCC en plaats het kortere deel van de matrijs in het gat.
Sla er nu zachtjes op met de hamer om de MCC een beetje samen te drukken en knijp daarna de bankschroef uit en houd de delen bij elkaar zoals ze in de bankschroef zitten. Daarna moet je ze in de bankschroef zetten, maar nu horizontaal.

Houd de delen zo bij elkaar en knijp ze in de bankschroef.

Hoe harder je knijpt, hoe harder de pil zal zijn. Ik raad aan om zo hard mogelijk te knijpen. Wees voorzichtig als je dit doet, blijf controleren of de matrijs recht is, want als dat niet zo is, kan hij breken door de druk.

Nadat je er zo hard mogelijk in hebt geknepen, kun je hem uitknijpen en het kortere deel van de matrijs eruit halen. Daarna zet je het middelste deel en het langere deel terug in de bankschroef zoals ze zijn met de samengeperste pil erin, en begin je erin te knijpen om de pil uit de matrijs te krijgen.

Gebruik hiervoor geen hamer, want dan kan de pil breken.

Herhaal deze stappen tot je 5-6 pillen hebt (meer pillen, nauwkeuriger berekening).

Daarna kun je het gemiddelde gewicht berekenen door de pillen op een weegschaal te leggen, en dan

gewicht/aantal pillen

Als je bijvoorbeeld 10 pillen hebt en de 10 pillen wegen in totaal 3,6g, dan is 3,6/10, dus het gemiddelde is 0,36g/pil.

Het mengsel maken

Het volgende dat je moet doen is het actieve ingrediënt, in ons geval MDMA, mengen met het bindmiddel/actieve ingrediënt, de MCC, en de voedingskleurstof toevoegen.
We hebben het gemiddelde gewicht al eerder achterhaald, dus we berekenen het op deze manier:

Als je 150mg MDMA in elke pil wilt hebben, en het gemiddelde gewicht van een pil is 0,36g, dan doe je 0,21g MCC op een papiertje, en voeg je daar 0,15g fijn MDMA poeder aan toe. In totaal weegt het 0,36 gram, dus dit is de mix die je moet maken voor een pil. Als je wilt, kun je er nu voedselkleurstof aan toevoegen.

Als je te veel MDMA gebruikt, zullen de pillen niet aan elkaar blijven zitten, zullen ze zacht zijn en kunnen ze gaan knarsen in je zakken enz. Dit komt omdat MDMA niet direct samendrukbaar is, daarom gebruiken we MCC als bindmiddel.

Als je 50 pillen wilt persen, dan moet je gewoon de ingrediënten met 50 vermenigvuldigen. Dus 0,15g MDMA*50 = 7,5g MDMA, en 0,21g MCC*50 = 10,5g MCC.

Daarna moet je het heel goed mengen, met kaarten, of in een bekerglas, of zoiets. Als je het niet goed mengt, heb je het probleem dat niet elke pil evenveel MDMA bevat.

De pillen persen

De laatste stap is om de pillen te persen zoals je deed toen je het maakte met MCC in "De mengverhoudingen achterhalen", alleen dan met het mengsel.
 

Toomuchname

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2022
Messages
35
Reaction score
23
Points
8
Sorry, ik ben twee belangrijke dingen vergeten te vermelden.

1. Je moet ook een paar gram smeermiddel toevoegen aan het eindmengsel, omdat je pillen aan de matrijs blijven plakken en je daardoor andere problemen krijgt. Bovendien zullen je pillen meer glanzen na het persen, dus je hebt meerdere voordelen door het te gebruiken.
Een van de meest gebruikte glijmiddelen is magnesiumstearaat, maar je kunt ook talk gebruiken.

2. Na het gebruik van de pillenmachine moet je er wat roestwerende olie op doen, omdat ze gaan roesten door het mengsel.
 

IntrusiveReaction

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 5, 2022
Messages
6
Reaction score
10
Points
3
Hallo! Ik zou je echt aanraden om Firmapress van LFA te bekijken. Super product van hoge kwaliteit, kant-en-klaar met kleur en snelle verzending! Perfecte verhouding in de mix
 

Toomuchname

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2022
Messages
35
Reaction score
23
Points
8
Dat is ook een optie, als je geld hebt!
 

ptqs

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 30, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
wacht even... anti roest olie? mensen worden verondersteld die troep te eten. kan het schadelijk zijn?
 

Toomuchname

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2022
Messages
35
Reaction score
23
Points
8
Het moet uit de matrijs verdampen tot het volgende gebruik. Je moet iets gebruiken, want roestige matrijzen zullen veel problemen veroorzaken voor de pillen...
 

-Joker

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 23, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Eén pil wordt samengeperst tot 0,59g. Is het ook gebaseerd op de verhouding 0,15-0,21?
 
Top