Question Gebruikt iemand anders verschillende apps/spullen om online medicijnen te kopen?

JustFuckMyShitUpFam

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 2, 2022
Messages
25
Reaction score
4
Points
3
Ik vraag om een vriend ofc! :)

Ik heb het al een tijdje niet meer gedaan... kocht vroeger kleine hoeveelheden meth, coke, heroïne, methadon, zenes en andere synth opis op de markten, maar zonder gekheid, wat is er in godsnaam gebeurd? Bijna geen enkele echte markt staat nog overeind en het is ook alleen XMR wat nogal irritant is. Het is erg ontmoedigend en ik kan me niet voorstellen dat normies TOR of de markten echt veel gebruiken voor drugs... sinds al het scammen is het moeilijk voor normies om XMR etc. te achterhalen.

zijn ze echt overgestapt op telegram?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Het lijkt veel, ik weet het. Als je maar een paar uur kunt besteden aan onderzoek, dan heb je het zo onder de knie. (Weet iemand of we de darknetbijbel op bb hebben? Zo ja, kun je er dan naar linken?) Ik wil je ook graag helpen. Heb je moeite om xmr te krijgen? Met het vinden van je favoriete drug? Laat het me weten man.

Ik weet ook dat telegram verkopers heeft, maar die plek kan zo oplichterig zijn zonder een echte manier om een verkoper te controleren.
 
  • Like
Reactions: vis

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Als je eenmaal een tijdje hebt rondgekeken, merk je de rode vlaggen die 95% van de oplichters in de gaten houden. Eenvoudige dingen zoals een verkoper die je eerst een bericht stuurt, raak je niet aan. Iedereen die je probeert op te jagen door een reden te verzinnen waarom je NU moet betalen, is oplichterij. Als ze bereid zijn om de eigenlijke transactie via telegram te doen, is dat bijna gegarandeerd oplichting. Het is een manier om verkopers te vinden en recensies te bekijken en updates te krijgen, maar je brengt zaken naar een ander platform zoals session. Ik wil niemand pushen, ik wilde het alleen delen omdat het me veel heeft geholpen, vooral met medicijnen die moeilijker te vinden zijn.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Zijn er groepen om legitieme leveranciers te vinden? Dit is het moeilijkste wat ik ben tegengekomen
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Ik heb ook nog niets gekocht, omdat ik exorbitant lang moet wachten op geld om het vrij te spelen. Ik denk dat van wat ik tot nu toe heb gezien en van mijn andere onderzoek dit de absoluut beste plaats is om tenminste echte mensen te ontmoeten, de beste, ik denk dat je het hebt gevonden!
Ik denk wel dat de Torzon marktplaats legitiem is en zeer goed beveiligd, ik ben van plan om daar ook iets te kopen, dus er is tenminste nog een andere semi-legitieme optie.

En er zijn nog geen rijstwagens voor mijn huis gaan staan, dus ik denk dat de beveiliging hier ook vrij goed is. ;)
 

jambabampa

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2024
Messages
3
Reaction score
2
Points
1
Niet werken? 😪😪
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Het werkt! :D :D

Het duurt alleen langer dan ik zou willen.... Als ik eenmaal een echt product in huis heb, betwijfel ik of ik er nog zoveel over zal zeuren. Als ik mijn posts teruglees, is dat vooral waar ik over klaag lol
 
  • Like
Reactions: vis

spiritualfrequency

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
May 6, 2024
Messages
17
Reaction score
12
Points
3
Telegram is goed
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
122
Reaction score
87
Points
28
Ik heb het gedownload, ik moet het alleen nog stealth maken. Om te beginnen heb ik mijn 'Overheidsnaam' gebruikt, lol.
 
  • Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
M5sPMS6Zcb
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Duch alleen Session App, dus ik gebruik dat voor het verkrijgen van de top APVP hg-kg dat niet wordt verkocht hier zelfs en als het was, het was het dubbele van de prijs dan Duch farma.
 
Top