- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Ik heb dit lokaal gekocht en gewassen in gedestilleerde aceton. Het heeft een mooie gladde glans. Geen glinsterende vlekken, maar zoals witgekalkt aluminium. Waarschijnlijk zit er nog wat boorzuur in, maar de glans is vooral goed voor kwaliteitsspul. In pure vorm is cocaïne een kristal waarvan je kunt zien dat een deel ervan transparant is. Het is droog
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
- By rqq
Aardige man. Deze foto was een kleine test van base naar hcl een tijdje terug.
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
Ahh oke nu snap ik hem. Maar ik heb zelf gemerkt dat er veel verschil in glans zit wanneer je de tegels gaat drogen. 1 tegel plaatste ik een plastic folie over de voorkant heen. Zo eentje die je van een nieuwe telefoonscherm aftrekt maar flexibeler. En de andere tegel had alleen het papier waarin het kwam van de mal. Die met de plastic protectie tegen de hitte had een veel mooiere en egalere glans dan die zonder. Die zonder had vlekkerige glans zoals op de joker blok.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 19
- Language
- 🇪🇪
- Reaction score
- 42
- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,078
- Deals
- 1
Ik bedoel niet het glimmende nieuws, ik bedoel de vierkante randen en plaatjes op de stenen. Pas de laatste 10 jaar doen ze dat, de 20 jaar daarvoor herinner ik me dat ze zich niet probeerden te identificeren. Ook drugs-data.org test veel cocaïne en slechts ongeveer 5% bevat niets anders. 75% heeft benzoyl ecgonine, 50% heeft methylecginine 30% heeft fenecitan levamisole/dextrmisole of is geen cocaïne.. heb net 700 tests in de VS doorgenomen en ik zeg niets anders, maar ik bedoel niets anders dat een drug of identificeerbare stof is.