Cocaine Echt van nep

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Ik heb dit lokaal gekocht en gewassen in gedestilleerde aceton. Het heeft een mooie gladde glans. Geen glinsterende vlekken, maar zoals witgekalkt aluminium. Waarschijnlijk zit er nog wat boorzuur in, maar de glans is vooral goed voor kwaliteitsspul. In pure vorm is cocaïne een kristal waarvan je kunt zien dat een deel ervan transparant is. Het is droog
1q7HTAV9Mc

• Like
Reactions: rqq

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Aardige man. Deze foto was een kleine test van base naar hcl een tijdje terug.
BJpdyTuPNL

View previous replies…

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
HCL wordt gebruikt in het proces ja. Hoewel niet veel.

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Waarom is bijna elke baksteen die ik in de VS zie zo slecht. Allemaal slecht gemengd en niet eens geprobeerd om het te verbergen of zo.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Omdat ze rechtstreeks uit de jungle komen en niet opgesmukt zijn, als je dat bedoelt. De geheimen van de flake zijn niet bekend bij de kinderen die overstekende dieren emblemen en Lamborghini emblemen op hun rebrick zetten. Goede cocaïne is nooit zo mooi. In de VS is de "gedetecteerde" vervalsing benzoyl ecgonine, het eerste metabolische product van cocaïne. Het is niet cns-actief, maar het is wel wat een drugstest meet in een monster, omdat de halfwaardetijd 4x die van cocaïne is. Het is de ethylester van de methylester van cocaïne, het reageert op tests met reagentia als cocaïne, het smaakt en lijkt veel op cocaïne, maar het is niet cns-actief. Ik heb analyses gezien waarbij het gehalte hoger was dan de cocaïne, dus het ziet eruit, ruikt, smaakt en voelt als cocaïne, maar het is maar 30% puur. Het testsn80% maar is 30%.
Ik bedoelde of je hcl Gass door een niet-polair oplosmiddel laat borrelen en laat neerslaan of dat je waterig 37%-muriatisch zuur verdund met oplosmiddel hebt gebruikt?

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ik begrijp het niet, zeg je nu dat de meeste cocaïne in de VS goed is of begrijp ik het niet. Trouwens, de meeste van deze (originele) stenen kwamen rechtstreeks uit SA, dat kan ik je verzekeren. Ze komen zo en dat is de standaard kwaliteitsverwachting hier. En we bubbelen geen hcl gas, we gebruiken jungle methode geleerd door en gedaan door colos dus ja de tweede als ik het goed begrijp.

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Bijvoorbeeld enkele afbeeldingen die ik op internet heb gevonden

K81A9u6VJn

9QDCJHKxXE

LX2hm3NEL0

CjGROeMtaQ
51bPqxR6QL

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Als het niet zo mooi is als dit, kun je er bijna zeker van zijn dat ze er iets mee gedaan hebben (glans zegt niets over zuiverheid, ik weet het, glanzende stenen kunnen ook gesneden worden met proca of tetra, ik wil alleen zeggen dat het gebrek aan glans een no go is, tenzij het een Peruaanse steen is).

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ah, ik denk dat ik begrijp wat je nu probeert te zeggen, ja, ik ga het daar niet over hebben, want ik heb geen kennis over zulke dingen. Het enige wat ik weet is dat er behoorlijk goed spul in de EU komt lol

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
Ik bedoel niet het glimmende nieuws, ik bedoel de vierkante randen en plaatjes op de stenen. Pas de laatste 10 jaar doen ze dat, de 20 jaar daarvoor herinner ik me dat ze zich niet probeerden te identificeren. Ook drugs-data.org test veel cocaïne en slechts ongeveer 5% bevat niets anders. 75% heeft benzoyl ecgonine, 50% heeft methylecginine 30% heeft fenecitan levamisole/dextrmisole of is geen cocaïne.. heb net 700 tests in de VS doorgenomen en ik zeg niets anders, maar ik bedoel niets anders dat een drug of identificeerbare stof is.

• Like

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Ja, ik begrijp je. Dat is interessant spul. Testen ze ook Europese stenen. En ecgonine, kun je daar geen cocaïne mee maken?

rqq

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Dit is een instinkertje. Echt of nep? Ben benieuwd

Zyaz8mw7u5

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,078
Deals
1
De manier waarop het een ongelooflijk vloeiende pauze heeft, is genoeg om te zeggen dat het niet door een og is gedaan.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
42
Echt van nep
03molzvwQZ

• Like

rqq