Ik heb 2 gram 4-MMC ontvangen van Glitchy. Heel erg bedankt, dat was echt cool om te doen.
Verzendreview:
Het pakket was van Duitsland naar de VS via USPS, wat ik niet wist voordat ik het trackingnummer kreeg.
Ik vind het deze keer niet erg, omdat het een klein bedrag is en zelfs de verzending gratis was voor dit monster (nogmaals bedankt).
Met importeren/exporteren denk ik dat het belangrijk is dat de klant weet waar het vandaan komt, omdat het onderhevig is aan mogelijke en statistisch waarschijnlijke zoekacties als het geïmporteerd wordt.
USA naar USA met USPS geeft een laag waardeloze veiligheid want als "ze" je pakket willen doorzoeken dat via USPS wordt verzonden, dan doen ze dat, en snel!
Ik voel me alleen minder paranoïde over inbeslagnames als ik van de VS naar de VS ga. Is dat logisch?
Het is heel logisch. Ik schrijf nu gewoon uit het topje van mijn hoofd over de basisprincipes van het verzenden, zodat de kennis de gebruikers kan bereiken.
Terug naar het onderwerp!
Overzicht verpakking:
Normaal gesproken zou ik deze informatie niet zo delen.
Het was een in drieën gevouwen stuk papier met een kleine verzegelde mylar zak waar ik de augurk 4-MMC al doorheen kon ruiken voordat ik het uit het papier had gehaald. Het deed me denken aan 2009, maar de douane heeft sindsdien een lange weg afgelegd. Dus het was verontrustend.
Product: