Wat is het tijdsbestek voor de monsters voor degenen die ze hebben gekregen? Bij voorkeur een Amerikaanse monsterontvanger. Het is een slechte week geweest, dus elk binnenkomend nieuws voor de komende maand zou het lezen waard zijn om een glimlach op mijn gezicht te toveren. Op dit moment zou zelfs een reactie op deze post me minder eenzaam laten voelen. Maak je geen zorgen.... Het zijn gewoon meisjeskwesties....
We doen ons best om u zo snel mogelijk van monsters te voorzien, jongens U bent ook niet alleen bro Geniet van onze gemeenschap terwijl u uw eigen zoete ding afwacht.
Ik heb mijn monster vandaag ontvangen, 4 mmc, en het is geweldig! Beter dan toen ik het gebruikte bk 2010 spul dat ik kreeg was duidelijk gebashed als dit is een geel / bruin van kleur bigish kristallen. Toen ik het zakje opende, kwam de geur, die naar kattenpis stinkt, weer terug in mijn herinnering. Ik heb een lijntje van 100 mg genomen en ik bruis!!! Ik zal zeker meer nemen en ik ben er 100% zeker van dat er hier niets is dat ook maar in de buurt komt van dit. Bedankt jongens. 1 liefde, vrede en eenheid