- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
- Deals
- 1
Zdravim Vas
- Language
- 🇸🇰
- Reaction score
- 7
- By filipian67
-
08 Oct
Hi Spiritus welkom... voel je vrij om jezelf voor te stellen op .... zodat we kunnen beginnen met het opbouwen van de structuur van de onderwerpen die we hier zullen starten.
↑View previous replies…
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
modafen of nurofen of paralen grip de groene bevatten pseudoefedrine Ik heb het gedaan de makkelijkste manier althans voor mij is "straight to E" google het type "straight to E erowid" en klik op de eerste link je hebt technische benzine aceton tolueen nodig alles verkrijgbaar in verf er is een methode waarbij je zoutzuur moet gebruiken om een neutrale PH in de waterlaag te krijgen het is ingewikkeld omdat je de PH kan overschrijven en dan natriumhydroxide toevoegt en het is een klotezooi maar straight to E is makkelijker je combineert alles en verdampt het maar wees voorzichtig met verdampen het is erg brandbaar. Ik heb een explosie en een grote brand meegemaakt toen ik ongeveer 100g pseudo tegelijk deed in een groot janskyglas. Ik had ongeveer een halve liter van deze chemicaliën en terwijl ik de handventilator aan het opladen was verzamelden de dampen zich toen ik de ventilator erop zette en aanzette ontstond er een vonk en het ontbrandde toen wees heel voorzichtig. De methode van HCL na druppels op PH7 is duidelijk veiliger.
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
Ik ben het ermee eens dat de pseudofosformethode op dit moment ingewikkelder is omdat fosfor niet meer zo makkelijk te krijgen is als vroeger en de enige manier om RP (rode fosfor) te krijgen is om het van aanstekerdozen af te schrapen, Jodium is geen probleem, maar pseudo van apotheek naar apotheek brengen brengt denk ik een risico met zich mee iemand zou kunnen merken dat vaker naar de apotheek gaan de toekomst is meth van P2P Ik weet alleen niet hoe het is met de kwaliteit in het algemeen het is mij bekend dat meth van P2P op de een of andere manier zwakker is dan meth van pseudo
- Reaction score
- 42
D-meth zal altijd gewoon D-meth zijn, ongeacht hoe het gesynthetiseerd is. p2p meth produceert racemische meth 50%L-meth50% D-meth dus na synthese moet je de isomeren splitsen. Bestudeer het op het forum en er zijn veel behulpzame mensen die je de juiste weg zullen wijzen. Wat je ook doet, vergeet niet om geen drugs te verkopen in SK. Goed advies
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 10
- Deals
- 1
Dit was het antwoord dat ik zocht en precies wat ik nodig had. Hartelijk dank
- Reaction score
- 0
- Reaction score
- 0
- Language
- 🇨🇿
- Reaction score
- 94
hoe bedoel je niet verkopen aan svk bedoel je via DNM zoals per post?