• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Another City Hallo Slowakije

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
Zdravim Vas
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Hi Spiritus welkom... voel je vrij om jezelf voor te stellen op .... zodat we kunnen beginnen met het opbouwen van de structuur van de onderwerpen die we hier zullen starten.
 
View previous replies…

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Mijn advies is om altijd een grote natte handdoek bij je te hebben en het hoofd koel te houden in elke situatie. Ongelukken horen erbij, dus wees er altijd op voorbereid.
de manier om te gaan.
 

Ladas

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 28, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
Ahooj ahoj aj ja ta zdraviim
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Maar in welke steden zou dat zijn?


btw... :) Hallo, ik ben hier ook nieuw.)
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
in welke steden? goede vraag, als iemand weet hoe we een poll in deze groep kunnen plaatsen, willen we graag stemmen.
Slowakije is klein, we zouden de drie grootste steden kunnen noemen
Bratislava, Banska Bystrica en Košice voor elk deel van Slowakije, vooral de stad waar er een dead drop zou zijn.
Ik weet niet of we hier met genoeg zijn om dit de moeite waard te maken en we zouden ook moeten uitzoeken welk gewicht het beste is om op een bepaalde dead drop te zetten, of het nu gram of tien gram is en specifiek welke drugs interessant zouden zijn, of het nu om mdma of meth enz. gaat.
Kan iemand naar de Slowaakse Tsjechische groep op de dread gaan en andere mensen hier uitnodigen?
http://g66ol3eb5ujdckzqqfmjsbpdjufmjd5nsgdipvxmsh7rckzlhywlzlqd.onion/d/czskclub

of een nieuwe kamer aanmaken op dread

gebruik je individuele doorverwijslink die je in je profiel hebt voor elke uitgenodigde gast die hier op BBforum komt via jouw link krijg je 2usd op je account als je 100usd hebt bereikt zodat ze je betalen
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Kan iemand oplossen in eu bmk poeder of olie. Ik wil geen lange wachttijd vanuit china. Ik zal dankbaar zijn voor alle info. Of als iemand uit China zou willen meedoen
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Ik heb rondgekeken, maar ik betwijfel of je BMK in de EU zult vinden.
Ik heb PMK gevonden, maar dat is een precursor van MDMA denk ik en ik weet niet hoe ik zo'n gecontroleerde stof moet bestellen.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Waarschijnlijk kun je beter proberen P2P te maken met benzeen, aceton en broom. Deze lijmen zijn beschikbaar en de synthese is niet zo ingewikkeld. Ik denk dat er een video op het forum is geplaatst en op youtube staat een gedetailleerde procedure voor het maken van P2P.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Ik heb een poll gemaakt over deze dead drop in Slowakije als je wilt stemmen
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
en met prijzen zal het zijn, dat zou me vooral interesseren na wat (G) zal zijn.. hmmm ?
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Het zal afhangen van de specifieke leverancier
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
als die er komen en we dit debat niet voor niets voeren :)
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
omdat het contraproductief lijkt als we niemand hebben.,. of ?
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
of we nu een verkoper hebben of niet, we kunnen nog steeds onderzoek doen om informatie te krijgen en die hier cementeren
misschien komt de leverancier over een jaar, misschien over zes maanden, en misschien worden we nog steeds alleen naar het buitenland verwezen.
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Ik heb er misschien wel een, maar het probleem is dat je een manier moet vinden om hem te motiveren... het komt niet in me op
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Ta wat waar jullie allemaal vandaan komen
 
Top