JWH-018 synthese. Kleine schaal.

northenos

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 11, 2022
Messages
19
Reaction score
1
Points
3
Kan iemand stap 7 en 8 in detail uitleggen? :(
Zoals filteren, gebruik vacuümfiltratie of niet, en wassen, gewoon wassen of chemische reinigingstechniek gebruiken. En stap 8 begrijp ik niet omdat ik denk dat stap 7 en 8 niet relevant zijn. Al2O3 droogde plotseling in stap 8 verscheen EtOH. Dus Al2O3 niet gebruikt?
Het spijt me zo want ik ben een nieuweling, leer het me alsjeblieft!
Bedankt
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
Ik ken dit recept niet echt, maar volgens mij...
7 - je moet je mengsel filteren om het Al2O3 terug te winnen. Was het 2x met water en laat het drogen; om het te bewaren voor een andere keer.
8 - voeg water toe aan je vloeistof (die je hebt gefilterd) en het zal een vaste stof vormen (JWH-018).
 

northenos

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 11, 2022
Messages
19
Reaction score
1
Points
3
7. Dus ik filterde het mengsel kan veilig Al2O3, dus ik kan dat hergebruiken voor de volgende synthese.
8. En vloeistof van i gefilterd Al2O3 heet de EtOH fase? Zoals dat?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43

dus ik denk dat je mengsel zonder Al2O3 de EtOH-fase wordt genoemd (omdat je het er eerder in hebt gedaan...)
 

northenos

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 11, 2022
Messages
19
Reaction score
1
Points
3
Ja, dat heb ik begrepen. Bedankt voor het delen van uw mening, meneer.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Ethanol wordt gebruikt om het product dat we nodig hebben te scheiden van onoplosbare en onnodige dingen, dat is het punt
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43

als we de dosering van het recept veranderen, zoals x2 of x5, was het dan goed of moeten we het magnetronvermogen veranderen? of kan dat niet....
 

CCnotsogreasy

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 2, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Kan ik andere indolen gebruiken? Zoals gewone indolen zoals indool-3 carbinol of indool-3 azijnzuur, sorry als het een bijzonder idiote vraag is, maar dit is nieuw voor mij. Ik zou het ook op prijs stellen als u de tijd zou kunnen nemen om de synthese voor mij te verduidelijken.
 

kaybettikmibaşkan

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 14, 2022
Messages
1
Reaction score
2
Points
3
ık heb geen vacuümfilter, mengmachine.

vraag 1..
-Indole (0,117 g) werd gemengd met neutraal Al2O3 (1 g) en samen gemalen tot een homogeen poeder werd gevormd.
(water toevoegen of aceton mengen. of geen water of geen aceton mengen. handmix rechts geen water..)

vraag 2-
Het uiteindelijke mengsel in een afgesloten microgolfovenflesje van 5 ml werd gedurende 8 minuten bestraald in een microgolfovenreactor bij 100 *C (400 W).
(welke naam heeft 5 ml )
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
De poeders moeten in één diameter geplet worden om ze gelijkmatig te verdelen.
Voor een magnetronreactor worden flesjes gebruikt. Voor een huishoudelijke magnetron gebruiken we bekers en korte, maar frequente bestraling.
 
Last edited by a moderator:

Bigwest

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 15, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de bestralingstijd kan splitsen als ik een huishoudmagnetron gebruik?
 

bunny

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 22, 2022
Messages
5
Reaction score
6
Points
3
jongens is er eny boudy probeer deze metod . is het succesvol . Ik wil het implementeren en ik wil geen tijd en geld verspillen .............!
 

hofmaN.

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 28, 2022
Messages
5
Reaction score
0
Points
3
Kan iemand mij alle CAS-nummers van deze chemicaliën geven?
 

XenocodeRCE

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 29, 2022
Messages
11
Reaction score
2
Points
3

M8Fu4nG.png


Hier is een blad met CAS. Voor sommige dingen moet je de wet omzeilen (?) bijvoorbeeld pure ethanol, dat is illegaal in Europa voor huishoudelijk gebruik, maar gebruik gewoon goedkope wodka en destilleer het :)
voor sommige reagentia moet je bewijzen dat je een soort bedrijf hebt.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Zonder wodka te destilleren, kun je het vervangen door andere alcohol (isopropylalcohol voor exp).
 

orgasmatron

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 2, 2022
Messages
25
Reaction score
14
Points
3
dank u voor de overvloed aan informatie
Ik heb een paar vragen,
1 - als iemand naftoylindool maakt via een andere route, lijkt het erop dat hij ook in stap 4 kan beginnen (wat betekent dat Al2O3 niet interfereert met de tweede procedure, omdat er blijkbaar geen tussenstap is).
2 - Wat is de verwachte opbrengst in vergelijking met traditionele verwarmingsmethoden, vooral voor JWH-018, ik bedoel, kan het worden uitgevoerd in een procedure vergelijkbaar met adb-b, (op voorwaarde dat men naftyl indool en natuurlijk 1-broomopentaan)(en gegeven carbonaat)?
3 - Verloopt de reactie soepel als 1-broom-5-fluor-pentaan in beide reactiemethoden (MW of verwarming)

proost
 

jHRfi8rLii

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 24, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1

Heb je antwoord gekregen op je vraag? Ik ben ook geïnteresseerd.
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
geen sorry :(
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,659
Solutions
3
Reaction score
2,734
Points
113
Deals
1
Hallo, ik denk het wel. Je moet het niet zo veel verhogen. Je kunt beter beginnen met een klein vermogen, zoals 400-500 W.
 

abbadon

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 4, 2022
Messages
50
Reaction score
11
Points
8
Beste experts,
ik was een tijdje niet actief, omdat er in mijn situatie en locatie iets is veranderd.
Ik ben nu gevestigd in Latijns-Amerika (El Salvador). En ik had nooit gedacht dat het in een land zo moeilijk is om pakketjes uit het buitenland geleverd te krijgen. Ik wil weten of iemand hier van de experts en aankoophulpen misschien ervaring heeft hoe het hier werkt en hoop misschien dat iemand me kan helpen hoe ik veilig de integriënten kan krijgen voor een kleinschalige, beginnersvriendelijke cannabinoïdesynthese.
Groeten
 
Top