JWH-018 synthese. Kleine schaal.

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
1-naftylchloride gesubstitueerd - 4-methoxy of 4-ethyl -1-naftylchloriden. 1-Adamantaancarbonylchloride, 2-Iodobenzoylchloride, 2,2,3,3-Tetramethylcyclopropaancarbonylchloride, enz.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
Ja, natuurlijk is het beter om chloride te kopen dan het te maken, niet de meest aangename procedure.
 

Khaled

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
De vervanger voor naftylchloride is benzoylchloride 99%.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
MW-oven, bekers, weegschalen, molens, filters, enz.
PS: Wie ADBB-noïden synthetiseert met hoofdreagens (met kaliumcarbonaat), kan deze synthese vanaf stap 4 proberen
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
730
Reaction score
1,021
Points
93
De poeders moeten in één diameter geplet worden om ze gelijkmatig te verdelen.
Voor een magnetronreactor worden flesjes gebruikt. Voor een huishoudelijke magnetron gebruiken we bekers en korte, maar frequente bestraling.
 
Last edited by a moderator:

Bigwest

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 15, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de bestralingstijd kan splitsen als ik een huishoudmagnetron gebruik?
 

SD850IS

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 30, 2021
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Wat zijn de verschillen tussen JWH-018 en UR-144?
inclusief, maar niet beperkt tot sterkte. Wat gewaardeerd wordt!!! Ik sta te popelen
en wacht op uw antwoord/verduidelijking.

 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hallo, het is beter om de sectie Farmacologie te openen. De onderwerpen over JWH-018 en UR-144 zijn volledig beschreven. U kunt ze vergelijken.
 

D4ftmonk

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
In het artikel staat dat JWH vloeibaar gebruikt kan worden, wat betekent dat het voor kleinschalige productie niet gebruikt kan worden om in tabak te mengen?
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8
Ik heb alle precursoren om deze microgolfsynthese te testen omdat de chemie veelbelovend en leerzaam klinkt, maar ik heb geen Aluminiumoxide.

Ik wilde Aluminiumoxide (Al2O3) synthetiseren, maar ik heb alleen NaOH en H2SO4, maar geen HCL, en ik ben ervan overtuigd dat ik HCL nodig heb voor een schonere synthese.

Zijn er nog andere reagentia die ik kan gebruiken in plaats van aluminiumoxide (Al2O3)?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Hallo Aluminiumtrioxide (Al2O3), ook bekend als aluminiumoxide, is heel gemakkelijk te verkrijgen in de tandheelkundige materialenwinkel. Tandtechnici gebruiken verschillende korrelgroottes voor een procedure die normaal schuren wordt genoemd, waarbij dit spul met druk op harde (metaal, keramiek of polymeer) materialen wordt gespoten, voornamelijk prothetische tanden of onderdelen om het oppervlak te polijsten. Het is een vrij goedkope chemische stof, maar verwacht dat het in grote verpakkingen van 3-5 liter zit en ook tandheelkundige spullen zijn duurder dan gewone chemicaliën. Ga gewoon eens langs bij een tandtechnicus en vraag om een gratis kopje, misschien kom je wel iemand tegen die zo vriendelijk is om het gewoon af te geven, of geef ze een beetje geld als je denkt dat het gepast is. Tip: je kunt aluminiumoxide ook gebruiken voor kolomchromatografie, dit wordt vooral gebruikt in het laboratorium voor organische chemie en ook om dure katalysatoren te adsorberen zodat ze gefilterd en opnieuw gebruikt kunnen worden.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Ik vergat nog te vermelden dat aluminiumoxide heel vaak wordt gebruikt in microgolfchemie (vooral als je met een huishoudelijk apparaat werkt, omdat professionele MW-reactoren extreem duur zijn, zelfs in vergelijking met de chicste batchreactoren) omdat ze een afschermend (ik hoop dat ik het goed heb) effect hebben, of in ieder geval wordt het vaak genoemd als een "bad" soort ding, zodat de reactor in een bekerglas staat dat gevuld is met een bepaalde hoeveelheid Al2O3. Hopelijk helpt dit.
 

MrSung

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 23, 2022
Messages
61
Reaction score
18
Points
8
@H, je hebt me een reden gegeven om morgen in ieder geval een tandartspraktijk te bezoeken. Ik waardeer de info, erg nuttig. Duimen maar!
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
279
Points
63
Ik ben blij dat ik je een betrouwbare hint heb gegeven (ik heb met succes kolomchromatografie uitgevoerd met aluminiumoxide dat me werd aangeboden door mijn tandarts die ook gediplomeerd technicus is en zelf protheses maakt voor zijn patiënten). Winkels die deze vaak chemicaliën en nog vaker mengsels, ook instrumenten en apparatuur leveren, hebben niet de gebruikelijke chemische voorraadpolitiek en veel nuttige dingen die interessant zijn voor chemici zijn daar te vinden, maar sommige zijn prijzig als ze bestemd zijn om direct in de mond van de patiënt te worden gebruikt, maar de benodigdheden voor technici zijn veel betaalbaarder. Je zult moeten beslissen over de granulatie van het aluminiumoxide (gaas), dat is iets wat je zelf kunt uitzoeken.
 

Bigwest

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 15, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ik heb alle ingrediënten, ik probeer de 8 en 4 minuten bestraling te splitsen op 2 bij 2 minuten en het product daartussen te laten afkoelen, maar dat lukt niet. Kan iemand mij hiermee helpen?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Je kunt proberen het te splitsen naar 10-25 sec. Koel ze niet te veel af.
 
View previous replies…

Bigwest

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 15, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ik probeer het eerst tot 10 seconden te splitsen, maar dat werkt niet. Daarna probeer ik 20 bij 20 seconden te splitsen en daarna is het effect te zwak, niet te vergelijken met jwh 018, zelfs niet met thc!!!?
 

Bigwest

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 15, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Merk op dat 1 naftylchloride vast is geworden door de temperatuurdaling.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Ben je zeker van je reagentia? Heb je hun mp gecontroleerd?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hallo, dat heb ik niet gedaan. Ik heb deze synthese voor je opgevraagd bij William. Bedankt voor je feedback.
 

Bigwest

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 15, 2023
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Ik schrijf William in pm. Ik hoop dat hij zal antwoorden. Maar ik ben bang dat er iets mis is.
 

mkcvnvn

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 17, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Top