JWH-018 synthese

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Nee, de tijd neemt niet af. We kunnen geen nitromethaan gebruiken, we krijgen een product, maar de opbrengst zal lager zijn en het zal moeilijker te reinigen zijn. Misschien kun je 1,1,1,3,3hexafluoroisopropanol (HFIP) kopen? Hoewel de prijs niet de beste optie is.
 
Last edited by a moderator:

aa1178251182

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2022
Messages
37
Reaction score
6
Points
8
Meneer, kan HFIP nitromethaan vervangen?
 
View previous replies…

Claudio51

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 19, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik heb gemerkt dat u de kolom niet gebruikt om de producten te zuiveren ... welke zuiveringsmethode gebruikt u?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666

Ja, dat kan, je moet contact opnemen met laboratoria die diensten voor aangepaste synthese leveren. Deze laboratoria moeten zich in landen bevinden waar de stof niet gecontroleerd wordt.
 

pptmg

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Heb je tips om in contact te komen met iemand die aangepaste synthese aanbiedt?
 

charmingcho

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Wat als de uiteindelijk gemaakte jwh-018 niet uithardt?
En als het is uitgehard, welk oplosmiddel moet ik dan gebruiken om het te herkristalliseren om de zuiverheid te verhogen?
Het herkristalliseren ging niet goed met de IPA.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Het lijkt erop dat een gedeeltelijke polymerisatie die per ongeluk is opgetreden, uw product zodanig heeft vervuild dat de kristallisatie wordt belemmerd. De suggestie die ik zou kunnen doen op basis van puur redeneren is het product oplossen in een oplosmiddel dat absoluut onwelgevallig is voor het vermoedelijke polymeer (geen idee wat voor polycycli zich kunnen vormen in een complexe matrix, maar polymeren zijn vaak onoplosbaar in bepaalde media). Ik zou beginnen met het meest stricti selectieve oplosmiddel voor het product alleen en dat als er iets achterblijft niet van belang is. Ik weet zeker dat mensen met toegepaste ervaring met deze specifieke verbinding verschillende zuiveringstrucs kennen, maar als de hoeveelheid zo groot is, zou ik er een DCVC op loslaten, ook al zou ik het elutieschema theoretisch optimaliseren aan de hand van wat anderen hebben waargenomen voordat ik de scheiding uitvoerde.

P.S. Er is een youtube-video over dcvc, wat een geschikte methode is voor prep chromatografie als je zuiver spul wilt (zoek maar op)
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
De synthese met TBAB en NaOH helpt bij het zuiveren van het tussenproduct - als het chloride de aminogroep binnendringt, vernietigt het alkalisch medium diacyl indool derivaten in het gewenste 3-acyl tussenproduct.
 

beginner

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 17, 2023
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
Wat is de concentratie van Tin(IV)chloride alstublieft?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Je moet watervrij gebruiken (dit is in de vorm van een rokende vloeistof). Gebruik indien mogelijk AlCl3 zonder nitromethaan.
 

charmingcho

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
20
Reaction score
3
Points
3
Er staat dat het gescheiden is in twee lagen, maar ik ben gescheiden in drie lagen. De olielaag, de waterlaag en de vaste gootsteen. Is deze vaste laag het materiaal dat ik wil? En ik probeer de olielaag hard te maken, maar hij wordt niet hard, hoeveel tijd er ook verstrijkt.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Over welke fase van de synthese heb je het?
 

readytorock

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 15, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Hallo .
Ik heb een vraag die ik misschien verkeerd heb gehoord. Komt er waterstofgas vrij tijdens de synthese?
 

Eagle1234

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 22, 2024
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Hallo meneer, hoeveel moet ik mengen met een kilo tabak om de consument geen overdosis te geven en hoe moet ik het aan de tabak toevoegen? Moet het op het oppervlak van de tabak worden gesproeid als deze olieachtig is? Of moet het in poedervorm aan de tabak worden toegevoegd?
Hoeveel milligram jwh-018 per gram tabak is niet gevaarlijk?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Je kunt je noid oplossen in een oplosmiddel en over tabak spuiten. @Paracelsus of @Brain kunnen nauwkeuriger antwoorden over concentratie.
 

Eagle1234

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 22, 2024
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Hallo, ik wil stof jwh 020 produceren in plaats van jwh 018. Is het productieproces vergelijkbaar met jwh 018? Kunt u mij vertellen welke stof en hoeveel ik moet toevoegen in plaats van TBAB? IS er een protocol beschikbaar?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo, synthese is vergelijkbaar. Je hebt verschillende staart 1-broomheptaan nodig. Gewoon hertellen in dezelfde molaire verhouding.
 

Eagle1234

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 22, 2024
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Hallo, ik heb een paar vragen en zou uw hulp op prijs stellen. Ik ben een aantal problemen tegengekomen bij de productie van JWH-018. Ten eerste, na de productie van 3(1-naftyl)indool, probeerde ik het te herkristalliseren met ethanol, maar helaas bleef het oplosbaar in ethanol, met zeer weinig residu gevormd, zelfs na een week in de vriezer.Ook, na de productie van de 3(1-naftyl)indool lijkt het wit, maar na het wassen met water, wordt het oranje en rood. Is de rode verkleuring problematisch? Daarom heb ik het herkristallisatieproces overgeslagen en heb ik de ruwe 3(1-naftyl)indool direct omgezet in JWH-018. Vervolgens heb ik één gram opgelost in ethanol en toegevoegd aan tien gram tabak. Het eindproduct is echter van slechte kwaliteit. Hoeveel gram van deze kristallen moet ik toevoegen aan tien gram tabak om een kwaliteitsproduct te krijgen? Ik zou het ook op prijs stellen als u nog andere suggesties heeft. Bij voorbaat dank voor uw vriendelijkheid.
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Als het product niet kristalliseert uit alcohol, kun je koud water gieten en een neerslag krijgen. De benodigde hoeveelheid 018 voor kruiden hangt af van de verkregen kwaliteit en je tolerantie. Gedocumenteerde onderzoeksdosering - 2 mg per hit. Maar ik denk meer.
 

Eagle1234

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 22, 2024
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Hartelijk dank voor uw reactie. Het was erg nuttige informatie. Ik waardeer het zeer.
Is het normaal dat de kleur van 3(1-naftyl)indool rood wordt als het met water wordt gewassen?
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
In principe is dit op de markt roodachtig
 
Top