MDMA synthese beginnend met extractie van piperine (links)

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
laat me dit voorafgaan door te zeggen ja, ik weet dat @WillD een mooie threadheeft gemaakt , maar deze links gaan "verder terug" en beginnen het proces eerder. zijn synth begint met MDP2P, die in de een na laatste/laatste links op deze lijst staat. ik wilde dat alleen even zeggen zodat dit niet als overbodige info wordt beschouwd :s


enjoy!!! ^_^
 

Franziskadiecoole

Don't buy from me
Member
Language
🇩🇪
Joined
Jul 23, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Dank u de synthese is gelokaliseerd via deze route hoeveel zou de productie van een gram MDMA kosten?
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Hallo, ik gebruik Google Translate omdat ik geen Duits spreek. Ik ben blij dat mijn vraag kan helpen. Eerlijk gezegd weet ik niet zeker wat de productiekosten van 1 gram MDMA zijn, en ook zou je waarschijnlijk eindigen met meer dan een gram als je Wills synthese volgt. Ik weet de exacte opbrengst niet ... In de antwoorden zegt Will dat het ongeveer of iets minder dan de PMK hoeveelheid van 9 gram zal zijn. Ik ben er vrij zeker van dat je de meeste chemicaliën en apparatuur bij BBgate zelf kunt kopen. Labapparatuur en chemicaliën kunnen duur zijn, maar als je van plan bent om de MDMA te verkopen, kun je het geld gemakkelijk terugkrijgen. Als je de synthese kunt vergroten om meer MDMA te krijgen, neem dan contact op met PM Will voor meer informatie. ^_^ <3
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Je hoeft google translator niet te gebruiken om het forum te lezen. Je kunt nu de taal kiezen waarin je de inhoud van het forum automatisch wilt laten weergeven.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
M3ChnTVAFq
YUtWp2gy0J
 

Waspamine

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 16, 2024
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Bedankt voor je bericht!
 
Top