Mephedron synthese (4-MMC) in NMP oplosmiddel. Op grote schaal.

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
We hebben al een succesvolle synthese van 3cmc uitgevoerd. De hulp werd zeer op prijs gesteld.
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Mijn felicitaties, vriend! Je bent de beste! Kun je, na zo'n groot succes in het onderwerpen van stoffen, je unieke ervaring met deze synthese delen met je fans? Want ik probeer al ongeveer een maand om een mager maar succesvol resultaat te krijgen in 3cmc synthese, maar tot nu toe heb ik alleen maar fiasco's gehad. Ik heb al 5 verschillende oplosmiddelen geprobeerd, ik heb zelf aceton gedroogd door destillatie en met watervrij magnesiumsulfaat, maar na aanzuren en dagelijkse blootstelling van het glas 🥛met het product op🌡️ -20⁰C, was er zelfs geen spoor van kristallisatie. Kunt u mij in het begin het CAS-nummer van de uitgangsstof vertellen?
 

Venom2021

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 24, 2022
Messages
33
Reaction score
28
Points
8
methyleenchloride is beter naar mijn mening op 4mmc ware 2u 40 °, maar met 40 ° taulen is het te klein de temperatuur moet hoger zijn dan 50%, dat wil zeggen 100g bk4 50g 4mmc + veel onzuiverheden omdat je niet schoon de olie helemaal Ik zie na kristallisatie zul je ergens 40g misschien minder rendement Ik behaalde 70% en 80% rendement op methyleenchloride
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
mijn respect! kunt u uw unieke ervaring delen van het verkrijgen van 70% rendement in de synthese van 4mmc in DCM? Dit is een uiterst interessant resultaat, althans voor mij. Ik zal u zeer dankbaar zijn voor de opheldering.
 

rafael1985

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 27, 2022
Messages
39
Reaction score
12
Points
8
Met 3 cmc zul je meer plezier hebben
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Ik ben het helemaal met je eens, vriend. 3cmc deed me op de een of andere manier denken aan a-pvp wat betreft de isolatie- en kristallisatiemethode. Door het water waarin waterstofchloride is opgelost, kristalliseren ze niet onmiddellijk uit het oplosmiddel, maar zakken ze naar de bodem in de vorm van een olieachtige vloeistof. a-pvp is rood en 3cmc is radicaal zwart. Daarom moet de bovenste laag van het oplosmiddel voorzichtig worden afgegoten en moet die viskeuze vloeistof worden gespoeld met een flinke hoeveelheid aceton, waarna de stoffen vrijwel onmiddellijk neerslaan.
 

None

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2022
Messages
30
Reaction score
6
Points
8
Ik heb gekeken, maar er was geen synthese met permanganaat en azijnzuur.
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Man, je bent geïnteresseerd in de oude methode om Jeff te maken van efedrine of pseudo-efedrine door het te oxideren met kaliumpermanganaat in een zure omgeving, toch? Het is heel eenvoudig, maar zou het niet beter zijn om het met jodiumwaterstof in aanwezigheid van rode fosfor te reduceren tot methamfetamine? Ten eerste word je dan langer high en ten tweede is deze methode minder schadelijk voor de gezondheid. Als je hier nog steeds nieuwsgierig naar bent, schrijf me dan hier in telegram: @placeres_prohibidos. Ik zal je helpen deze problemen op te lossen
 

SonicNL

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 22, 2023
Messages
84
Reaction score
74
Points
18
De verhouding tussen keton en methyl is verkeerd. Het moet 1:2 zijn of een lichte overmaat aan methylamine. Je hebt 1:1,6 gebruikt. Ik hoop dat dit je vraag heeft beantwoord. Misschien heb je ook fouten in de synthese, maar ik was er niet bij dus ik weet het niet.
 

Charlie3

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 1, 2022
Messages
35
Reaction score
11
Points
8
Maar ik volg de handleiding. Ik zal proberen de methylhoeveelheid te verhogen en kijken hoe de opbrengst is. Ik heb precies de stappen in de video gevolgd.
 

Charlie3

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 1, 2022
Messages
35
Reaction score
11
Points
8
Ik heb één vraag: is tolueen een betere vervanger voor benzeen dan EA, aangezien tolueen veel meer op benzeen lijkt?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
514
Reaction score
278
Points
63
Nee, niet als je een regenboogverwarring wilt die met elke kleurverandering frustrerender wordt.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
we maakten nieuwe 4mmc dankzij bb forum formulier hulp
 

Attachments

  • KsDaJxUP0H.jpg
    KsDaJxUP0H.jpg
    6.5 MB · Views: 594

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Te oordelen naar deze foto, vriend, heb je zeker talent voor scheikunde. Accepteer mijn oprechte felicitaties. Je bent de beste Bro ✊😉 en hier is mijn eerste mephedrone kruising. Alleen om de een of andere reden staat chrome me niet toe om een afbeelding in te voegen ... triest.🥺
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Groet meneer William! Ik heb de synthese van 3cmc uit 2Br-3Clpropiophenon CAS 34911-51-8 strikt volgens deze handleiding uitgevoerd, met als enige verschil dat ik DMSO in plaats van NMP heb gebruikt, maar het resultaat is nog steeds niet bevredigend. Een glas met een mengsel van alle componenten gespecificeerd in de handleiding, na aanzuren tot pH=6, heeft enkele uren in de vriezer gestaan bij een temperatuur van -20⁰C, en er zijn zelfs geen tekenen van kristallisatie waargenomen. Alleen op de bodem van het glas verzamelt zich langzaam een radicaal zwarte substantie, waarvan de consistentie erg lijkt op afgewerkte auto-olie. Ik heb een vraag voor alle ervaren gebruikers van deze internetbron en in het bijzonder voor de experts: wat kan de reden zijn voor mijn mislukking, als de synthese van 4MMC uit BK-4 in eenvoudig DCM succesvol was en de opbrengst ongeveer 50% was? Ik zou dankbaar zijn voor elke rationele en constructieve verklaring.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
omdat ik 2 oplosmiddelen nodig heb en u het niet verwarmt :p
 

Epikureetsdrug

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 14, 2023
Messages
7
Reaction score
7
Points
3
Neem me niet kwalijk, meneer. Ik heb u verkeerd begrepen: "Heb je twee oplosmiddelen nodig?" en "Ik verwarm ze niet?"... Ik heb hier niets op tegen, maar leg alstublieft uit waarom dit werd gezegd: over de synthese van 3cmc met behulp van de 4mmc synthesetechnologie zoals gepresenteerd door Sir William, of is het uw persoonlijke, succesvolle ervaring in het verkrijgen van 3cmc? Het feit is dat mijn moedertaal niet Engels is en ik nog steeds gebruik maak van de diensten van vertalers van derden in de communicatie met buitenlanders, dus het is heel goed mogelijk dat ik u verkeerd begrepen heb. Vat het niet op als schaamteloosheid, mijn verzoek om uw opmerking op mijn post toe te lichten. Ik zal u oprecht dankbaar zijn!
 

flyhigh

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
17
Reaction score
8
Points
3
Wat is de yeild van mephedrone in grammen met dit proces, met behulp van de hoeveelheden zoals vermeld.
  • 2-Broom-4'-methylpropiofenon (cas 1451-82-7) - 5 kg;
  • n-Methyl-2-pyrrolidon (NMP; cas 872-50-4) - 20 L;
  • Methylamine 40% aq. oplossing (cas 74-89-5) - 8 L;
  • benzeen - 20 L
  • aceton - 30 L;
  • Zoutzuur con. aq. oplossing (HCl 36%) ~ 1,5 L;
  • Gedestilleerd water - 20 L;
  • Magnesiumsulfaat (MgSO4);
 
View previous replies…

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
als u goed 50%-60% - 20% als u kristal maakte
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
En waarom wilt u benzen gebruiken als u nmp gebruikt?
 

Newbee

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 24, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Vermijd benzeen, gebruik in plaats daarvan dcm.
 
View previous replies…

Newbee

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 24, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
Lees de sectie reagentia om synthese te noemen.
Reagentia:

  • 2-Broom-4'-methylpropiofenon (cas 1451-82-7) - 5 kg;
  • n-Methyl-2-pyrrolidon (NMP; cas 872-50-4) - 20 L;
  • Methylamine 40% aq. oplossing (cas 74-89-5) - 8 L;
  • benzeen - 20 L
  • aceton - 30 L;
  • Zoutzuur con. aq. oplossing (HCl 36%) ~ 1,5 L;
  • Gedestilleerd water - 20 L;
  • Magnesiumsulfaat (MgSO4);
 
Top