1.Allereerst, kunt u alstublieft alle laboratoriumapparatuur opnoemen die hiervoor nodig is? Ik zag dat je een reactor hebt gebruikt bij de synthese. Is deze link hieronder wat je bedoelt?
2. En is er ook een Nutsche filter nodig? Zo ja, kunt u mij dan een betrouwbare plaats geven waar ik die kan kopen? 3. Is er nog meer apparatuur behalve de apparatuur die ik heb genoemd? Zo ja, kunt u mij dan vertellen welke dat zijn en waar ik die kan kopen?
Slimmer winkelen, beter leven! AliExpress.nl
pl.aliexpress.com
3.En in een van je reacties in je post zei je dat je hiermee een ton per maand kunt produceren. Ik zou graag willen weten hoeveel 1 productie zou kosten en hoeveel eindproduct er uit de eerste productie komt.
4. Dus als je kunt, geef me dan een lijst van alle laboratoriumapparatuur, plaatsen waar ik ze kan kopen. Ik heb veel respect voor u vanwege de informatie die u op dit forum hebt gepost en die ons heeft geholpen met onze vroegere kleinschalige synthese. Dankzij u en andere mensen op dit forum is ons klantenbestand de laatste tijd flink gegroeid.
Hopelijk kunt u mij helpen meneer, en zal alles goed gaan.
Vriendelijke groeten,
Aaron Stevens