- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Hallo,
Na vele tests met Methylamine HCL op basis van deze methode zal ik de beste manier delen die ik heb gevonden om Methamfetamine freebase op grote schaal te verkrijgen:
- Vul de reactor met 14 liter Methanol
- Los al roerend de Methylamine HCL op
- Zet de reactortemp op 0C(niet de temp van het mengsel) en voeg NaOH toe, de temp zal stijgen
- Zodra de temp terug is bij 20C voeg de P2P toe, de temp zal toenemen roer het gedurende 45min-1 uur
- Voeg 252gr watervrij natriumsulfaat toe
- Als de temperatuur van het mengsel op 8C is gekomen, voeg dan portiegewijs NaBH4 toe, maar niet meer dan 20C.
- Zodra alle NaBH4 is toegevoegd laat het mengen onder 20C gedurende ongeveer 2 uur totdat het mengsel stopt met borrelen.
- Voeg het water toe en blijf mengen gedurende 5 minuten
- Voeg de DCM toe en meng gedurende 10 minuten
- Stop met roeren en laat de lagen zich scheiden
- Bewaar de onderste laag en gooi de bovenste weg (niet rendabel om deze waterige fase te extraheren)
- Voeg 200 g watervrij natriumsulfaat toe aan de bewaarde laag en meng het.
- Filtreer het in een Buchner trechter
- Damp de DCM in
- Schone en stinkende Methamfetamine vrije base verkregen
;-)
Na vele tests met Methylamine HCL op basis van deze methode zal ik de beste manier delen die ik heb gevonden om Methamfetamine freebase op grote schaal te verkrijgen:
- 966 gr P2P
- 14 liter Methanol
- 1183 g Methylamine HCL
- 638 g NaOH
- 452 gr Watervrij natriumsulfaat
- 105 gr NaBH4
- 35 L gedestilleerd water
- 7 liter DCM
- Vul de reactor met 14 liter Methanol
- Los al roerend de Methylamine HCL op
- Zet de reactortemp op 0C(niet de temp van het mengsel) en voeg NaOH toe, de temp zal stijgen
- Zodra de temp terug is bij 20C voeg de P2P toe, de temp zal toenemen roer het gedurende 45min-1 uur
- Voeg 252gr watervrij natriumsulfaat toe
- Als de temperatuur van het mengsel op 8C is gekomen, voeg dan portiegewijs NaBH4 toe, maar niet meer dan 20C.
- Zodra alle NaBH4 is toegevoegd laat het mengen onder 20C gedurende ongeveer 2 uur totdat het mengsel stopt met borrelen.
- Voeg het water toe en blijf mengen gedurende 5 minuten
- Voeg de DCM toe en meng gedurende 10 minuten
- Stop met roeren en laat de lagen zich scheiden
- Bewaar de onderste laag en gooi de bovenste weg (niet rendabel om deze waterige fase te extraheren)
- Voeg 200 g watervrij natriumsulfaat toe aan de bewaarde laag en meng het.
- Filtreer het in een Buchner trechter
- Damp de DCM in
- Schone en stinkende Methamfetamine vrije base verkregen
;-)
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76
Allereerst gefeliciteerd met je succesvolle reductieve aminering in water met NaBH4. Je gerapporteerde opbrengst van 88% is opmerkelijk, omdat het dicht in de buurt komt van de opbrengsten van de watervrije weg. Hier zijn opbrengsten mogelijk waarbij het gewicht van de resulterende freebase groter is dan het inputgewicht van P2P. (> 90,1% mol/mol).
Laat me een paar vragen stellen:
Laat me een paar vragen stellen:
I) Is de enorme hoeveelheid oplosmiddel die u gebruikt (14 l Methanol) het resultaat van uw experimenten, en zo ja, in welk opzicht is de opbrengst lager bij gebruik van minder oplosmiddel?
II) Na het extraheren van de base en het scheiden van de organische laag voeg je 200 g Na2SO4 toe om het water te verwijderen. 200 g lijkt me een overkill. Het scheiden van de lagen in een scheitrechter is vrij efficiënt, dus waarom deze grote hoeveelheid droogmiddel?
Bedankt!
↑View previous replies…
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Een scheitrechter zal het water dat door de organische laag aka emulsie wordt tegengehouden er niet uithalen.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76
Ik heb het ook niet beweerd. Wat is de bron van het water, precies de waterige vorming van methylamine base respectievelijk de vorming van de imine. Dat is het. Voor het door jou genoemde "gearresteerde" water heb je nooit zo'n grote hoeveelheid nodig. En tot slot, proberen een product/base uit een emulsie te halen is sowieso geen goed idee.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
"En tot slot is het sowieso geen goed idee om te proberen een product/basis uit een emulsie te halen".
Wat bedoel je daarmee? Waarom niet?
Wat bedoel je daarmee? Waarom niet?
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 76
Ik was waarschijnlijk misleidend. Ik bedoelde dat je vast komt te zitten als er een emulsie ontstaat. Ik had deze problemen meestal wanneer ik een verbinding uit een waterige oplossing extraheerde met DCM/Ethylacetaat en de verbinding een vergelijkbare of lagere dichtheid heeft dan water. Maar goed, terug naar mijn oorspronkelijke vraag:
Ik heb een kleine testbatch gedaan om P2P te bereiden uit BMK Glycididaat (natriumzout). De gecombineerde organische extracten hadden een volume van ongeveer 300 ml. Om het water te verwijderen was 5,8g MgSO4 nodig. Vergeleken met jouw volume is dit 135g.
Hoe dan ook, je extraheert niet eens de waterige fase, (ik denk dat dat de reden is waarom 7l voor naar verwachting 950g vrije base), en toch gebruik je zoveel droogmiddel. Het is natuurlijk jouw manier om het te doen, maar ik begrijp het niet. Elke gram droogmiddel is slecht voor de opbrengst.
Ik heb een kleine testbatch gedaan om P2P te bereiden uit BMK Glycididaat (natriumzout). De gecombineerde organische extracten hadden een volume van ongeveer 300 ml. Om het water te verwijderen was 5,8g MgSO4 nodig. Vergeleken met jouw volume is dit 135g.
Hoe dan ook, je extraheert niet eens de waterige fase, (ik denk dat dat de reden is waarom 7l voor naar verwachting 950g vrije base), en toch gebruik je zoveel droogmiddel. Het is natuurlijk jouw manier om het te doen, maar ik begrijp het niet. Elke gram droogmiddel is slecht voor de opbrengst.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Ik extraheer de waterfase niet? Natuurlijk wel, maar tegelijkertijd met de organische laag, over het droogmiddel gebruik ik de benodigde hoeveelheid om het resterende water te drogen.
Ik ben het er niet mee eens dat droogmiddelen de opbrengst schaden, er kan wat olie achterblijven in het droogmiddel (dit zie je aan de kleur van het droogpoeder) als dit gebeurt kun je het middel wassen met oplosmiddel en dit oplosmiddel verdampen.
Sommige mensen denken dat dit de opbrengst schaadt omdat ze meer product hebben voordat ze het gebruiken. Deze overproductie is gewoon water.
Bedankt.
Ik ben het er niet mee eens dat droogmiddelen de opbrengst schaden, er kan wat olie achterblijven in het droogmiddel (dit zie je aan de kleur van het droogpoeder) als dit gebeurt kun je het middel wassen met oplosmiddel en dit oplosmiddel verdampen.
Sommige mensen denken dat dit de opbrengst schaadt omdat ze meer product hebben voordat ze het gebruiken. Deze overproductie is gewoon water.
Bedankt.
- Reaction score
- 45
wilde verduidelijken met een eerder bericht, werkt deze methode met MDP2P -> MDMA door alleen de P2P te vervangen door MDP2P?
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
- Reaction score
- 45