Amfetamine synthese in één pot van P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg)

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
20-40 graden is optimaal ... kom, naar mijn mening is het beter om te observeren hoe de reactie zich gedraagt en niet om een bepaalde temperatuur star vast te houden ...

deze voorschriften, die kunnen worden gevonden op het internet, zijn meer illustratief om ze te benaderen ... alleen de praktijk zal leiden tot de juiste resultaten ...
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
@DocX @Mystery_chemistry @G.Patton

Als je dit in een 20L erlenmeyer doet, zou je dan handmatige koeling met een ijsbad aanraden, net zoals in de video tutorial over de Al/Hg-route?

En aangezien de P2NP niet in één keer moet worden toegevoegd, wat is dan het maximale tijdsbestek waarin de hele hoeveelheid is toegevoegd?
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
ja, gooi de kolf in het ijs en begin p2np toe te voegen ... de eerste beschuldigingen zullen het meest zoemen ... wanneer de bommen over het hele oppervlak verschijnen, kun je sneller beginnen met het toevoegen van p2np ... oefening en observatie zullen leren hoe snel en wanneer je nog een portie kunt toevoegen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93

Interessant! Laten we zeggen dat ik 1000g P2NP zou gebruiken, in hoe kleine porties zou je het verdelen?

En wat bedoel je met ''bommen'', bedoel je bubbels?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Bedankt voor je antwoord, dit zal me zeker helpen en het veel gemakkelijker voor me maken.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Mijn man, je moet echt beginnen met zelf koken binnenkort :)...
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hallo,

Ik heb vandaag mijn tweede poging gedaan en het ging heel goed. Ik zal binnenkort een volledige update geven met foto's van de hele procedure.

Maar ik heb één vraag die ik denk ik gemist heb.



Bij stap 6 heb ik de NaOH 25% toegevoegd tijdens het roeren, en de lagen werden gescheiden net zoals in de beschrijving, mijn vraag is.

De gele vloeistof die ik heb is de freebase (a-oil) en de onderste laag is de aqeuous laag en het is de laag die ik meng met de IPA in stap 7 dan vacuüm en later meng met mijn freebase.

Klopt dit?

Vriendelijke groeten
 
Last edited by a moderator:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Je zult het begrijpen tijdens de reactie. Je moet P2NP toevoegen en de temperatuur onder 60°C houden.

Hallo, goed gedaan! Eigenlijk heb je bijna gelijk. Je voegt IPA toe aan de waterlaag om de resten amfetaminevrije base eruit te halen. Vervolgens scheid je de lagen (je hebt een organische laag nodig), verdamp je het oplosmiddel en verkrijg je amfetaminevrije basisolie. Vervolgens kun je de lagen samenvoegen en verder gaan met zoutvorming.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93

Haha ik weet het man, ik heb de precursors en de meeste labapparatuur klaar en wacht alleen nog op mijn 20L kolf + condensor en wat andere dingen.

Mijn hersenen exploderen van 6 maanden leren haha
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93

Perfect :) Kan niet wachten om het binnenkort te proberen!
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hallo,

Even voor de duidelijkheid.



Zoals op de foto, de waterlaag die ik extraheer met IPA en dan vacuüm?

De freebase hoeft niet meer geëxtraheerd te worden, vacuüm? Het wordt alleen gemengd met de freebase die uit de waterlaag wordt gehaald?

Klopt dit?

Want gisteren heb ik de freebase gemengd met zwavelzuur tot pH 6 en het werd erg dik als slagroom en kristalwit, het heeft nu 12 uur in de vriezer gelegen en ik ga het vandaag stofzuigen en schoonmaken met koude aceton en dan drogen.

Met vriendelijke groeten
 
Last edited by a moderator:

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Nadat je de ipa hebt gescheiden, destilleer je de ipa meestal vacuüm.
Sommige mensen doen daarna ook nog een stoomdestillatie van A-olie om elke onaangename geur te verwijderen en het ultrazuiver te maken. (maar mensen herkennen A olie meestal niet zonder de stinkende geur)
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93

Behoorlijk slordig als je erover nadenkt, dat mensen liever een ongereinigd product hebben.
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Ja, maar dat is alles wat ze weten.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Ja, je moet vrije base uit waterextractie combineren met algemeen deel.
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Perfect, dank je.

Morgen doe ik waarschijnlijk mijn derde poging, maar deze keer doe ik de IPA-extractie op de waterlaag en op de a-olie. (Volledig verhaal met foto's zal binnenkort worden gepost)

Ik heb nog een andere vraag, de batch die ik gisteren heb gedaan, heb ik 15 uur in de vriezer bewaard en de mix was net zo dik als slagroom, mooie witte kleur, het was erg moeilijk om het te vacumeren, duurde ongeveer 2 uur in totaal. Maar ik heb het gevoel dat mijn amfetaminepasta nog steeds te nat is, iemand aanbevelingen over hoe het voorzichtig te drogen?

Ik heb het momenteel in een plastic voedseldoos zonder deksel en heb het twee uur op kamertemperatuur laten staan, maar het begon heel lichtbruin te worden, dus ik heb het nu in de koelkast staan. Is de koelkastmethode voldoende om het resterende oplosmiddel te laten verdampen en het te laten drogen?

Met vriendelijke groeten
 

Netflix

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 9, 2022
Messages
54
Reaction score
52
Points
18
Was hem met aceton en de volgende dag krijg je zuiver poeder.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Je moet het wassen met droge (zonder enig % water) koude aceton tot zuiver wit. Daarna kun je het vacuümfilteren en in je voedseldoos in een vacuümexsiccator of een andere kamer met vacuüm plaatsen.
 

Eidolon-UK

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 11, 2022
Messages
3
Reaction score
6
Points
3
Enkele nuttige tips van mijn vriend ciphir die deel uitmaakte van de oorspronkelijke thread op de vespiary:

Boven het hoofd roeren is essentieel, magnetisch roeren kan het niet aan, extreem krachtig roeren is nodig voor het eerste deel van de reactie wanneer de C=C dubbele binding wordt verbroken,
De oplossing zal van geel naar wit verkleuren wanneer dit deel voorbij is.
Het tweede deel, de reductie van de nitrogroep tot amine, gaat beter door zo snel mogelijk de koperchloridedihydraatoplossing (CuCl2.2H2O) toe te voegen,
Het schuimt veel, dus je kunt de uitgang van een elektrische vacuümboosterpomp aansluiten op de gaspoort en een lichte overdruk van lucht toepassen om het schuimen onder controle te houden.
Je kunt ook een rechte adapter tussen het reactorvat en de condensor bevestigen om te voorkomen dat schuim uit de bovenkant blaast.
In plaats van 10 tot 20% molair equivalent van koperchloride kun je ook proberen om 8% molair equivalent van koperchloridedihydraat en 8% molair equivalent van kopersulfaatpentahydraat te gebruiken, zodat je nog steeds de Cu-nanodeeltjes of het NaBH4-Cu-complex levert, maar met minder schuimvorming. (Opmerking: 1000 g P2NP betekent dat dit een reactie is van 6,12 mol (1000/163,2 g/mol), dus 8% molair equivalent is 0,49 mol van elk koperzout).
Voeg een verzadigde hoeveelheid keukenzout (NaCl) toe aan de waterwinning, omdat het een hogere affiniteit voor water heeft wordt de laatste lading aminemoleculen uit de oplossing geduwd en komt het in de apolaire laag terecht.

Terzijde:
Ik weet dat Ciphir, normaal gesproken na de omzetting van de nitro in amine, ijsazijn toevoegt tot pH=4 om de amine in de waterige laag te duwen (eventueel bruisen is het doven van een overmaat NaBH4, gebruik de volgende keer minder). Strip de IPA af tot ongeveer 97C, baseer dan tot pH=11 met NaOH, stoom nu met een stomer voor behangpapier aangesloten op een inlaat in het midden van het reactievat.
Vang met een 2L sep trechter het water (onderste laag) op voor extractie, bewaar de apolaire laag omdat dit pure freebase olie van de amine is.
Extraheer de waterige laag 3 keer met DCM of een ander niet-polair oplosmiddel dat niet mengbaar is met water, voeg zout toe aan de waterlaag voor de laatste extractie.
Combineer organische fase en extracten en destilleer NP oplosmiddel af.
Meng amineolie met 5 delen watervrije isopropanol (IPA), meng zwavelzuur met 2 delen watervrije IPA, voeg toe tot pH = 9, voeg dan heel voorzichtig toe tot pH = 6,7, gebruik een buchnertrechter om de amorfe witte vaste stof te filteren (geen kristallisatie mogelijk met deze amine).
Controleer pH van filtraat voeg meer zuur toe indien nodig, plaats in vriezer voor tweede kweek, herhaal proces tot geen aminesulfaat meer neerslaat.
 

diogenes

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 27, 2021
Messages
183
Reaction score
94
Points
28
Ja, je hebt gelijk. Mijn fout, bedankt voor de verduidelijking.
 
Top