Amfetamine synthese in één pot van P2NP met NaBH4/CuCl2 (schaal van 1 kg)

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3
Hier is een eenvoudige blauwdruk van mijn opstelling, de aanbeveling is om het waterbad ook aan te sluiten op een aparte koelcontainer in de koelkast met een grotere hoeveelheid water van 25-30 liter.

Dit systeem werkt volledig automatisch, je hoeft je geen zorgen te maken over oververhitting en de temperatuur is constant. Werkt perfect, houdt de condensor gemakkelijk op 10c tijdens mijn hele reactie.
 

Attachments

  • kJ1Mqc7YSp.jpg
    kJ1Mqc7YSp.jpg
    51.9 KB · Views: 181

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Heel erg bedankt kerel :)

Het laatste puzzelstukje is eindelijk hier, ik heb de aquariumpomp al maar vroeg me alleen af hoe ik hem eigenlijk perfect moest instellen.


Hoe moet het waterbad worden aangesloten op een aparte koelbak en waarvoor? Moet er een stroom/uitwisseling zijn van koel en niet-koel water van het hoofdwaterbad naar de tweede bak in de koelkast?
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
raad een wijnwarmer aan. er zijn verschillende capaciteiten. kies de juiste maat van de kolf. je schenkt water in, je voegt ijs toe, bijvoorbeeld 1: 1 (water: ijs) tijdens de eerste fase koelt alles lekker af. na het toevoegen van alle p2np is het ijs op. je zet de verwarming aan. je stelt de temperatuur van de verwarming in en je vliegt verder vanaf de robot
NqD1zwa64x
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Interessant, zou je dit verkiezen boven een laboratoriumverwarmingsmantel?
Het is eigenlijk geniaal omdat het eerst koelen en dan verwarmen combineert!!!

@G.Patton Wat vindt u van dit idee?
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
naar mijn mening is deze oplossing de eenvoudigste en de zo geconstrueerde apparatuur valt niet op bij het voltooien van alles wat nodig is voor deze reactie
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Ik ben verbaasd over uw aanbeveling.

Dus uw advies zou zijn om de 5-hals RBF in de wijnverwarmer te plaatsen en alle instrumenten (condensor, druppeltrechter, lader, enz.) aan te passen met klemmen + een gewone standaard?
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Er zijn precies zulke kachels waar zelfs een kolf van 20 liter in past. Naar mijn mening is het beter om bijvoorbeeld twee van dergelijke sets op te stellen en 1 kg p2np per keer te verwerken dan om het in één roestvrijstalen tank te doen.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Je hebt gelijk!

Deze methode zou een grote koelkast, pompen en een verwarmingsmantel kunnen vervangen met dit ene ding, wat eigenlijk wel leuk is!

Heb je dit al uitgevoerd met 20L RBF's?
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
persoonlijk niet, maar de persoon die ik adviseerde om de apparatuur in elkaar te zetten was van zulke ongewone dingen op de kolf 10 i
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
persoonlijk niet, maar de persoon die ik adviseerde om de apparatuur in elkaar te zetten was van zulke ongebruikelijke dingen op de kolf 10 i
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Interessant :) Ik zal de feedback van @G.Patton hierop afwachten om te zien of het een goed idee is om een verwarmingsmantel + koelsysteem hiermee te vervangen.
Hartelijk bedankt kerel!
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
het is bekend dat laboratoriumapparatuur veel beter is dan het bouwen van je eigen ontwerp van algemeen beschikbare dingen ... plus er is zeker een in deze oplossing waar we zelf geen aandacht aan besteden omdat deze dingen individueel niets te maken hebben met de apparatuur voor dergelijke werken.
 

Bartholomeus

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 23, 2022
Messages
127
Reaction score
67
Points
28

Heel gemakkelijk en slim idee!
Dit is een van de beste dingen die ik in deze thread heb gezien! Big UP!
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Zeker :) Ik zal dit zeker uitproberen en ik zal feedback geven zodra ik het heb geprobeerd, wat nog wel even kan duren.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Bekijk dit (hieronder), dit is van een lab waar ze APAAN omzetten naar BMK. Ik heb me altijd afgevraagd wat de ketels zijn die ze gebruiken.
Het is nu vrij duidelijk, het moeten wijnkokers zijn.

Dus die dingen hebben zeker al een functie in laboratoria, maar jouw suggesties brengen het op een hoger niveau omdat ze gebruikt zullen worden voor koelen en verwarmen, wat geweldig is.
De uitdaging is nu om een geschikte te vinden voor een 20L RBF.

Oorspronkelijk bericht: http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...aan-a-phenylacetoacetonitrile-large-scale.57/

NmECsTPOoZ
4medYRXxIg
Rbv1Rmc87w
 

Prima4mmc

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 26, 2022
Messages
11
Reaction score
5
Points
3
Hoi. Nadat ik NaBH4 heb toegevoegd aan een 2:1 IPA:H2O-mengsel, begin ik P2NP in batches toe te voegen om het onder de 60 graden te houden. Toen ik klaar was met het toevoegen van elke batch P2NP, verkleurde de kleur mooi van geel naar wit.

Tegen het einde van het toevoegen van P2NP, wanneer de temperatuur niet meer vanzelf stijgt, blijft de vloeistof bombarderen en begint zich een dikke, zeer kleverige witte drab te vormen.... dus hier zie ik het grootste probleem.

Vervolgens, wanneer ik CuCl2 wil toevoegen, zelfs een druppel, verkleurt het mengsel onmiddellijk zwart, alsof het geoxideerd / doorgebrand is... wat is hiervan de oorzaak?
 

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Joined
May 21, 2022
Messages
230
Reaction score
206
Points
43
Deals
3


Dus waar wordt het "probleem" gepresenteerd?

Je reactie is correct.

De reactie zal zwart worden tijdens dit proces, zodra de CuCl2 is gemengd.

Het is tijd om de reactie te verwarmen tot 80c en het daar 30-40 minuten te houden.

Tijdens dit reactiegedeelte zal de zwarte verkleuring verdwijnen en in 3 verschillende fases verschijnen.

In de laatste fase, wanneer je weet dat het klaar is, heb je 2 lagen.

Een zwarte onderste dikke laag en een heldere transparante bovenste laag, als dit gebeurt blijf je nog 10 minuten mengen, voeg dan de NaoH 25% toe en meng langzaam gedurende 5 minuten.

Laat het afkoelen en start dan het kristallisatieproces.
 

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 16, 2022
Messages
912
Solutions
2
Reaction score
595
Points
93
Ik had net een kort gesprek met G.Patton, hij keurde dit idee goed.

Je hebt me goed geld bespaard, heel erg bedankt :) Ik zal een samenvatting plaatsen zodra ik dat allemaal met succes heb gebruikt
 

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 12, 2022
Messages
82
Reaction score
32
Points
8
Ik zag zo'n 33l op het net. Uit de specificatie blijkt dat de kolf van 20 l moet passen ...
 

h20

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2022
Messages
10
Reaction score
7
Points
3
waar kan ik 1 kg kopen

CuCl2 in europa

 
Top