Hallo
na de batch 1kg p2np hebben we ongeveer 10l verdund ipa/amfetamine, waarom moeten we hier meer ipa/aceton aan toevoegen voordat we zwavelzuur erbij druppelen als er al genoeg ipa in zit.
wanneer we pure amfetaminebasis hebben, verdunnen we dit met amf/ipa 1:2 of 1:3 voordat we zwavelzuur toevoegen...
en is het mogelijk om de synthese te laten werken met methanol/h20 in plaats van ipa....
Bedankt
na de batch 1kg p2np hebben we ongeveer 10l verdund ipa/amfetamine, waarom moeten we hier meer ipa/aceton aan toevoegen voordat we zwavelzuur erbij druppelen als er al genoeg ipa in zit.
wanneer we pure amfetaminebasis hebben, verdunnen we dit met amf/ipa 1:2 of 1:3 voordat we zwavelzuur toevoegen...
en is het mogelijk om de synthese te laten werken met methanol/h20 in plaats van ipa....
Bedankt
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,859
- Deals
- 1
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 11
Ik vraag me dit zelf ook af. Tenzij ik me vergis of iets mis... We verdampen IPA zodat FB overblijft en voegen dan IPA/Aceton toe. Kunnen we niet meteen overgaan op aceton/zwavelzuur omdat het al in IPA zit?
- Reaction score
- 510
- Deals
- 5
Je kunt conc. zwavelzuur toevoegen, maar het is altijd een goed idee om het te verdunnen met wat aceton. Het laten vallen in conc. leidt tot lokale oververzuring, waarbij ongeacht het basismedium een deel van je product onherroepelijk wordt vernietigd.