Fenylaceton (P2P) synthese via BMK ethylglycidaat

chem19

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
@G.Patton hallo,
Ik heb uw zegen en steun nodig.
In stap 6 is NaOH-oplossing 30% 450 ml nodig.
Ik heb NaOH-pellets. Hoeveel van deze pellet is nodig met hoeveel water om de gewenste 450 ml oplossing te maken.
Kunt u mij helpen, want ik krijg verschillende antwoorden.
Alvast bedankt
Groeten
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hallo
450*0,3=135g NaOH wordt in het bekerglas gedaan, voeg daar water aan toe om 450 ml risico te bereiken.
 

chem19

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 30, 2023
Messages
13
Reaction score
5
Points
3
@G.Patton Heel erg bedankt. U bent de beste. God zegene u. Als ik slaag, zal ik zeker bijdragen aan uw bb-project. Ik wou dat ik uw student experimentele scheikunde kon zijn. Nogmaals heel erg bedankt.
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Heeft iemand de nieuwe BMK Olie geprobeerd? cas 41232-97-7. Een decennium geleden kon je gewoon BMK-poeder krijgen, een oplossing maken met methanol 1:1 en dit rechtstreeks in de al/hg druppelen, dan was je dezelfde dag nog klaar. Is hydrolyse vereist met alle nieuwe BMK-derivaten? 5449 natriumzout is waardeloos vergeleken met de oude BMK.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Je moet alkalische hydrolyse uitvoeren en niet zure zoals voor PMK-glycidaten.
Het is niet waar, je kunt niet direct meth maken van BMK glycidaat natriumzout. Je hebt eerst P2P nodig.
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Ik zeg niet dat het een natriumzout was, ik weet dat het geen natriumzout was, de textuur van het poeder zag er qua consistentie totaal anders uit dan BMK derivaat 5449.
 

guideme

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 29, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hallo experts, dit is mijn eerste bericht. Ik hoop dat ik antwoord krijg.
Ik heb 200 ml glycidaatester.
Mijn vraag is hoeveel natriumhydroxideoplossing, water en oplosmiddel moet ik gebruiken in stap 11, 14 en 15?
En HCl in stap 18. Bedankt
 

guideme

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 29, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
@G.Patton krijg ik een antwoord? Ik ben een noob. Maar ik heb chemische toegang
 
Last edited:
View previous replies…

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Je kunt ze zelf berekenen. Het heeft een directe afhankelijkheid en kan proportioneel naar beneden worden geschaald.
 

guideme

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 29, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
G.Patton Verbeter me als ik het mis heb
Voor 700 ml glycidepasta heb je 450 ml 30% natriumhydroxideoplossing gebruikt,
dus voor 200 ml moet ik 128,5 ml natriumhydroxideoplossing gebruiken, en 142,8 ml gedestilleerd water en 142,8 ml topeen.

Of als er iets anders is, laat het me dan weten.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Hoe heb je het getal van 700 ml berekend? Uit deze batch krijg je in theorie 658 ml glycidische ester (100% opbrengst). In een echte synthese zal het minder zijn.

De verhouding is correct, maar je moet geen 700 ml nemen. Tel het op 530ml (bijvoorbeeld 80% opbrengst).
 

skanderbeg

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
59
Reaction score
33
Points
18
HCL toevoegen is meestal 2-3 keer de hoeveelheid van het glycidaatpoeder of als je het met het oog doet, voeg je langzaam HCL toe totdat het stopt met reageren met de water-glycidaatoplossing.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Moet de BMK olie=P2P die met dit proces wordt geproduceerd verder worden gedestilleerd en gezuiverd?
Of kun je BMK-olie direct gebruiken om methamfetaminevrije base te maken?
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Is er een docent die deze vraag kan beantwoorden? Ik moet mijn twijfels wegnemen.

Wat is de kwaliteit van de P2P die met deze methode gemaakt is? Ik begon met dimethylformamide, maar volgens het proces en de uitleg in de video lijkt de kleur van mijn afgewerkte P2P erg licht te zijn. Wat is hiervan de reden en wat beïnvloedt dit? Worden de resultaten van de methamfetaminevrije basistest opgevolgd?
 

Attachments

  • UxRJQ41Sm2.jpeg
    UxRJQ41Sm2.jpeg
    5.4 MB · Views: 262

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Ik had ook een soortgelijke p2p-verrassing na hydrolyse, maar de mijne was met een slechte kwaliteit BMK-poeder en het eindproduct was vrij zwak.
 

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Ik had ook een soortgelijke p2p-verrassing na hydrolyse, maar de mijne was met een slechte kwaliteit BMK-poeder en het eindproduct was vrij zwak.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Heeft elk gebruikt reagens een kans om deze te beïnvloeden? Of is er een reagens in de lijst dat ik moet vervangen?
Ik gebruik altijd dezelfde methode, maar deze keer is het anders. Het is duidelijk donkerder, maar ik weet niet welk deel het beïnvloedt, omdat de tijd, de hoeveelheid en het proces allemaal hetzelfde zijn.
 

Attachments

  • mDJugV0l32.jpeg
    mDJugV0l32.jpeg
    4.7 MB · Views: 97

Throw-off

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 18, 2024
Messages
69
Reaction score
35
Points
18
Je vergeet de belangrijkste die van invloed zou zijn op het... Temperatuur
 

Teotaita

Don't buy from me
Member
Joined
Mar 16, 2024
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
GPATTON voor de duidelijkheid "19. Het mengsel wordt verwarmd tot 60 °C en onder voortdurend roeren gedurende 5 uur gedecarboxyleerd."
Wordt het mengsel de hele tijd verwarmd tot 60 °C of wordt het, zodra het 60 °C is, uitgeschakeld en wordt het 5 uur lang constant geroerd? Bedankt
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
38
Reaction score
6
Points
8
Ik ben een beetje in de war, dit is BMK opbrengst 300 ml, is het p2p of BMK olie?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Wat bedoelen jullie? BMK betekent benzylmethylketon, dat is de andere naam van fenyl-2-propanon (P2P). Je kunt het eenvoudig googelen of BB Wiki openen om te lezen...
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
38
Reaction score
6
Points
8
Sorry, ik heb weinig kennis, ik wil weten of ik met behulp van deze video methamfetamine kan maken van de BMK-olie die ik krijg.
 

Manisj@1290

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 7, 2023
Messages
38
Reaction score
6
Points
8
Ik heb BMK Glycidinezuur (Natriumzout) (CAS-nr.-5449-12-7) in poedervorm, hoe kunnen we het P2P maken?
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Zoeken naar P2P synthese van BMK glycidyl ethers

Of lees meer in het antwoordgebied. Er is ook een manier om P2P te maken door fosforzuurhydrolyse. Kies de reagentia die je kunt krijgen en kies dan de methode om niet af te dwalen.
 
Top