- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Hallo,
Hier is mijn laatste prestatie om het op natuurlijke wijze te kristalliseren in de moleculaire vorm van het kristal zelf. Meer puur onmogelijk!!! ;-)
Lijkt handgemaakt, maar geloof me zijn natuurlijk gevormd!
Hier is mijn laatste prestatie om het op natuurlijke wijze te kristalliseren in de moleculaire vorm van het kristal zelf. Meer puur onmogelijk!!! ;-)
Lijkt handgemaakt, maar geloof me zijn natuurlijk gevormd!
Attachments
Heel mooi werk. Welk proces gebruik je om de zwarte teerachtige onzuiverheid te verwijderen? Zelfs op sneeuwwitte kristallen verschijnt het bij volgende herkristallisaties en wordt het eindproduct vrij donker.
↑View previous replies…
Doe je een tweede zuur base om de zwarte substantie te verwijderen? Als ik gas geef zijn de freebase kristallen sneeuwwit, maar ze worden donker en bevatten die kleverige substantie na herkristallisatie tot grote scherven. De vuile aceton die gebruikt wordt om te wassen bevat ook veel van dit en mdma. Ik heb eraan gedacht om te proberen de freebase te destilleren voor het kristalliseren.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 60
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8
Ik doe het maar één keer, misschien heeft de kwaliteit van de precursor hier invloed op, ik gebruik altijd poeder, was is viezer, dat had ik in het begin ook.
Ja, je beste optie is stoomdestillatie.
Ik heb het nagekeken en het lijkt erop dat de onzuiverheid mdp2ppol of iets dergelijks is, maar de naam is in dat geval niet belangrijk.
Ja, je beste optie is stoomdestillatie.
Ik heb het nagekeken en het lijkt erop dat de onzuiverheid mdp2ppol of iets dergelijks is, maar de naam is in dat geval niet belangrijk.
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 661
- Deals
- 8