PMK olie synthesys van PMK (CAS 28578-16-7 Wax Vorm) Grote schaal

Bennychairman

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 7, 2022
Messages
25
Reaction score
17
Points
3
8. Gooi de bovenste laag water weg.
9. Doe de bovenste laag olie weer in de reactor.

hoeveel lagen zullen er zijn? de bovenste werd weggegooid water en vervolgens ?
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Dat zag ik ook. Dat is een typefout. Er moeten gewoon twee lagen zijn. Ik zou verwachten dat de olielaag naar beneden valt. Scheid de bovenste, aqualaag en gooi die weg. Bewaar de onderste olielaag voor de volgende stap. Als je dan later DCM gebruikt, zit je eindproduct in de DCM-laag op de bodem die geen aquas bevat. Als je Tolueen of Diethylether vervangt door DCM (zoals iemand anders vroeg te doen), dan zit je product in de niet-aquas bovenste laag. DCM, beneden. Tolueen en Diethylether, omhoog. Ik stel voor dat je DCM gebruikt, omdat het in tegenstelling tot tolueen gescheiden kan worden met een lage temperatuur en niet hetzelfde brandgevaar oplevert als DE. Het is echter wel kankerverwekkend en *heeft een laag vlampunt*. Gebruik een goed geventileerde ruimte en vang het op in een gekoeld vat voor hergebruik.
 

Dafunkphenomena

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 5, 2022
Messages
6
Reaction score
3
Points
3

Hallo, dit is mijn methode (ik ben Fring, maar ik ben het wachtwoord kwijt).
Ik heb gezien dat je een aantal stappen hebt toegevoegd, vragen:

je besloot om natriumbicarbonaat te gebruiken in plaats van NaOH wassen, waarom precies? (ik heb beide geprobeerd alles werkte)
en in de laatste stap zeg je "verdamp de DCM van de bodem", waarom verdampen? zou het niet beter zijn om de lagen te scheiden?
of bedoel je na het scheiden vacuümdestilleren om eventuele waterresten kwijt te raken?

en de PMK kleur? donker roodbruin, of gelig zoals de oude?
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
Je scheidt het wel. Je scheidt de onderste laag, die bestaat uit DCM en Product, en dan verdamp je de DCM uit *wat de onderste laag was* (ik zou een heet waterbad gebruiken) om je (vuile, maar schoon genoeg voor de meeste) product over te houden. Stoomdestillatie van het product zou een goed idee zijn, denk ik.

Als iemand bekend is met de chemie, weet hij of zij dat er een heleboel variaties zijn die je kunt toepassen.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,654
Solutions
3
Reaction score
2,732
Points
113
Deals
1
Deze post is een goede uitleg, die werd gepost @btcboss2022 (dank u). Ik bevestig dat het een bewezen en werkende methode is.
 

FredDurst

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 7, 2022
Messages
33
Reaction score
10
Points
8
Is er een alternatief voor DCM (Tolueen misschien?), omdat het moeilijk te krijgen is in mijn land?
 

Curiousonion

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 29, 2022
Messages
190
Reaction score
67
Points
28
Gebruik je ammoniumacetaat voor de reductie of MeNH2-gas?
 

Field7

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 16, 2023
Messages
19
Reaction score
20
Points
3
+ Ammoniumacetaat = MDA
+ MeNH2 = MDMA

Aan jou de keuze.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Van 1,25 kg PMK-olie (in poedervorm) kreeg ik 1,3 kg eindproduct.
 

Gale

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 30, 2022
Messages
85
Reaction score
50
Points
18
Een van mijn allereerste synths, toen het nog logisch was om producten van deze zuiverheid te maken, maar helaas waarderen niet veel mensen het voor wat het is.

Dit was nog voordat ik synths maakte voor mijn passie, opgesloten zitten in laboratoria om paarse troep te maken was idioot.
 

Attachments

  • YPurQyZJ7c.jpg
    YPurQyZJ7c.jpg
    51.9 KB · Views: 357
  • 2d4hjpwCRz.jpg
    2d4hjpwCRz.jpg
    47.8 KB · Views: 350
  • s2hmDJr8g0.jpg
    s2hmDJr8g0.jpg
    55.4 KB · Views: 356
  • 4Tr5aspHWi.png
    4Tr5aspHWi.png
    1.8 MB · Views: 389
  • ou3AIx6cnP.png
    ou3AIx6cnP.png
    553.1 KB · Views: 374
Last edited:

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
De mooiste MDMA die ik ooit heb gezien. Is het MDMA HCL? Hoe maak je het zo transparant bro? Ik kan MDMA HCL zuiver wit maken, niet moeilijk. Maar ik kan nog steeds een hoge transparantie bereiken.
 
Last edited:

Precursor-supplier

Don't buy from me
Resident
Joined
May 23, 2023
Messages
85
Reaction score
42
Points
28
Deals
5
Er is behoefte aan pmk olie/poeder
U kunt contact met mij opnemen
 

Attachments

  • GwL8FmX0fk.jpg
    GwL8FmX0fk.jpg
    446.3 KB · Views: 222
  • WM7pioqR1I.jpg
    WM7pioqR1I.jpg
    487.7 KB · Views: 219
  • Z1VKXUxtPw.png
    Z1VKXUxtPw.png
    340.5 KB · Views: 216

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 22, 2022
Messages
74
Solutions
1
Reaction score
32
Points
18
Met de nieuwe rendementsverbetering, waarbij ik de PMK-olie uit de onderste laag en de bovenste laag moet halen, moet ik beide lagen dan nog scheiden of kan ik stappen 7, 8 en 9 weglaten?

Ik bedoel, na "6. Voeg 3,25kg HCL 37% toe in kleine porties, zodra alles is toegevoegd houd het mengsel op 80 °C reflux gedurende 1 uur roeren.", kan ik dan direct naar "10. Voeg H2O en natriumbicarbonaat toe. H2O en het natriumbicarbonaatmengsel toevoegen en 2-3 minuten roeren"?
 

Gannicus

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 7, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Bij welke Temp moet stap 6 worden uitgevoerd? Hoe snel moet het zuur worden toegevoegd? Druppelsgewijs? 10 g per keer? Dit lijkt de stap te zijn die de runs verpest. Bij gebruik van fosforzuur in plaats van HCl, bij welke temperaturen kan ik het beste zuur toevoegen? Hoeveel moet ik per keer toevoegen?
 

Gannicus

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 7, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Er is geen discussie over de begintemperaturen van de toevoeging van PMKe aan de nao-oplossing, noch over de HCl, dit zijn de 2 meest cruciale punten van de reactie, temps en toevoegingssnelheid, druppelsgewijs enz. bedankt
 

Loki12

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 18, 2022
Messages
52
Reaction score
25
Points
8
kamertemperatuur my nig, kamertemperatuur, net als bij elke andere reactie waarbij je de moedervloeistof baseert of aanzuurt, wil je dat het zo koud en langzaam mogelijk gaat om de temperatuur niet te laten stijgen en geen bijproducten te krijgen. je kunt natuurlijk niet helemaal in het begin vanuit de vriezer beginnen omdat het al een rots is en je warmte nodig hebt om het te smelten, dus de laagste temperatuur die je kunt, toch? vervolgens laat je de temperatuur dalen na refluxen, je bewerkt het mengsel en je zuurt aan, er is geen discussie, want het wordt verondersteld dat als je een kilo MDP2P hebt, je op zijn minst eerst een basis A/B-extractie hebt uitgevoerd en dit dus niet hoeft te vragen.
 

Paranoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
17
Reaction score
23
Points
8
Op de huidige markt is het zonder twijfel de sterkste, als je de Mexicaanse of Canadese vergelijkt is het echte troep, zwak en vies, in tegenstelling tot deze pure Dmeth volledig schoon en een kracht die nog nooit getest is. Bedankt aan de apotheker voor het overtuigen van mij om een test te nemen, volgende stap ik bestel vandaag 1/2 kilo....
Dat is alles mensen !!!!
Kracht op een schaal van 1 tot 10 (ik geef 13), Langdurig geef ik 15...:)
Ik dacht dat ik de beste drugs methamfetamine bij me had, maar ik heb me 30 jaar lang vergist, ik heb nog nooit in mijn hele leven zo'n krachtig product geprobeerd. kortom, ik had het helemaal mis in mijn waardering van Methamfetamine die draait in de wereld. Ik denk en volg dat hier in dit forum is er de meest begaafde chemici te produceren pure D-Meth, super krachtig, het neemt je mee naar de sterren ...
als ik in uw plaats zal ik mijn geluk beproeven, contact opnemen met de heer hem zo snel mogelijk .... moet hij nog steeds akkoord om u te verkopen? Ah ah, probeer het het is het waard ... PEACE
 

ENZO

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 18, 2023
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Hallo, 4676-39-5 (MDP2P) is hetzelfde als P2NP toch?
 

jamesdavies

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2023
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
Heeft iemand een goed alternatief zuur voor de decarb en hydrolyse?
HCl en fosforzuur zijn net toegevoegd aan de EPP-regelgeving in mijn land, het is niet meer mogelijk om ze te kopen zonder EPP-licentie of bedrijfsadres, bewijs van gebruik en volledige identificatie.
 
View previous replies…

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Je kunt zelf aan HCl-gas komen, dat is niet moeilijk. Alles wat je nodig hebt, kun je kopen in de dichtstbijzijnde winkel die wat troep verkoopt voor auto's en het huishouden.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Toen ik jonger was, deden mijn vrienden die betrokken waren bij clandestiene chemie het volgende:
1. batterijelektrolyt genomen en op het fornuis gezet om te verdampen. Verdamping gaat door tot dichtheid 1,8 gr per 1,0 ml bereikt.
2. Maak een glazen vat met een slang en plaats NaCl (keukenzout) in het vat.
3. De verkregen elektrolyt wordt in het vat gedaan in een verhouding van 2 ml per 1 gram zout.
4. 4. Sluit het vat. HCl-gas wordt uit de slang gehaald.
 
Last edited:
Top