Schudden en bakken methode voor 4mmc

Netflix

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 9, 2022
Messages
54
Reaction score
52
Points
18
2-Broom-4-methylpropiofenon in
DCM
Stap 1
 

Attachments

  • rNpd3n4QRC.png
    rNpd3n4QRC.png
    592.6 KB · Views: 575

Netflix

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 9, 2022
Messages
54
Reaction score
52
Points
18
om de pot volledig af te sluiten. Als ik methylamine giet, kan het gas niet ontsnappen en sluit ik de pot bovendien af met tape.
 

Attachments

  • eDiU7AoM9V.png
    eDiU7AoM9V.png
    346.4 KB · Views: 512

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Is het effectiever om de container af te sluiten zodat de gassen van de methylamine 40% waterige oplossing niet ontsnappen of om de container open te laten zodat de gassen vrij kunnen ontsnappen?
Hartelijk dank!
 

Netflix

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 9, 2022
Messages
54
Reaction score
52
Points
18
Je krijgt 4mmc freebase in dcm daarbovenop heb je monomethyloamine
Je haalt monomethyloamine eruit, laat er water bij vallen en wast het af. Later hebben we
4mmc freebase olie
 

Attachments

  • jPqtwu5mBZ.png
    jPqtwu5mBZ.png
    880.3 KB · Views: 532
  • hAud5bm3OF.png
    hAud5bm3OF.png
    516.2 KB · Views: 483

Dexterror

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Ik heb een vraag, waarom neem je het bovenste deel van de oplossing om het te verwarmen? Het onderste deel is 4mmc freebase? Waarom neem je dan de bovenkant?
 

StarWars

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
132
Reaction score
71
Points
28
Video schudden en bakken

 
View previous replies…

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Verkochten ze in Rusland geen kits met alle benodigde chemische stoffen en deze methode waarmee mensen zelf 4-MMC konden maken, om zo de drugswetgeving te omzeilen?
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
ja ze doen het maar ze hebben shit gemaakt geen mmc xD
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
ze zeggen op het debk 2b4m en benzen was 9% 2b4m
 

MediocreMan

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 26, 2023
Messages
15
Reaction score
21
Points
3
Ik ben het eens met de bovenstaande berichten. De video moet ergens worden geplaatst waar we het kunnen bekijken. De volgende stap is een analyse van de zuiverheid.
 

nitrostar

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 9, 2023
Messages
9
Reaction score
5
Points
3
Denk je dat je daar ooit naar kunt kijken? Ik ben er echt in geïnteresseerd het klinkt geweldig
 
View previous replies…

MediocreMan

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 26, 2023
Messages
15
Reaction score
21
Points
3
De stof is al in veel landen verboden.
Als je bedoelt dat het bekeken worden zoals in de video verzonnen is... absoluut! Veel mensen leven van het kijken naar de synth van stoffen. Ik ben er één van! 👍
 

nitrostar

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 9, 2023
Messages
9
Reaction score
5
Points
3
Nee ik bedoel kan iemand de video uploaden zodat ik het kan zien of me een link sturen naar waar het is zodat ik het kan bekijken, ik hield van 4mmc 4emc en 4mec ik mixte ze allemaal samen met methylone en parachute it twas a wonderful time to be alive :) Ik denk dat ik echt wil zien of Ill in staat zal zijn om die stof opnieuw te ervaren, ik kan het nooit ergens te koop vinden en... Ik zou graag iets compacts en eenvoudigs als methode willen,

Trouwens, waarom blijft iedereen maar zeggen dat 4mmc naar kattenpis ruikt? Ik heb nog nooit 4mmc of een van zijn analogen gezien dat rook naar iets dat ook maar in de buurt komt van kattenpis, het rook meer bloemig op een vreemde manier zoals cocaïne een bloemige sterke geur heeft, ? Weet iemand daar het antwoord op? En als je de video hebt, laat het me dan weten!
 

MediocreMan

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 26, 2023
Messages
15
Reaction score
21
Points
3
Ik ben het met je eens wat betreft de geur. Ik vind het ook een beetje bloemig.
Ik had een paar vrienden die er echt dol op waren! IV drugsgebruikers. Als ik ze aan de haak sloeg, renden ze naar de badkamer om te schijten! Ik denk dat het hun GI in de hoogste versnelling zette! Lol

Geef het tijd. Iemand zal het gaan produceren. Helaas waarschijnlijk tegen een hogere prijs dan in het begin van de jaren 2000.
Het was een van de grote nieuwkomers toen het beschikbaar was. Ik heb nooit Methylone geprobeerd, maar mijn chemicus vertelde me dat 4MMC zijn favoriet was naast MDMA, GHB en Mescaline.
 
Last edited:

nitrostar

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 9, 2023
Messages
9
Reaction score
5
Points
3
Geloof me bro luister wanneer je 4mmc neemt krijg je de grote rush maar het vervaagt snel, dit is wanneer je de bkmdma doseert het zal zijn alsof je net in een plas water bent gesprongen bloooooshh En je zult weer ondergedompeld worden in de nog perfectere euforie voor nog langer neem ze dan allebei de volgende keren.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Heb je ooit bk-MDMA gesynthetiseerd?
 

nitrostar

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 9, 2023
Messages
9
Reaction score
5
Points
3
Ik vond het ook leuk om butylon in de mix 4emc 4mec en methoxetamine en of 2cd te mengen, afhankelijk van hoe ik wilde dat het zou gaan, 4emc 4mec gemengd vallen mensen achterover op de grond tanden klapperen wild omg omg omg methoxetamine geeft een langzame wijde ogen whoah dingen lijken groter en 2cd gemengd is gewoon oud sexy :)
 

nitrostar

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 9, 2023
Messages
9
Reaction score
5
Points
3
Gast, het is helemaal niet hetzelfde als je de 4emc kunt proberen !!! Dat is bijna precies hetzelfde
 

MediocreMan

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 26, 2023
Messages
15
Reaction score
21
Points
3
Ok, ik moet mijn ogen open houden om het eens te proberen.
 

WildDoc

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 5, 2023
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
Moet ik het koelen wanneer ik methyloamine toevoeg of alleen wanneer ik hcl zuur giet?
 

dr.zee

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 7, 2023
Messages
14
Reaction score
7
Points
3
i was made this way for fun haha is much small steps on this way and dcm u need heat no shake hah
 
Top