MÉTODO FÁCIL E RÁPIDO DE SÍNTESE DE BK-MDMA.

K-Cyanide

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
76
@Acidosis Muito obrigado por contribuir com sua síntese para o fórum. Vou tentar fazer isso, com certeza. Você escreveu que o "precursor é muito, muito barato". Posso saber quanto você paga por 1 kg e, caso não haja conflito de privacidade, poderia nos dizer quem é o seu fornecedor? Obrigado

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Reaction score
35
Há vários fornecedores no alibaba que oferecem o precursor, mas ele não é barato, a menos que eu não saiba o que significa "barato" para você, eles me ofereceram a substância por mais de 150 euros por kg.
Isso é apenas o precursor, os reagentes químicos usados na síntese também custam dinheiro.

View previous replies…

Field7

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
380USD with shipping. No tax, or additional fees.

No, I'm not sharing. Not to be a dick. It's because I know how red flags, logarithms and algorithms work. CYA. Cover Your Ass.

It's always "buyer beware", and for a few different reasons.

Scammers, police, customs, loss/breakage, customs/police, loss, delivery "issues", junkies stealing deliveries off the front porch (which is how they can afford your product), using the wrong carrier resulting in 1) loss 2) your package being opened 3) a search warrent resulting in an especially well groomed "delivery person" performing a controlled delivery that results in you eating shitty food in a small concrete room for the next 3-5 yrs or more. Dickheads. "Sneaking and peaking". Peace officer? No one sneaking around spying on others personal business is trying to keep the peace. Now I'm in a pissy mood.

It's pronounced "es-press-o".

chemistry.mob

Don't buy from me
New Member
Reaction score
35
Tenho algumas dúvidas sobre a síntese química do BK-MDMA.
Qual deve ser a porcentagem de diclorometano, metilamina, acetato de etila, sulfato de magnésio, cloridrato de metilona e acetona?
Obrigado!!!

Field7

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Google "stoichiometry calculator".

antrax

Don't buy from me
Resident
Reaction score
57
Acabei de receber 1 kg do precursor (CAS: 52190-28-0) 2-Bromo-3′,4′-(methylenedioxy)propiophenone de um fornecedor chinês.
Paguei 280 dólares por 1kg com frete incluso, a partir de 25kg pagarei 200 dólares por kg com frete incluso, é um precursor caro, a pureza é de 99%, a cor é marrom e o formato é de pequenas pedras e pó.
Tem um cheiro forte (não sei exatamente o que é, mas não é um cheiro ruim) e o formato também se parece com açúcar mascavo.

Attachments

• SMmL4G9Z5f.jpeg
    SMmL4G9Z5f.jpeg
    5.6 MB · Views: 532

Heineken

Don't buy from me
Member
Reaction score
56
esse precursor enviado pelo vendedor da china está sujo, há muito brom dentro ...... esse precursor precisa ter uma boa forma de cristal branco, mas está sujo em pó....

Eddybeaumont

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
4
Do you have an address where you can find good precursors? Thanks in advance

Wacd75

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
4
Acho que encontrei o problema, a base não se mistura com o HCL. Eu uso HCL 33%.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
152
O Hcl deve ser agitado completamente para se misturar com a base livre e formar o cloridrato.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
152
O Hcl deve ser completamente agitado para que possa se misturar com a base livre e formar o cloridrato.

Wacd75

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
4
O fato de não ter colocado MGSO4 pode ser a causa?

PangeaChemiK

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
é possível usar BMK como precursor em vez de 2bromo? Pelo preço de produção. OBRIGADO

Wacd75

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
4

alex12112

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
9
É possível substituir DCM (diclorometano) por tolueno DCM?

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
152
Sim, somente o freebase está na camada superior, não vá para a camada inferior nesse momento...

alex12112

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
9
Tenho 33% de ácido clorídrico disponível, ele é adequado?

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
152
Não estou trabalhando com 33%, mas acho que é possível

Eddybeaumont

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
4
I read in the comments that it was possible to replace DCM with IPA. Can you tell me if it is in equivalent quantity? Otherwise, what quantity of IPA is required for this synthesis? Thank you for your answers

Field7

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Could be not enough base was added to liberate the all of the methylamine base from the Hcl salt.

Don't ever add Hydrochloride Acid to DCM to to crystallize. I don't care who said what, or who's banging your mom--- it does a shit job as a crystallization solvent when using Hydrochloric Acid. Dry Hydrogen Chloride *gas is a different story, though. But most don't have access to dry Hydrogen Chloride gas.

Yes, you could distill off the DCM (atmospheric or otherwise), but while it does has a lovely smell, it's a carcinogen. You could try a dilute acid extraction from the DCM, and take it from there, or skip DCM altogether.

You got options.