- Reaction score
- 14
En annan fråga jag har - är 2-3 timmars omrörning och uppvärmning tillräckligt för att driva denna reaktion till slutförande, eller ska jag gå med 4-5 timmar som nämns i några andra uppskrivningar?
- Reaction score
- 14
Jag gjorde TLC, efter 3 timmars omvandling nästan 100%, 4 timmar ingen prekursor presenterad (helst gör 3-4 timmar, men 2-3 timmar är vanligtvis bra också)
↑View previous replies…
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 20
- Deals
- 1
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 20
- Deals
- 1
Detta är faktiskt min uppskrivning som den här användaren just lagt om och lagt till några frågor, brukade arbeta med den här personen men jag har hört några klagomål om dem nyligen. Tack för komplimangen om mina förklaringar. Jag håller helt med om din analys av det nuvarande tillståndet på den kinesiska marknaden, mycket insiktsfullt. Alldeles för många kinesiska leverantörer tar bara genvägar i produktionen, renar inte eller gör någon form av analytisk verifiering av sina prekursorer, bara av girighet. Detta lämnar så många kunder över hela världen som köper mycket orena prekursorer och använder dem för att producera orena produkter med okända och eventuellt giftiga / farliga biprodukter. Mycket tråkigt, och det är därför jag uppmuntrar alla slutproduktproducenter som har möjlighet att göra sin due diligence när de skickar ut sin produkt till tredjeparts testning för analytisk verifiering av renhet och identitet via GCMS / LCMS / HPLC / NMR etc. Om du säljer produkt till slutanvändare utan att göra detta är du oansvarig och du riskerar människors hälsa och liv.
Om någon behöver pekare till tredjeparts testföretag som kan göra detta till rimliga priser i USA, skjut mig bara en PM. Utsätt inte dina kunder för fara. Girighet och okunnighet är roten till det mesta av detta onda.
Om någon behöver pekare till tredjeparts testföretag som kan göra detta till rimliga priser i USA, skjut mig bara en PM. Utsätt inte dina kunder för fara. Girighet och okunnighet är roten till det mesta av detta onda.
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 20
- Deals
- 1
Jag uppmuntrar också STARKT alla tillverkare att ta sig tid att lära sig denna mer avancerade 2: a extraktionsmetod. Analytiskt verifierad 5f & 5cl gjord genom att bara krascha produkten ut i isvatten med den första metoden är nästan ALDRIG högre renhet än 70-80%, och vem vet vilken typ av annat skräp du lämnar i slutprodukten.