- Reaction score
- 16
Jag önskar verkligen att det inte hade gått så här långt, men jag har tappat tålamodet.
under de senaste månaderna har jag gjort affärer med aaronstevens.
Faktum är att aaronstevens var den första onlineleverantören jag någonsin gjorde affärer med.
och vi har gjort en hel del framgångsrika affärer.
även när produkterna inte dök upp skickade han om utan tvekan.
Men...
för ett par veckor sedan gjorde jag en beställning för 1 kg hastighet med track & trace-försändelse
jag fick inte track & trace och bara hälften av produkten dök upp.
jag klagade till honom och vi kom överens om en ny leverans av de saknade 500 g.
på fredagen (29 september) gjorde jag en beställning på ytterligare ett kg speed paste som skulle skickas med de saknade 500 g.
när jag gjorde betalningen hörde jag inget från honom och jag försökte kontakta honom på flera plattformar.
jag informerades om att han hade postat för ett par dagar sedan.
så jag kontaktade honom på hans nya proton mail-konto i morse och fick ett svar, men det var en kort konversation och jag har inte hört från honom sedan dess
Jag skulle rekommendera varje kropp att inte göra några beställningar för nu
Jag hoppas att allt detta är ett stort misstag och att vi kan hitta en lösning på detta
eftersom jag har haft en bra upplevelse med aaronstevens ... fram till nu.
Jag kommer att hålla er alla uppdaterade
under de senaste månaderna har jag gjort affärer med aaronstevens.
Faktum är att aaronstevens var den första onlineleverantören jag någonsin gjorde affärer med.
och vi har gjort en hel del framgångsrika affärer.
även när produkterna inte dök upp skickade han om utan tvekan.
Men...
för ett par veckor sedan gjorde jag en beställning för 1 kg hastighet med track & trace-försändelse
jag fick inte track & trace och bara hälften av produkten dök upp.
jag klagade till honom och vi kom överens om en ny leverans av de saknade 500 g.
på fredagen (29 september) gjorde jag en beställning på ytterligare ett kg speed paste som skulle skickas med de saknade 500 g.
när jag gjorde betalningen hörde jag inget från honom och jag försökte kontakta honom på flera plattformar.
jag informerades om att han hade postat för ett par dagar sedan.
så jag kontaktade honom på hans nya proton mail-konto i morse och fick ett svar, men det var en kort konversation och jag har inte hört från honom sedan dess
Jag skulle rekommendera varje kropp att inte göra några beställningar för nu
Jag hoppas att allt detta är ett stort misstag och att vi kan hitta en lösning på detta
eftersom jag har haft en bra upplevelse med aaronstevens ... fram till nu.
Jag kommer att hålla er alla uppdaterade