- Solutions
- 2
- Reaction score
- 599
Jag skulle också vara intresserad av att höra om en rapport
- Reaction score
- 75
Jag väntar bara på att kloracetylkloriden ska komma så har jag allt jag behöver. Jag ska skriva en liten rapport om det, jag vill skala upp det här med x100, så jag kommer också att leka med det efter den småskaliga syntesen. Jag har tillgång till en riklig mängd 2-Amino-5-klorbensofenon och är villig att dela med mig, samt kanske göra en video om denna syntes.
Jag tror att detta är en mycket viktig för människor att lära sig, kanske eftersom alprozolam är så billigt att göra, skulle detta leda till mindre fentanylspetsade Xanax-stänger. Bara en kan hoppas. Det är viktigt att notera att huvudprekursorn, 2-Amino-5-klorobensofenon, INTE är en planerad prekursor !!!
@madmoney69
@Hedgie
Jag tror att detta är en mycket viktig för människor att lära sig, kanske eftersom alprozolam är så billigt att göra, skulle detta leda till mindre fentanylspetsade Xanax-stänger. Bara en kan hoppas. Det är viktigt att notera att huvudprekursorn, 2-Amino-5-klorobensofenon, INTE är en planerad prekursor !!!
@madmoney69
@Hedgie
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 20
Det finns "schemalagt" och så finns det "bevakat". En lång, lång lista över bevakade kemikalier. Även aceton och 40 % väteperoxid är bevakade (beroende på bland annat inköpsvolymen). I stort sett allt vattenfritt bevakas. "Varför behöver den och den 4 liter vattenfritt hydrazin levererat till sin lägenhet?" De bakar inte kakor, det är ett som är säkert...