BK-MDMA-SYNTES ENKEL OCH SNABB METOD.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Jag skrattar bara för att det enda som Ă€r lĂ€tt med detta Ă€r reaktionerna, jag letade upp den första cas#, och ja, jag antar att vi stjĂ€l det, precis som pĂ„ BREAKING BAD! Jag fattar nu, den var bra! đŸ€·
 

Richardrahl

Don't buy from me
New Member
Joined
May 18, 2023
Messages
37
Reaction score
12
Points
8
2-Bromo-3,4-methylenedioxypropiophenone Àr oreglerat i större delen av vÀrlden om du inte bor i Florida
 
View previous replies


Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Slutlig process frÄn 500 g 2b3'4mp 390 g rena bruna colakristaller av BK-MDMA.
 

Attachments

  • Ek1tclWuq0.jpg
    Ek1tclWuq0.jpg
    4.6 MB · Views: 557
  • 7ZfNqpW4Rj.jpg
    7ZfNqpW4Rj.jpg
    3.8 MB · Views: 542
  • gDbkU1xEoH.jpg
    gDbkU1xEoH.jpg
    4.6 MB · Views: 529
  • VA5UHKLByM.jpg
    VA5UHKLByM.jpg
    4.5 MB · Views: 538
  • 4BaWFLbngl.jpg
    4BaWFLbngl.jpg
    4.2 MB · Views: 524
  • 78epyjGXKZ.jpg
    78epyjGXKZ.jpg
    3.8 MB · Views: 496
  • cBFpW6X2m0.jpg
    cBFpW6X2m0.jpg
    5.4 MB · Views: 951
  • fv6YiZePMg.jpg
    fv6YiZePMg.jpg
    5.4 MB · Views: 942
  • tSW0P18hQs.jpg
    tSW0P18hQs.jpg
    4.2 MB · Views: 514
  • 79S1fiI62s.jpg
    79S1fiI62s.jpg
    4.4 MB · Views: 554
View previous replies


antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
I kemisk syntes sÀger man att med 500 gram prekursor fÄr man 490 gram metylonhydroklorid, nu sÀger man att med 500 gram prekursor fÄr man 390 gram kristalliserat metylon, det vill sÀga att man förlorar 100 gram metylonhydroklorid nÀr man omkristalliserar metylonhydrokloriden?
nÀr man tittar pÄ bilderna av metylonkristallerna, har den den fÀrgen pÄ grund av föroreningar, eftersom ren metylon Àr vit, hur skulle du rena de brunfÀrgade metylonkristallerna?
 

rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
MrQTJ8gC3A


2: a satsen gjordes, kvaliteten Àr toppklass, testare föredrog den framför de cirkulerande mdma-pillren.

En frÄga Àr dock att 50 g 52190 anvÀndes och endast 7 gr slutprodukt förvÀrvades. Det kan vara sÄ att vi har anvÀnt metylamin hcl blandat med natriumhydroxid i dcm-lösningen, förmodligen för mycket metylamingas som flyr. 40% metylaminlösning Àr fortfarande pÄ vÀg sÄ utbytet kan förbÀttras dÄ. Har inte gjort extraktion frÄn det vattenhaltiga skiktet ocksÄ sÄ det förklarar det ocksÄ. Skulle anvÀndning av en magnetisk omrörare ocksÄ leda till sÀmre produktion?

Edit: Jag slutar ocksÄ med att lÀgga HCl direkt i DCM med freebase-lösning efter torkning med natriumsulfat. Bör DCM indunstas med vakuum och sedan tillsÀttas HCl med aceton, hur kommer detta att leda till ett annat resultat Àn den metod jag har gjort hittills?

En annan sak jag Àr nyfiken pÄ, hur gör du skiktseparation med hinkar? Jag förstÄr att med mindre mÀngd kan det göras med separeringstratt, men med hinkar verkar det vara svÄrare att dra av det korrekt.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Min vÀn, jag hoppas att du mÄr bra, varför sÀger du att det lÀcker ut sÄ mycket metylamingas? Enligt den kemiska syntes som beskrivs i forumet stÄr det att behÄllaren mÄste öppnas under hela syntesen, sÄ det Àr normalt att metylamingaserna lÀcker ut eftersom det inte pÄverkar slutprodukten.
Tack sÄ mycket!!!
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Har nÄgon provat den hÀr syntesen? Jag Àr rÀdd för att spendera pengar pÄ kemikalier och inte lyckas
 

Sleazy2023

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 24, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Hej jag har problem med att fÄ min fria bas att bli klar, jag har tvÀttat den flera gÄnger med h20, fortfarande inte klar / vit. Jag har till och med anvÀnt h20 och bakpulver fortfarande inte klart.

kan nÄgon ge mig input .



Jag hoppade ocksÄ över det vattenhaltiga skiktseparationssteget och jag tillsatte inte nÄgon etylacetat.

Slutligen lÀggs magnesiumsulfat till skopan för
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Om din fria bas redan har sprayats flera gÄnger med vatten och Àven med bikarbonat, fortsÀtt lugnt med att salta din fria bas, det Àr inte helt nödvÀndigt att den förblir obeflÀckad vit, om de med alla dina tvÀttar fortsÀtter att ha en mörkare fÀrg, kanske felet inte Àr Det Àr rengöringsfasen, kanske inte alla dess prekursorer har reagerat och det finns nÄgra spÄr av föroreningar, men senare i omkristalliseringsfasen kommer det att lösa det problemet. FortsÀtt, fastna inte i den lilla detaljen.
 

Sleazy2023

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 24, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Även hur mĂ„nga ml hci & aceton behövs för baser. Jag förstĂ„r att vi lĂ€gger till tills basen Ă€r ph 5, men det aceton 250ml & hci 250ml? Är det hci 350ml och aceton 150ml?
 

Sleazy2023

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 24, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
Vad betyder bikarbonat ? Hur gör jag bikarbonat .

"kanske inte hela dess prekursor har reagerat och det finns vissa spÄr av föroreningar"

Om detta Àr fallet skulle jag behöva lÄta dcm och presscor blanda lÀngre med 40% metylaminlösning ?
 

bababy

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 15, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Kan nÄgon göra en video om det hÀr?
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Jag har just fĂ„tt 1 kg av prekursorn (CAS: 52190-28-0) 2-Bromo-3â€Č,4â€Č-(methylenedioxy)propiophenone frĂ„n en kinesisk leverantör.
Jag betalade 280 dollar för 1 kg med frakt inkluderad, frÄn 25 kg kommer jag att betala 200 dollar per kg med frakt inkluderad, det Àr en dyr prekursor, renheten Àr 99%, fÀrgen Àr brun och formatet Àr smÄ stenar och pulver.
den har en stark lukt (jag vet inte vad exakt men det Àr inte en dÄlig lukt) formatet liknar ocksÄ brunt socker.
 

Attachments

  • SMmL4G9Z5f.jpeg
    SMmL4G9Z5f.jpeg
    5.6 MB · Views: 433

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
denna prekursor vad Kina sÀljare skickar Àr smutsig för mycket brom Àr inuti ...... denna prekursor behöver vara fin vit kristallform men Àr smutsigt pulver....
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
RewlBrtfLY
 

Attachments

  • LwfmuPeCdk.jpeg
    LwfmuPeCdk.jpeg
    6.3 MB · Views: 494

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
jag började med 10 gram prekursor (CAS 52190-28-0) som jag löste upp med 50 ml DCM, blandade sedan vÀl för hand med en sked tills prekursorn var ordentligt upplöst, tillsatte sedan 20 ml metylamin 40% vattenlösning till den upplösta prekursorn och pÄ mycket kort tid efter blandning med skeden för hand bildades 2 lager, Jag separerade det vattenhaltiga skiktet frÄn basen med hjÀlp av en pipett och tillsatte 6 ml etylacetat till det vattenhaltiga skiktet efter blandning under en kort tidsperiod tillsatte jag igen det vattenhaltiga skiktet som jag blandade med etylacetat till basen, sedan tillsatte jag 10 ml vatten till basen för att tvÀtta den och jag rörde om den tills 2 lager bildades, men innan jag tillsatte vattnet bildades ocksÄ de 2 lagren, efter att ha tagit bort basens vattenhaltiga lager tillsatte jag 2 gram magnesiumsulfat och lÀt det torka ett tag, sedan kontrollerade jag pH och det var 7, sedan gjorde jag en 9 ml lösning av 35-38% saltsyra av laboratoriekvalitet med 1 ml aceton och blandade det vÀl, sedan tillsatte jag lösningen droppe för droppe till basen och kontrollerade pH varje gÄng, och det var fortfarande vid 7 och sedan tillsatte jag lite mer lösning och pH var mindre Àn 1, istÀllet borde det vara 5 ,5. Totalt tillsatte jag cirka 5 ml av lösningen och jag överskred kvantiteten, sedan tog jag filterpapper, filtrerade det och lÀmnade förmodligen metylonhydrokloridet torrt, sedan tog jag ett metylon-antidrog-test och jag tror att det inte var positivt, ingen aning.
 
View previous replies


rothschild33

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2022
Messages
69
Reaction score
45
Points
18
det resultat du fick Àr i linje med vad jag fÄr, omkristallisering det skulle hjÀlpa till att fÄ det att se bÀttre ut och eliminera överskott av HCl. Om du Àr osÀker pÄ om det Àr psykoaktivt och/eller sÀkert kan du försöka fÄ tag pÄ en labbrÄtta och berÀkna mg/kg.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
men du kan uppskatta fÀrgen pÄ drogtestet, det verkar inte vara rött som indikeras för metylonpositivt, snarare brunt.
 

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 28, 2022
Messages
44
Reaction score
31
Points
18
Röd fÀrg? Jag sÄg bara att du behövde brun fÀrg och det fick du.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
om han gjorde kristall förlorade han mycket produkt och det Àr mycket svÄrt att tvÀtta den smutsiga skiten för att fÄ fint glas.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Nu mÄste jag vÀnta flera dagar tills kristallerna bildas.
 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
normalt Àr 1 dag för att göra kristall
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Jag tror ocksÄ att min kemiska prekursor (CAS: 52190-28-0) Àr oren och smutsig.
Enligt den kinesiska leverantören har den en renhet pÄ 99 procent, men jag tror att han lurade mig, hur kan jag veta det, det vill sÀga att be honom om nÄgot laboratoriedokument, dÀr han rapporterar att nÀmnda kemiska prekursor har den procentandelen renhet.
 

acidtobase125

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 1, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Hej heineken kan jag snÀlla fÄ frÄn dig en kontakt pÄ nÄgon sÀker krypterad messenger sÄ att jag kan smsa dig pÄ pv ?
 
Top