OK, nu vet jag var mitt problem är efter att ha läst mycket av din innehållspatron. Tack på förhand. så mitt problem är att jag inte vet mycket om syra-basteorin för att separera efedrin från piller som också innehåller teofyllin. okej vilken metod är bättre för mig att göra? Jag har två metoder i det här innehållet, jag har också en metod i Fester Cookin Crank-videon. Jag har försökt följa de 2 metoderna i fester-videon, men det producerar bara 1/5 av den totala efedrinhcl som jag extraherar. kort kunskap, såvitt jag vet är endast efedrin hcl lösligt i vatten och teofyllin är lösligt i olja (icke-polär). och efter att jag avslutat detta och fått efedrin hcl-kristaller, kommer jag att fortsätta till återflödesmetoden med hypofosforsyra + jod (dessa 2 ingredienser är klara i min minilab). tack så mycket. igen innehåller var och en av mina piller 12,5 mg efedrin hcl & 120 mg teofyllin, jag har 200 piller från varje låda. vilken metod är bra för mig att börja om igen med hopp om 100% resultat. Jag har förberett ytterligare 3 lådor med piller