- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 50
Hej Jag har en fråga om Sand Mayer-processen. Kommer jag att vara klar med processen och lämna mig med GBL bara om jag stannar efter steg 4 i extraktionsdelen eftersom det verkar som om allt efter gör det till GHB?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,857
- Deals
- 1
Hej, om jag förstår dig rätt, vill du få GBL genom Sandmeyer Reaction. Ja, du kan få det på 4: e steget.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 2
- By Jeffrey B.
cool, jag hittade GABA i form av gelatinkapslar med bara mikrocelulosa som fyllmedel, liksom 50 g påsar med tvivelaktig renhet för ~ $ 10 per pop, sååååå pillerna är billigare OCH renare. Jag kan också köpa NaNO2 som någon form av trädgårdsprodukt från en kemisk leverantör för som $ 8 per kilo lol. Jag är suprised ingen här (Polen) gör GHB, det är så lätt men jag har aldrig sett det på marknaden. Jag kommer att uppdatera när jag har effekter och / eller frågor
Egentligen är det fortfarande lite oklart om jag ska göra både destillation OCH extraktion med DCM, hur ser jag till att jag destillerar GBL? är inte RM full av vatten? GBL: s BP är 204,6 ° C, så kokar jag bara RM tills ångtemp. når 204,6 ° C och samlar därifrån?
Tack på förhand
Egentligen är det fortfarande lite oklart om jag ska göra både destillation OCH extraktion med DCM, hur ser jag till att jag destillerar GBL? är inte RM full av vatten? GBL: s BP är 204,6 ° C, så kokar jag bara RM tills ångtemp. når 204,6 ° C och samlar därifrån?
Tack på förhand